onko muita

kirjoittajia joita mikään ei ärsytä mää tässä oon lueskellu näitä aloituksia ja miettiny mihin ottas kantaa en protestoi mitään pääsiäisnoidat ei ärsytä jos ostan kaks pakettia kahvia saan sen halvemmalla kun yhden paketin tai sit jogurttia sama ostaako yhden vai viis purkkia jos joka päivä syö sekään ei ärsytä takatalvikaan ei ärsytä kyllä se kesä sieltä vielä tulee eläkeiän nosto on muulle ihan sama kuntaliitokset ei kosketa mua mitenkään palvelut löytyy kyllä siitä huolimatta ja jos ei löydy muutan sit sellaiseen paikkaan josta löytyy voin ihan hyvin elää ilman että tiedän miten menee rädyllä ahteella ja kiviniemellä jos kavereilla on hienommat autot ja talot kun mulla ei äsytä yhtään ajenlen tyytyväisenä vanhalla golffillani ja asun onnellisena pienessä punaisessa mökissäni miks pitäs purnata kun kaikki on hyvin miks pitäs joku ärsyttää kun maailmassa on vaihtoehtoja varmaan jokaiselle tavanvuoksiko.

69

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä nyt rupes ärsyttämään ku joutu kaikki lukemaan uusiksi sun viestissä. :))))))

• hyvä että ees joku rupes ärsyttään kun mää en oo vielä saanu tälle aamulle minkäänlaista ärsytystä päälle tässä kaikessa rauhassa istuskelen edelleenkin mikään ei harmita eikä mitään oo jääny hampaankoloon lainatakseni huomenta suomen haastattelijoiden kysymyksiä metsureita tässä on odoteltu kun uupeeämmän mies soitteli ja sanoi että meille tullaan tiistaina heti aamusta mikä se sitten on se heti aamusta kaataan puita mutta eipähän noi puutkaan tosta mihinkään karkaa ja onhan niitä tiistaitakin tulossa vielä kevväämmälläkin joillain se on helppoo mutta kauppa on avattava joka aamu kahdeksalta sunnuntaina kahdeltatoista sato tai paisto ja iltasin suljettava yhdeksältä lauantaisin ja sunnuntaisin kuudelta kävi asiakkaita tai ei mutta sekään ei ärsytä =)))))

• velipuoliluu

Hitto..aina samat aloitukset teillä, kyllä nyt ärsyttää.
      Ettekö te muista että tän palstan eräs herra kirjoitti tuosta jo 12.6. 2008. ( /- 1pvä)

• ai niin en muistanu ollenkaan nyt se selvis miten se tuntuukin niin helpolta suoltaa tätä tekstiä se tulee jotenkin niin vaivattomasti pitäsköhän sitten keksiä ihan jotain omaperästä ja ennenkirjoittamatonta vai onkohan se mahdoton tehtävä mutta siitä huolimatta mää rohkaisen teitä kaikkia keskusteleen krempoistanne niin ehkäsette masennuksenne no joo ei tunnu toikaan ärsyttävän vaikka ikääntyminen on niin vaikeeta ja aivojenkin rakenne muuttuu vanhetessa millohan se tästä kirjoitti se herra äx.

• siskopuolisuu

Ei muakaan muu ärsytä, kuin kuvitellut herrat ja narrit.
        Ja muu naurettavuus! :))

• Kiva alotus.Ain tartte jostain marista.
      Mittää haitta sekä,jos on jo ennen kirjotettu,ku ei kukkaan kaikkii lue kummiska.
      Antaahan toi otsikko osviittaa asiast.
      Jos on jo lukenu,ni ei sitä toist tartte aukasta.

Mukavaa viikkoo kaikil !

• Jaahas...Tiistain kriisipalsta. :):)

Eipä tässä paljon mikään masenna, ehkä tämä taka-talvi kuitenkin vähän.
      Tiinushkalle tuntuu syöminen muistuvan hyvin mieleen ja hampaankolot.
      Ja päivä päivältä nämä ilmat parenevat, ihan helteisiin asti.
      Niitä odotellessa.
      H.

