Haluisin ostaa edullisen mutta mahd. hyvän piirtopöydän. Niitä on kuitenkin paljon, enkä tiedä niistä juuri mitään. Ovatko vain kaikkein kalleimmat niitä malleja, joissa piirrtetty kuva näkyy myös siinä piirtopöydällä?
Voiko sen asentaa kahteen eri koneeseen? Toisessa on winXP toisessa win7.
Piirtopöytä
9
201
Vastaukset
- tottakai voi asentaa
Vajaalla 50 eurolla saa jo ihan kohtuullisen piirtopöydän.
http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15357
Ja piirtäminenkin on helppoa :)
http://www.youtube.com/watch?v=9upNRkNtVbU&feature=plcp&context=C4befcedVDvjVQa1PpcFOOjKHjNsRGWOzBU_SSSAzmAPjVsk2PfTg= - ---------------
Olisiko Wacom Bamboo Pen hyvä piirtopöytä aloittelijalle ? sopivan halpa ?
Käytättekö piirtopöytää piirtämisen ja muokkauksen rinnalla myös tavalliseen netin selaukseen ? Korvaako piirtopöytä siis osittain hiiren ?Wacom Bamboo Pen sopii aloittelijalle.
Käytän piirtopöytää vain piirtämiseen ja hiirtä netin selaukseen, mutta piirtopöytää kyllä voi käyttää myös kaikkeen kohdistimen ohjaukseen, kunhan totuttelee.
- --------
ostitko verkkokauppa.comista ?
Siis itselläni ei ole Wacom vaan Trust piirtopöytä, ostin sen muistaakseni Pixmaniasta, mutta Verkkokauppa.com'ssa näyttäisi olevan Wacom tuotteita ja varaosia edullisesti.
- -----
Selvä. Täällä netissä on kehuttu juuri tuota, wacomin bamboota...Trust on huonompi merkki näköjään keskusteluiden perusteella.
Trustin flex design olisi kyllä hiukan halvempi jotain 60e anttilassa. Tuo wacomin bamboo olisi noin 65e verkkokauppa.comissa. Muistaakseni meilläkin oli tuon merkkinen piirtopöytä mutta se jäi melko pian "pölyttymään" vähäisen käytän vuoksi.
Mutta muuten se toimi hyvin.- ---
Kumpi siis ? Wacom vai Trust ?
- ---
Wacom vei voiton :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009