Onko kenelläkään kokemusta kiinanpalatsikoirasta?
Millainen koira on kiinanpalatsikoira?
5
95
Vastaukset
- mukava rotu
Minulla on kaksi kiinanpalatsikoiraa-samasta pentueesta olevat veljekset.Ostin ne muutama vuosi sitten eläinkodista joka lopetti toimintansa . Koiria uhkasi lopetustuomio joten ostin heidät perheenjäseniksi meille.
Rotuna ihana. Turkki vaatii säännöllistä hoitoa. Meillä turkit trimmataan kesäksi lyhyeksi jotta koirilla on viileämpi olla emmekä käy näyttelyissä.
Molemmat pojat ovat terveitä ja erittäin seurallisia.
Kiinanpalatsikoira-kuten monet muutkin kääppärit-on suuren egon omaava hurmuri pienessä koossa.
Toivottavasti löydät hyvän ja vastuuntuntoisen kasvattajan. Älä osta halvalla trokarilta äläkä pentutehtailijalta. Kääppäriroduissa e.m on paljon. - hohhohh
yks sairaimmista koiraroduista. onnee
- totuus esille
Voisitko lyödä faktaa esille? Pelkät lehtijutut ja musta tuntuu ei kelpaa nyt.
- Apuri
totuus esille kirjoitti:
Voisitko lyödä faktaa esille? Pelkät lehtijutut ja musta tuntuu ei kelpaa nyt.
Tässä linkki, valitse minkä tilaston haluat nähdä. Kuolinsyytilastot puutteellisimpia koska kaikki eivät sitä ilmoita.
http://jalostus.kennelliitto.fi/frmTerveystilastot.aspx?R=207
- mukava rotu2
Olet oikeassa jalostuksen seurauksena sairauksia piisaa. Onneksi omani ovat terveitä. Tosin silmäongelmia on ollut.
Tyypillinen esimerkki pilatusta rodusta. Sääli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709