• Voisin kirjoittaa kilometrin pituisen listan kaikesta mikä vähänkin ärsyttää, mutta kun en muista yhtään asiaa.
      Sekään ei ärsytä, että tänään on viimeinen lomapäivä, olen saanut kuudessa päivässä tehdyksi tosi paljon erilaisia askareita, taputan itseäni olkapäälle ja sanon, hyvä minä.

• tyy-tyy

Ei todellakaan ärsytä. Aurinko armas suo hellimpiä helojaan pienelle maan taapertajalle.
      Sinitaivas säteilee kaikissa spektrin sävyissä.
      Tiipiriipistää pitää, että ilman kilolinssejä näkee.

Kun on armas ja kaikki kuin ennen, ei muuta tarvi, ei keltään mitään halaa.
      Tyytyväinen voi olla vähäänkin, kun se on kaikki.
      Onni on olla, olla tyytyväinen, siihen, mitä on.

• Moi Anceli !
      Tykkään sun tyylist :D
      T:R

• Moi R :)
        Kiitos, et ole hassumpi itsekään. :)
        T:P

• Pöppörööttöööö

Minua ärsyttää ihan vähän, että avasin taas kerran vahingossa aloituksen, jota en yksinkertaisesti jaksa vaivautua lukemaan. Niissä ei voi olla mitään niin tärkeää sisältöä, että kannattaisi tuhlata aikaa. Olen joskus kokeillut.

Jatkakaa ihan rauhassa, ette minua häiritse. Ei ole pakko lukea.

• määäää ja säääääää

V..ttu ettei joku osaa jaotella kirjottamistaan. Jäis kirjoittamati, sikseen ärsyttävää on lukea tuollaista tekstiä.

• Lukeminenkaan ei ole pakollista, on aika paljon asioita joita ei ole pakko tehdä.
        Avaatko ja luetko Tiinan kirjoitukset vain siksi, että saat valittaa?
        Ei tunnu järkevältä.

• tiinaex...

jotain voi kuule ärsyttää ihan yhtä paljon sie ja mie bääääääää....

• tiinaex...
        Anceli kirjoitti:

Lukeminenkaan ei ole pakollista, on aika paljon asioita joita ei ole pakko tehdä.
        Avaatko ja luetko Tiinan kirjoitukset vain siksi, että saat valittaa?
        Ei tunnu järkevältä.

sen sen tekee kiusaa itteensä =)))))

• tiinaex... kirjoitti:

sen sen tekee kiusaa itteensä =)))))

En ole koskaan ymmärtänyt mitä kivaa masokismissa on. :)

• anceesliina

Sinä se oot kans mukamas niin pyhimysenkeli aina vaan!

Älä valehtele ettei mikään ärsyttäis,ainaski nyt.(tää Ancelille)

• Kyllähän nyt joskus joku ärsyttää, mutta mitäpä niitä täällä luettelemaan.
        Elämä on kuitenkin ihan mukavaa.

• meeriamanda
        Anceli kirjoitti:

Kyllähän nyt joskus joku ärsyttää, mutta mitäpä niitä täällä luettelemaan.
        Elämä on kuitenkin ihan mukavaa.

Ihan samoilla mennään... kuitenkaan mitään maatakattavaa keljutusta ei nyt ole ´päällänsä´. :))

Ärtsää toisinaan nämä ´nuama rutussa´ kirjoittelijat, jopa toisten positiivisuus heitä ärsyttää vaikkei pitäisi sekään heiltä pois olevan.

• meeriamanda kirjoitti:

Ihan samoilla mennään... kuitenkaan mitään maatakattavaa keljutusta ei nyt ole ´päällänsä´. :))

Ärtsää toisinaan nämä ´nuama rutussa´ kirjoittelijat, jopa toisten positiivisuus heitä ärsyttää vaikkei pitäisi sekään heiltä pois olevan.

Ainahan sitä jotain pientä ketutusta löytyy, eihän muuten tuntisi olevansa elossakaan.

Meitä kun on niin moneen junaan ja osa jää vielä asemalle vartoilemaan. :)

• tähän on tultu :)

katsoin myös aamulla tv:tä ja siinä oli juttua ikääntymiestä, eli ei kannata ottaa enää mitään liian tosissaan, vaan tasapainoisesti, välillä itkeä ja nauraa..

