Prepaid tallinnasta

Viikko tai pari

Voinko ostaa suomesta jo valmiiksi Virolaisen prepaid liittymän ja siihen puheaikaa?

7

4064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä vaan...

Ymmärtääkseni Suomessa ei kukaan puhelinoperaattoreista myy Viron PrePaid -liittymiä.
      Mutta ostaminen esim. Tallinnassa on äärest´ helppoa. Mikä tahansa R-kioski tai sitten suoraan jonkun operaattorin myymälästä.
      Suomea ei henkilökunta välttämättä osaa, mutta hyvin paljon PrePaid -asioissa on yhteistä sanastoa. Ja englannilla pärjää aina.
      Ole rohkea ja kokeile!

• Anonyymi

Ymmärryksesi ja ÄÖ:si on matala.

• balticprincess

Laivan infossa näytti myös olevan prepaid liittymiä.

• Kokemusta on....

Paikallinen R-kioski myy Elionin (=Elisa) liittymiä, puhuminen on vaan monta kertaa kalliimpaa kuin Suomessa! Niin että kannattaa ostaa niitä latauskuponkeja riittävästi kun sillä 10e kun ei puhu juuri mitään, jos vertaa mitä Suomessa saa! Eikä se lataaminen ole, eka kerralla ainakaan, mikään yksinkertainen juttu, jos ei hallitse joko venäjää tai eestiä! Vaan virolaiset ovat hirveän ystävällisiä ja koittavat auttaa kaikin mahdollisin keinoin, vaikka oliskin se "kielimuuri"....

• naapurin erkki

Prepaid on Virossa se normaali liittymä, duunissa voi olla näitä tavallisia liittymiä.
      Täällä paikalliset puhelut ovat edullisia Suomen DNA:sta sain 60 euron laskun paikallisia kortteihin et voi ostaa edes 14 euroa suurempaa puhrsikss, ja Elisalla suurin lataus on 10 euroa..
      Itse ostin kun edellinen puhelin varastettiin Elisalta Samsugin 15 euroon ja siinä oli vielä euro puheaikaa lisäksi.
      Kaikista kioskeista saa kortteja ja latauslomakkeen saat läähes joka kaupan kassalta ja postista.
      Varmista nyt etukäteen että et ole mennyt osatmaan Suomessa jonkin operaattorin pakettia, monet ovat koska kauppa käy. Näihin puhelimiin eivät vieraat SIM-kortit käy.
      En ole varma edes Elisan kortistani, se tuskin käy edes Suomen Elisan lukittamiin puhelimiin. Eikun ehkä käy kyllä påuhelimeni, taas ei hyväksy muiunlaisia kortteja.

Tele2 on suosittu ja hyväkortti. Puheaikaa niihin saa ainakin neljästä jos ei jo kahdesta eurosta alkaen. Yleensä kun hankit kortin niin kortin mukana tulee hieman puheaikaa.

• KÄYTTÄKÄÄ VIROSSA TEKSTAREITA NOIN 14 SENTTIÄ PER VIESTI...PUHELUT 43 SENTTIÄ MIN

• Anonyymi

DNA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe