Kirjoitanpa uudestaan, johtuen siitä että oli hieman tuulesta temmattu edellinen ilmoitus. Oikaistaan nyt ensiksi tämä: Niin vanhanaikaista kun se onkin, käytän sähköpostia keskusteluihin koska en ole kirjautunut Facebookiin, enkä omista myöskään meseä. Voirahan toki kirjoottaa käsipelilläkin, eli soveltaa vanhaa ja toimivaa pullopostia
Olen vm. -93. Asun Etelä-Pohjanmaalla komian Seinäjoen naapurikunnassa Ilmajoella. Soitan kirkkourkuja (en ole kuitenkaan uskovainen, ateisti enemmän). Kuuntelen musiikkina kantria, iskelmää ja välillä urkumusiikkiakin. Kokoan mielelläni (kun budjetti antaa myötä) pienoismallilaivoja. Arkkitehtuuri on myös suuri intohimoni. Pelaan The Sims 3 peliä, ja pidän yllä aiheeseen liittyviä nettisivuja osoitteessa: http://thesims3talot.suntuubi.com/. Olen aikamoinen haihattelija, johtuen siitä että elämälläni ei liiemmin tunnu olevan mitään suuntaa. Olen tällä hetkellä työtön työnhakija, ja ehkä lievästi masentunut, toivun toki vakavasta masennuksesta, joka minulla todettiin viime vuoden alussa, olin siitä osastollakin muutaman viikon
Joten, jos suinkin tunnet syvää henkistä tai vähän vähemmän henkistä yhteyttä, saat minut kiinni sähköpostilla juha.pelkonen@netikka.fi
Sähköpostin välityksellä kavereita
Drake, rokrok \../
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709