Eli...Olen nyt viimeiset 2 viikkoa potenut ko oireita. Hengen ahdistus on melkein jatkuvaa (Käytän astma lääkitystä mutta ei siitä tunnu olevan hyötyä) Nuhaa ollut siis kirjaimellisesti koko 2 viikkoa. Korvakipua esiintyy silloin tällöin.
Ja hemmetin pahoja päänsärkyjä ollut.
Mikähän mahtaa olla?Joku kiertävä tauti vain? Vai onko syytä epäillä jotain vakavampaakin ? Mykoplasmaa? Tai tuberkuloosia?
Kuumetta en ole kertaakaan mitannut koska olo ei ole varsinaisesti ollut kuumeinen..
Jatkuva hengen ahdistus,nuha ja korvakipu
marmatta
1
382
Vastaukset
- mulla astma
Sulla voi olla poskiontelotulehdus,,korvatulehdus tai keuhkoputkentulehdus ..tai en kaikki! Mun ystävälläni on just kuuri menossa noihin vaivoihin..Olethan tuplannut hoitavan astmalääkkeen myös?--Lääkäriin siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764