Tänään näyttäs olevan Kalle Kaaja keikalla.Millanen meininki yleensä ja kuinka käy porukkaa?
Dooris Nilsiä
7
1005
Vastaukset
- kevättä on jo rinnoi
Yleensä aika hiljaista.Kepulaisjuntteja,peräkammarin poikia,mutta kevään tullen piristyy.Hiihtolomaviikkojen jälkeen menoa on enemmän.Kevättä on rinnoissa.Voi päästä vaikka seksihommiin,jos on kykyjä.Tuleppa katsomaan.
- Mieli tekis.
Onko maksullisia?
- Räpsä -59
Minä maksan jos tulet.
- Jjahdhj
Ihan surkee paikka oon pari kertaa käyny enkä mene enää ikinä...
- Anonyymi
P###k##menoa. Ei pidä muuttaa. Eläkeläiset ja luuserit viihtyvät hyvin keskenään.
Naapurissa löysähousuinen tumputtaja huudattaa teknoa yötä päivää eikä kukaan puutu siihen.
Surkeaa jengiä. Ei yhtään oikeaa miestä koko kylässä.
- anttipanee
Joku itseensä kyllästynyt siiderivalas oli
- nuorpoeka18
onkohan dooriksessa vanhempia mature naisia nuorille pojille ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774