• aiempi

korjaan: ei ikääntymiestä vaan ikääntymisestä, mikshän noin kirjoitin?

• Kyl minuu vaan ärsyttää kun hiiret söi kalliin satulan pilalle ja sit ärsyttää kun en saanut kolmest kymmenest mooseksen palavastapensaasta tehtyä yhtä jätkänkynttilää.

• henrjii

joo kaikki on päin takapuolta.

• ...........

"jutut vaan paranee" :)

• henrjii

Mua kyrsii tuo pensan hinta, eiköhän se ala jo hidastamaan talouskasvua.

• jymyjyrsäys

Mutta mua se vasta jyrsii dieselin hinta, ja vielä Jyrsiksen Jyräjytky pitää maksaa dieselvero.

• .............

milloinkahan joutuu maksamaan polkupyörällä ajosta, haittavero ym.

• Pirre*

Kyllä joskus potuttaa..tänäänkin kerran, suututti kun en tajunnut ettei sirullisella etukortilla voi katsoa tilitietojaan kaupan lukijalla, vaan on mentävä pankin otto luukulle, ja sitäpaitsi en ollut tilannut sirukorttia vaan pelkän bonuskortin,
      s -ryhmittymän röyhkeys ottaa jo päähän.

• henrjii

voi katsoa, vedä vain takana oleva mangneetijuova sivussa olvan lukian läpi, ja näpyttele tunnus

• Pirre*
        henrjii kirjoitti:

voi katsoa, vedä vain takana oleva mangneetijuova sivussa olvan lukian läpi, ja näpyttele tunnus

Minulla ei ollut kuin pankkiautomaattiin sopiva tunnus mukanani, ja se ei käynyt kuulemmalukijaan kaupassa, ja virkailija ei voinut ilmoittaa saldoa koska minulla ei ollut henkkareita mukanani, vain se sirukortti....:(

Saattaapi lähteä yksi jäsenyyt sokkarilta...

• Ajanhaaskausta

Ihmiset vastailee vaikkei ne edes ole lukeneet varmaan kun pari sanaa sun viesteistäs.
      SÄ vaan jatkat vuositolkulla tota samaa ÄRSYTTÄVÄÄ pökäletekstiäs, eli ilman välimerkkejä ja lauseisiin jako ja kappalejakoa.
      Eli sama paskapökälemeininki jatkuu. Kysyit että ärsyttääkö mikää aloitus ja sun KAKKI aloitukses ärsyttää, tai siis enhän mä niitä lue kun ei mitään tolkkua, kun kaikki on vedetty aina peräjälkeen.

• leijanna

Kakkialoitus pihvalolla, ihania sanoja. :)) Oliko tarkoitettu?
        Saako hymyillä, edes sisäänpäin kiertäen?
        Minoon hyvä lukija, aina olen viestin sisimpään osannut tieni löytää.
        Viestistäni meinasi ässä puuttua. :(

• murrrrrrrrrrrrrrrr

Mua ainaki ärsyttää kaikki,
      tyhmä politiikka kaikein eniten,
      sen seurauksen kaikki EU sotkut v i t u t t a a ,,,

• 2+8

Mua ärsyttää kun kirjoittajat eivät ota huomioon lukijoita. Pilkkujen, pisteiden, isojen alkukirjaimien, sekä kappalejaon poisjättö on lukijoiden halventamista.

• Lepopäivä

Minua ärsyttää että ketä varten on taloyhtiöissä järjestyssäännöt kun tuntuu että harva niitä noudattaa.Asun Helsingissä Madetojankuja 2 vuokratalossa niin eikö joka sunnuntai aamu joku älypää alkaa tamppaamaan mattoja klo 8 aamulla.Kaikki tamppaus on kielletty sunnuntaina.Enemmistö on ulkomaalaisia ja kun sanot on ei ymmärrä,on siellä paikalliset älykääpiöt asialla,sieltä tulee kaikki nykyajan rumat sivistyssanat.Tänäkin aamuna alko sellainen paukutus kyllä matto näytti olevan tamppauksn tarpeessa olisi tampannut silloin kun se on sallittu.Sunnuntaipäivä on suurimmalle osalle ainut vapaapäivä jolloin voisi nukkua pitempään mutta HÄIRIKÖT HÄIRIKÖI.

