Mali urosta olen suunnitellut jo hyvän aikaa (uros siksi koska ennestään löytyy nuorehko narttu talosta ) aion opiskella vartijaksi ja jos onnistuisi koiran kanssa tekee töitä ni olisin maailman onnellisin mies :)
koiria on ennestään ollut useampia. Taloudessa ollut 10v ikäsestä aina vähintää 1 koira ja enimmilään 5 eli semmone 18 vuotta viettäny aika paljon aikaa koirien kans :)
Malinois ois minulle se ehdoton ykkösvalinta ominaisuuksien perusteella. koira mikä vaatii liikuntaa ja tekemistä pitää minutkin hyvässä kunnossa eikä varmasti jätä sohvalle makaa vaikka olisi kuinka paska keli ulkona :)
Tiedän ettei uroksia harvemmin sijoituksee laiteta mutta jos joku kasvattaja tämän lukee ja on suunnitellut esim tuonti urosta mutta talo täynnä koiria ni mulle vois yks mali tänne mahtua ;)
Tässä myöhemmin on onneksi varaa ihan ostaaki mali mutta en sule tuota sijoitus mahollisuuttakaan pois :)
jos joku kiinnostui niin minusta voi kysellä lisää deicide@luukku.com
Malinois työkäyttöön
mäiske
1
179
Vastaukset
- hyvissäajoin
Voi voi. On sulla suunnitelmat. Taidat persaukinen. Mali ei ole muuten persaukisten koira.. eli unohda koko juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745