Kun pitää mennä keuhkotautien polille ja sitä ennen käytävä verikokeissa ja apua-keuhkojen tietokonekuvassa..Olen sairastanut 2 keuhkokuumetta lyhyen ajan sisällä ja olen saanut astman..Pelottaa tuo tietokonekuvaus vaikka se kuulemma (onneksi) on semmoinen renkula jonka sisällä kuvaus tapahtuu..ei siis putki..Onko tälläinen normaalia politoimintaa vai epäilläänkö jotakin muuta,,?lisäksi spirometria ja pef-puhallukset tehtävä 2 viikkoa..Tietysti hyvä et tutkitaan..
Mua jännittää
5
193
Vastaukset
- kotkotkoo
aika ihme että tekevät tietokone kuvauksen. vaikka riippuu tientenkin mitä oireita sinulla on poltatko ja minkä ikäinen olet ? ei tietääkseni tietokonekuvaukseen noin vain passiteta, se kun on kallista. itse saan pienenpaikan kammon tietokonekuvauksessa ja se ääni saa mut pelkään enemmän. jos sulla ei ole pienen paikan kammoa niin ei siinä sit mitään.
- pelokas oon
Luulen että kun multa otettu jo niin monet keuhkokuvat että ne tahtoo sitten tarkemman kuvan tietokoneella..Olen työikäinen ja en tupakoi..astma vasta diagnosoitu ja luulen että se on ollut huonossa tasapainossa..työterveyslääkäri lähetti..Olen myös nuorempana ollut hoitamassa ihmistä jolla oli tuberkuloosi..jota ei tiedetty..liittyiskö siihen?..
- Nouhätä
ihan normaalit testi / kokeet ovat! :)
Älä hätäile.. minulle tehty ihan samoin!
Sua ei tahdota katos säteilyttää röntgenillä enää yhtään, koska
siinäkin on haittansa!
Nim.kokemusta!- pelokas oon
Kiitos vastauksesta...:) Ei kait tässä auta sitten hötkyillä..
- ====================
Nouhätä! Ja millä sinä sitten kuvittelet tietokonetomografiassa kuvattavan ellei
röntgenillä? Tosin en tästä asiasta ensimmäisellä kerralla huolta kantaisi.
Magneettikuvaus on eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728