• tiinaex...

maassa maan tavalla mutta ei nää maahanmuuttajata oikeen sitä tunnu noudattavan monille kulttuureillehan sunnuntai ei oo sitä mitä sunnuntai on suomalaisille joka tapauksessa vaikka kunnioittaakin eri kulttuurin asioita pitäs kunnioittaa myös suomalaisten järjestyssääntöjä kun kerran suomeen on tullut muutenkin kerrostaloissa vois mun mielestä ruveta siivoomaan vähän myöhemmin kun seittemän kahdeksan aikaan aamulla nimimerkillä kokemusta on kerrostaloasumisesta hyvinkin paljon vaikka tätä nykyä asunkin maalla keskellä ei mitään.

• simaisa

Lepopäivä. Tuohon häirintään löytyy hyvin helppo ratkaisu. Otat vaan puhelimesi esille ja rimpautat asiasta isännöitsijälle. Asiaasi kyllä tartutaan siellä koska häirintä on jatkuvaa. Etkä voi olla ainoa joka talossa häiriintyy. Siis ehdottomasti yhteys isännöitsijään kyllä ne järjestyssäännöt koskee kaikkia asukkaita vaikkeivat olisi suomea ymmärtävinään.

• ny se on loppu

se ärsyttää,, ostin maksa pihvejä, kotona katsoin hintalappua, siinä luki katkarapu salaattia ja lohen hinnalla, ?????????????
      pistelee vihksi,
      aion kyllä sanoa asiasta, mutta vanhaa ihmistä juoksutetaan ja luultavasti huijataan tarkotuksella noissa marketeissa.
      olen ollu aivan liian luottavainen myyjiin !!!!!! ???????
      asiakkaat olkaa tarkkana mitä teiltä peritään tuotteista !!!????????

• tiinaex...

ootko koskaan tehny ite mitään virhettä hyvä jos et mutta mää oon tehny monen monta kertaa elämäni aikana virheitä enkä oo vielä tavannu virheetöntä ihmistä mutta nyt ilmeisesti törmäsin sellaiseen onneks olkoon kaikki me ollaan ihmisiä mutta oo varovainen kaikki myyjät sua huijaa siihenhän ne on koulutettu ja arvaa sen takia asiakkaille annetaan kassakuitti että ne voi siitä tarkistaa kuinka on huijattu mutta yks juttu tossa jäi mulle epäselväks siinä luki katkarapu salaattia ja lohen hinnalla aika paljon kaupan asioista ymmärräm mutta tota en...

• hohoijaaaaa,, ???

ostin graavi lohtaki 29,90 kg

sama hinta oli katkarapusalatissaki 29, 90 kg joten jäi suuri kysymysmerkki ?????????????????????????????????????

pisti tarkistamaan aina ostoksensa .........

• tiianex...

hohhoijaa onhan kaupassa paljon samanhintaisia tuotteita mikä tossa nyt ihmetyttää nyt mua ihmetyttää joskus on monella kasviksellakin sama kilohinta ja lihoilla voi olla samoja kilohintoja nyt jäi mulle suuri kysymysmerkki ?????????

• ei kysymysmerkkiä
        tiianex... kirjoitti:

hohhoijaa onhan kaupassa paljon samanhintaisia tuotteita mikä tossa nyt ihmetyttää nyt mua ihmetyttää joskus on monella kasviksellakin sama kilohinta ja lihoilla voi olla samoja kilohintoja nyt jäi mulle suuri kysymysmerkki ?????????

Eiköhän tuossa ole käynyt niin, että palvelutiskin myyjä on punnitustilanteessa painanut väärää "nappia".

