Jouduin olemaan lapsen sairauden takia pois töistä. Sain terv.hoitajalta kahdelle päivälle todistuksen ja lääkäriltä kolmelle päivälle eli yhteensä 5 päivää. Olin kuitenkin näistä päivistä yhden iltavuoron töissä, koska mieheni hoiti lasta silloin. Olin ensimmäisen päivän pois, toisen päivän iltavuorossa, kolmas ja neljäs päivä kotona, viides päivä oli vapaapäivä.( Laki sanoo ettei molemmat vanhemmat voi yhtä aikaa olla hoitamassa sairasta lasta,, joten jouduin menemään iltavuoroon.) Nyt kuitenkin palkanlaskija verottaa kaksi palkatonta päivää, koska on oikeus olla vaan kolme päivää lapsen sairauden takia pois. Mitenhän tämä oikiasti menee, koska olen ollut välissä yhden työvuoron ja viimeinen päivä, joka oli todistuksessa oli minulla vapaa päivä??
lapsen sairauden takia pois oleminen töistä
kahden pojan äiti
1
244
Vastaukset
- kysy palkkiksesta
No, tietääkö ne noista muista päivistä???
Että olet ollut, kotona, töissä, kotona,kotona, vapaalla ????
Kait niillekin sattuu virheitä ja pitää sanoa, kuinka ne päivät silleesti oikein menivät.
Jospa kysyt sieltä ja sitten annat niille tesin luettavaksi, jossa lukee toi 3 päivän hoitaminen ja sairas lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764