Mieheni lopetti tupakoinnin 2 vuotta sitten. Ehti tupakoida n. 15 vuotta. Nyt n. vuoden ajan hänen on raskas hengittää. Joutuu tekeen töitä,että saa keuhkoihin ilmaa.
Kävi lääkärissä ja sielä todettiin puhalluskokeessa,että n. 25% normaalista huonommat arvot. Kortisoonia hengittelee nyt mutta oireet ei oo helpottanu. Lääkärin mukaan ei ole kyseessä keuhkoahtauma, vaan päin vastoin kun ahtaumassa ei saa keuhkoja tyhjäksi, tämä ei saa keuhkoihin tarpeeksi sisään sitä ilmaa.
Olen huolestunut ja kaipaisin vastauksia..
Ps. Meillä on kaksi lintua, voisiko lintuallergiasta seurata pelkkiä hengitysoireita, ei silmien kutinaa, iho-ongelmia ei ole.
Mikä miestä vaivaa?
2
224
Vastaukset
- k okenut,
onko mitään muita oireita kun tuo raskas hengitys.
kuinka paljon hän poltti päivittäin
hyvä kuitenkin että on nyt lopettanut.
tupakointi altistaa monille keuhkosairauksille , esim, embolialle onhan niistä puhuttu ,mutta aina luullaan ettei se minulle mitään tee tai sitten olen jo niin vanha ettei väliä.
mutta kun se omalle kohdalle sattuu niin sitten vasta alkaaa ajattelemaan .
minullakin oli 15v astma . kunnes tuli keuhkoveritulppa. - huolestunu vaimo
Keuhkokuvat on otettu, niissä ei näkyny mitään. Sappi on hiljattain leikattu. Mitään muita oireita ei ole, ellei lasketanikotiininpuutteesta johtuvaa ärtyneisyyyttä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707