• hohhoijaaaaaa,,,
        ei kysymysmerkkiä kirjoitti:

Eiköhän tuossa ole käynyt niin, että palvelutiskin myyjä on punnitustilanteessa painanut väärää "nappia".

jaaaa, maksapihvit muuttu katkarapusalaatiksi,,, heh, eikö osaa lukea,

epäilen tahallisuutta, ku olen harmaapäinen asiakas,,, helppo huijata tietää ettei se heti muista tarkistaa,,, heh,,,

• tiinaex...

mulle vaan jäi epäselväks maksapihvit-kirjolohifile-katkarapusalaatti kahden sama hinta mutta jos hintalapussa lukee katkarapusalaatti niin kyllä siinä on sit katkarapusalaatin hinta ja tokihan se voi maksaa kilohinnaltaan saman verran kun graavilohi aikasemmin jo kirjoitin että kaikki me ollaan ihmisiä ja tehdään virheitä mutta ymmärrän kyllä jos kirjoittaja jota ottaa päähän toisten virheet on sataprosenttisen virheetön aina ja iankaikkisesti niin kyllä muakin ottas päähän ;)))))

• ei kysymysmerkkiä
        tiinaex... kirjoitti:

mulle vaan jäi epäselväks maksapihvit-kirjolohifile-katkarapusalaatti kahden sama hinta mutta jos hintalapussa lukee katkarapusalaatti niin kyllä siinä on sit katkarapusalaatin hinta ja tokihan se voi maksaa kilohinnaltaan saman verran kun graavilohi aikasemmin jo kirjoitin että kaikki me ollaan ihmisiä ja tehdään virheitä mutta ymmärrän kyllä jos kirjoittaja jota ottaa päähän toisten virheet on sataprosenttisen virheetön aina ja iankaikkisesti niin kyllä muakin ottas päähän ;)))))

Aloituksessa kysellään, et mikä ärsyttää? Miksi et hyväksy sitä, että jotakuta ihmistä ärsyttää, että joutuu menemään kauppaan korjaamaan sattuneen virheen.
        Eihän kyseessä ollut aloitus, jossa oltaisiin kysytty, oletko virheetön.

• selitykset ei mene
        tiinaex... kirjoitti:

täydestä, virhe on liian suuri mennäkseen selitykset täydestä.

on se myyjältä harvinaisen t ö r k e ä ä jos maksapihvejä ostaa, ja napautta K a t k a r a p u salaatti napulaa, pitää olla sokea jos sekottaa M kirjaimen ja K kirjainen keskenään hah hah,
        tahallista täytyy olla,,

• tiinaex...

Aloituksessa kysellään, et mikä ärsyttää? Miksi et hyväksy sitä, että jotakuta ihmistä ärsyttää, että joutuu menemään kauppaan korjaamaan sattuneen virheen.
        Eihän kyseessä ollut aloitus, jossa oltaisiin kysytty, oletko virheetön.

hyväksynhän mää sen mutta uteliaisuudesta vaan kysyn.

• tiinaex...
        selitykset ei mene kirjoitti:

on se myyjältä harvinaisen t ö r k e ä ä jos maksapihvejä ostaa, ja napautta K a t k a r a p u salaatti napulaa, pitää olla sokea jos sekottaa M kirjaimen ja K kirjainen keskenään hah hah,
        tahallista täytyy olla,,

se on hyvä että sää oot sellanen joka ei tee virheitä koskaan onneks olkoon vaan.

• palveluksessanne
        selitykset ei mene kirjoitti:

tahallista täytyy olla,,

No mä en oo Koossa töissä mutta meidän kaupassa ei ole aakkosnappuloita vaan numerot, eli jos painat 001 tulee joku file ja seuraava koodi sitte jotain muuta. Helposti koodit voi mennä sekaisin, mä tosin tarkistan aina lapusta mitä siellä lukee mutta nuoret harjoittelijalikat ei välttämättä sitä muista tehdä. Enpä ymmärrä mitä voittoa nuo likat siitä voisi saada, tuskin alkuvaiheessa (tai missään vaiheessa) aattelevat että kaupalle lisää rahaa... eli pelkästä erehdyksestä lie kyse.

