Hei, olen tulossa töihin kesäksi Loviisaan ja haluisin tietää Ramsayntien kämpistä, että millaisia ne on? Kuvia ei tunnu löytyvän itse asunnosta, niin käytän tätä viestiketjua referenssinä. Osaako kukaan sanoa, että onko ne asuttavassa kunnossa, myös astmaatikolle?
Erityisesti Ramsayntie 6, kiinnostaa, sillä sinne on mahdollisesti muuttamassa
Kiitos mielipiteistä ja tiedoista.
Asunnot Loviisassa
6
213
Vastaukset
- samassa talossa
talossa vedetään röökiä sisällä ja parvekkeella, joten astmaatikko saattaa olla tiukalla.. Ja jos paska tuuri käy, niin saat sellaisen kämpän missä on röökattu. No lähtee haju liki pois otsonoimalla, mutta jos mahdollista, niin valitse vuokraluukkusi kaupungista
- ihmettelijä 8
Onko kyseessä rönneesin apina,joka e-kontaktissa pellenä esiintyy.
- Olga Halko, Valko
Aloittaja on ihme kyselijä. On muka joka paikkaan tulossa töihin mutta asunnosta ei tietoakaan. Kun runkkarilla on tietsikka, käyttäköön sitä.
- samassa talossa
pitääkö perkele heti alkaa provosoimaan.. toinen kyselee kämppää ja sinä heti ammut toista nilkkaan.. Ihme veijo, mene töihin äläkä täällä notku!!
- r-ä-mies
kyllä rämsissä pärjää kun jaksaa hakea kaljaa ja pizzaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959