Olin softaamassa viime viikolla ja joku helev*tin nasti pölli mun 152€ snipun ja kohta se löyty kappaleina puun juurelta???_joku v*tun 10.v kakara oli kokeillut meleattacia puuhun ja räks... onneks sain sen stanan hihhulin kiinni ja soitin sen äiskälle ja se joutu "kotiarestiin" ja sen isällä meni viikon palkat aseeni maksamiseen
ps.kertokaa jos teillä on ollu samanlaisia tilanteita ;$
Tyhmät nastit tekee tuhojansa!
15
126
Vastaukset
- Tietämätönhönö
Mitä nasti tarkottaa?
- Hjkaedpojbdpkjfp
Varmaan naskia eli possua tai sitten tyhmää kakaraa. Ja noi vitun jonnet varastelee softissa aseita ja sitten pilaa airsoftin maineen ampumalla ihmisiä, koiria tai autoja!
Kattokaa missä pelaatte! Ei yhdenkään yhdistyksen pelissä tällaista tapahdu. Ja saa olla köyhä ihminen jos saa viikossa 152e. Ja ei voi olla snipu jos noin halpa, pulttilukko ja tarkkuuskivääri on eri asia. Ja kirjoitusasun vuoksi kysyn, että oletko mahdollisesti itse iso 11v pahis, etkä 10v. nasti? Kannattaa myös tutkia käsitteet läpi, ennenkuin käy selittää muille. Ei pahalla...
- Eiröyhkeydellärajoja
Multa pöllittiin 2 cyman lipasta viikonloppupelissä kun olin kusella ja seukki päivän pelissä tuli lihava pikkupoika esitteleen varusteita "ostin pari lipasta lisää, jos vaikka sattuis menemåå yks hukkaan niin olis kaks tilalle" huomasin heti että ne oli mun lippaat koska olin kaivertanu niitten pohjaan omat nimikirjaimet vedin sitä pikku naskinastinatsia niin kovaa turpaa että se märisi äitillesä että oli menny pöllimään mun lippaat ja se tuli pyytään anteeksi seuraavana päivänä äitinsä kanssa EI VI TTU erosin siitä porukasta ja liityin ikärajalliseen yhdistykseen
- Jondeja!
snipuhan tarkoittaa sniperia eli tarkka-ampujaa eli sitä henkilöä joka tarkkuuskiväärillä ampuu.
- fps-mestari
Toi on just ongelma joissain paikoissa. Skidit ei mieti mitä tekee, hyvä että pistit turpaan, oppii jotain. Multa koitettiin kerran pöllii lippaanlataajaa ni ammuin sitä pelleä perseelle, juoksi se poika aika nopeesti karkuun
- Kokemusta on...
Väkivalta on aina ratkaisu jos tollanen pikkupaska pöllii aseen. oppiipahan nastit tavoille
Jep ! Ei tollaset alle 12 v kersat opi mitään ellei niitä vähän kurita, voi toki niitten mutsi tulla jotain valittaa mut mitä sitte?
- WWII airsoft
Joo ampukaa mutsiaki perseelle ni alkaaha seki painelee
- hahhahha
WWII airsoft kirjoitti:
Joo ampukaa mutsiaki perseelle ni alkaaha seki painelee
EI VITTU MUA NAURATTAA PARHAAT JUTUT TEILLÄ XD
Airsoftiin täytys saada kyllä joku tietty ikäraja. Scotlannissa oli helppo softata kun isoimmissa peleseissä on tarkka ikäraja sitten on noita ns. pikku pelei niin niissä on 14v ylöspäin. Kun ei nua 10-13v oikeen asetta osaa käsitellä/niillä ei ole voimia. Clockini sai vähän kylmää kyytiä kun joku 15v britti kompastu ja Clock vähä lensi...
Suomessa on liikaa noita kersoja jokka ei tajua mitä airsoft on ottavat niin tosissaan kuin taas scotlannissa huumori mukana kaikessa.- JJJJGG
Aivan mutta kyllä minusta 12v. pojilla saattaa olla järkeäkin. Se riippuu vanhemmistakin. Isäni antaa aina jonkun rangaistuksen jos en kohtele asetta kuten oikeaa asetta. Täytän 13.
- Hapan paska
Musta jotenki alkaa tuntuu että sä olet joku kersa joka ei ymmärrä asioita. Ensinnä, se on Glock, ei mikään kello. Toiseksi, jos todella oot joku ilmakko-airsoft-super-ekspertti, miksi kirjoitat noin huonosti? Kuulostat mun silmiin (hehe:) aika hiton tyhmältä naskilta.
- Naski4Evah
Hapan paska kirjoitti:
Musta jotenki alkaa tuntuu että sä olet joku kersa joka ei ymmärrä asioita. Ensinnä, se on Glock, ei mikään kello. Toiseksi, jos todella oot joku ilmakko-airsoft-super-ekspertti, miksi kirjoitat noin huonosti? Kuulostat mun silmiin (hehe:) aika hiton tyhmältä naskilta.
Glockiahan kutsutaan jossain piireissä kelloksi enkä näe siinä mitään epä ammattimaista, kutsutaanhan AKs-47u:ta aksuksi ja G36C:tä gekoksi. Ja kukaan oikeasti aikuismainen ihminenhän ei postaa kommenttia vain haukkuakseen toista, joten totean tässä samalla että kaikki me jotka tänne kirjoittelemme airsoftista suomi24 foorumille olemme jonkiasteen naskeja.
- Missä on sees?
Naski4Evah kirjoitti:
Glockiahan kutsutaan jossain piireissä kelloksi enkä näe siinä mitään epä ammattimaista, kutsutaanhan AKs-47u:ta aksuksi ja G36C:tä gekoksi. Ja kukaan oikeasti aikuismainen ihminenhän ei postaa kommenttia vain haukkuakseen toista, joten totean tässä samalla että kaikki me jotka tänne kirjoittelemme airsoftista suomi24 foorumille olemme jonkiasteen naskeja.
No johan nappas.. Tässä on todellakin kersa joka ei tiedä asioista mitään :S Nimimerkki ei auta asiaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816