• tiinaex...
        palveluksessanne kirjoitti:

No mä en oo Koossa töissä mutta meidän kaupassa ei ole aakkosnappuloita vaan numerot, eli jos painat 001 tulee joku file ja seuraava koodi sitte jotain muuta. Helposti koodit voi mennä sekaisin, mä tosin tarkistan aina lapusta mitä siellä lukee mutta nuoret harjoittelijalikat ei välttämättä sitä muista tehdä. Enpä ymmärrä mitä voittoa nuo likat siitä voisi saada, tuskin alkuvaiheessa (tai missään vaiheessa) aattelevat että kaupalle lisää rahaa... eli pelkästä erehdyksestä lie kyse.

vaikka itekkin tarkastan vielä ennen kun laitan hinnan ja vielä jos olen kassalla niin tulee katottua punnitutut tavarat niin kaupassa kun asiakkaan itse punnitsematkin mutta siitä huolimatta joskus herpaantuu ja sattuu virhe eli erreys.

• 19
        tiinaex... kirjoitti:

se on hyvä että sää oot sellanen joka ei tee virheitä koskaan onneks olkoon vaan.

tiinaex

Pysy nyt asiassa. Missään kohtaan tuo kirjoittaja ei ole kertonut olevansa "ei virheitä tekevä".

• jotain rajaa
        tiinaex... kirjoitti:

vaikka itekkin tarkastan vielä ennen kun laitan hinnan ja vielä jos olen kassalla niin tulee katottua punnitutut tavarat niin kaupassa kun asiakkaan itse punnitsematkin mutta siitä huolimatta joskus herpaantuu ja sattuu virhe eli erreys.

En muuten todellakaan usko että katsot joka paketin tarrat! Älä nyt liioittele sitä omaa erinomaisuuttasi!

• tiinaex...
        jotain rajaa kirjoitti:

En muuten todellakaan usko että katsot joka paketin tarrat! Älä nyt liioittele sitä omaa erinomaisuuttasi!

hauskaa vappu sullekkin.

• tiinaex...
        19 kirjoitti:

tiinaex

Pysy nyt asiassa. Missään kohtaan tuo kirjoittaja ei ole kertonut olevansa "ei virheitä tekevä".

joooooooo............................... ihan sama mitä sulle vastaa se ei kumminkaan oo ookoooooooo................................

• Kansainvälinen

Miksi pitäisi joskus ärsyyntyä? Kysymyksesi kertoo eräänlaisen suomalaisen luonteen: ei tehrä tästä ny asiaa, ollaan mieluummin hiljaa, koska aina asiat voisivat olla huonommin. Niin oikein. Se on sinun elämäntapasi ja tapasi suhtautua asioihin, mutta ei sen tarvitse olla kaikkien tapa - vai pitäisikö?

Entä, jos me kaikki Suomessa, nuoret ja vanhat tyytyisimme siihen,mitä sattuu kenelläkin olemaan, emme viitsisi opiskella, emme taistella paremman elämän puolesta, emme katsella, kuunnella ta matkustella mihinkään sellaiseen, mikä jotenkin tuntuu ärsyttävältä, emme pakon tai vapaaehtoisuuden nimissä. Oleksisimme vain nurkissamme. Kivahan se on kotinurkissa ja tutuissa aatoksissa aina oleksia, koskaan et muuttua saa... Kuitenkin kaikki muuttuu kaiken aikaa. Pitäisimme pysähtyneisyyden kulissia yllä. Se on, ystäväiseni, elämän pelkäämistä, sitäkö sinä pelkäät?

Aika pitkälti Suomessa ollaankin jo siirtymässä ajatusmalliisi, ei viitsitä mitään, kun tekeminen on niin työlästä. Ollaan vaan ja möllötetään. Seuraukset eivät ilmeisesti sinua pelota, minua kyllä pelottavat. Siksi pitää ärsyyntyä. Nyt sitten kiiresti eiku miinustamaan. Se ei minua ärsytä, koska se osoittaa, että en edelleenkään märehdi samaan tahtiin enkä ole kuollut pystyyn, olen elossa. Oletko sinä, oikeasti?

Tämä on oikein hyvä päivä protestoida pysähtyneisyyttä vastaan. Niin on tehty ennenkin ja joskus jokin on jopa muuttunut. Mielelläni silti suon sinulle makeiskorisi ja kulissisi. Sinä niissä elät, en minä.

• stadilta vaikuttaa?

Työn orjat sorron yöstä nouskaa, aatteesi taitaa olla kuolemaisillaan. Työläiset voivat Suomessa paremmin kuin moni muu ihmisryhmä.

• muu

On muita!

Mitään sanomaton otsikointi ei houkuttele.

Nyt, poikkeukselisesti kurkkasin mitä herkkua onkaan tuon mitättömyyden takana.
      Ei tuota mössöä viitsi edes aloittaa lukemaan.

Myönteistä on nimerkillä kirjoittaminen.
      Ei tarvitse toiste avata!

• tiinaex....

haistappa kökkö hyvää vappua !!!!!!!!!

• k/k
        tiinaex.... kirjoitti:

haistappa kökkö hyvää vappua !!!!!!!!!

Aloin miettimään et mille hyvä vappu haisee.
        Olisko tippaleivälle,tieräkkö tiina miten pitkä on tippaleipä keskimäärin?

• tiinaex...
        k/k kirjoitti:

Aloin miettimään et mille hyvä vappu haisee.
        Olisko tippaleivälle,tieräkkö tiina miten pitkä on tippaleipä keskimäärin?

hyvä vappu tuoksuu ei haise se tuoksuu tuoreelle munkille makeelle simalle raikkaalle ulkoilmalle auringolle tippaleipä on varmaan suurinpiirtein metrin mittanen en muistanu kysyä isältäni joka oli mestari leipomoalalla samoten veli mutta sillekkään ei voi enää soittaa ja tarkistaa :(((((

• tiinaex... kirjoitti:

hyvä vappu tuoksuu ei haise se tuoksuu tuoreelle munkille makeelle simalle raikkaalle ulkoilmalle auringolle tippaleipä on varmaan suurinpiirtein metrin mittanen en muistanu kysyä isältäni joka oli mestari leipomoalalla samoten veli mutta sillekkään ei voi enää soittaa ja tarkistaa :(((((

Kuulin rariosta et se on keskimäärin 6,7m noin suurinpiirtein tasan

• tiinaex...
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kuulin rariosta et se on keskimäärin 6,7m noin suurinpiirtein tasan

no en ois uskonu niin pitkää pötköö...

• k/k
        tiinaex... kirjoitti:

no en ois uskonu niin pitkää pötköö...

En minäkään ja mittaus on tosi vaikeeta,yks kuiva kasa tuol keittiös on mut en viitti alkaa purkamaan.

• tiinaex....
        k/k kirjoitti:

En minäkään ja mittaus on tosi vaikeeta,yks kuiva kasa tuol keittiös on mut en viitti alkaa purkamaan.

mää en muistanu tänä vuonna koko kasoja kun oon ollu laihdutus vapaalla toiset on vuorottelu vapaalla mutta tässä mun ammatissa se on niin vaikeeta niin päätin keksiä ihan oman vapaan =))))))

• kyllä vain!

kyllä ärsyttää, kun ei tosiaan mikään ärsytä niin kuin ennen. Nuorempana ärsytti kun joku ajoi puskurissa kiinni ja muutenkin oli ikäviä ihmisiä liikenteessä. Töissäkin oli vaikka minkälaista sakkia jotka ärsytti, sitten ärsytti ex-äijän tavat ja välillä muidenkin. Että otti päähän! Nykyään saa töissä olla vaikka millaista viheltäjää enkä lotkauta korviani, ex-äijä on tosiaan ex ja liikenteessä köröttelen ihan rauhassa ja jos mun puskuri(t) kiinnostaa niin kiinni vaan. :))

• Vappuhuijaus

Kyllä pisti naurattaan miten räyhäkkäästi tiinaex puolustaa kaupan myyjiä jotka on aivan selvästi tehny VIRHEEN tälle asiakkaalle. On se kova toi kauppiaitten keskeinen solidaarisuus. Kun rahaa huijataan moninkertainen määrä tavarasta tiinaexä vaan tuumaa syyttävästi eks sää itte virheitä tee? Minkä virheen se asiakas tässä teki? On se hyvä ettei tää tiinaexä ole lääkäri. Sillon se raivois täällä puolustaen kollegoiden tekemiä hoitovirheitä!

• tiinaex...

hauskaa vappua sullekkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2198
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1694
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      86
      1029
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe