Millaisia viestejä sinä sait?
Olisi kiva lukea, jos haluaisit kirjoittaa hauskoja viestejä palstalaisten iloksi ja omien flunssaisten pääsiäislomapäivieni ratoksi.
Perinteisten kauniiden pääsiäiskorttien lisäksi tulee teksti- ja sähköpostiviesteinä erilaisia tervehdyksiä. Alle valitsin kolme ja haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne. Voisitteko kuvitella lähettävänne tai haluaisitteko itse vastaanottaa jonkun niistä?
Minkä?
1: Mummo oli tavaratalon hississä, kun sinne tuli hyväntuoksuinen rouva. Mummo nuuhkaisi kuuluvasti ja rouva sanoi: Dior, 395 euroa.
Toinen hyväntuoksuinen rouva tuli hissiin seuraavassa kerroksessa. Kun mummo nuuhkaisi, rouva tokaisi: Chanel 450 euroa.
Kun hissin ovet avautuivat seuraavan kerran, mummo pieraisi ja huikkasi poistuessaan: Mämmi 2,50 euroa.
Hyvää pääsiäistä!
* * *
2: HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!
Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuueks. Lakatkoon lonkka kolottamasta, polvet narisemasta. Pysykööt pieru pääsemästä, virtsa karkaamasta. Jospa vielä nahka siliäisi, selkä suoristuisi.
Herkeepä roppa rupsahtamasta ja lihat löllyämästä. Palatkoon muisti reissultansa. Sujukoon seksi sulavasti, lempi leiskuvasti. Mitä muuta varvut mukanaan toisi? Jospa onnea, terveyttä, hyvää eloa soisi, rahakaan ei pahaksi oisi. Munarikasta pääsiäistä!
* * *
3: Pääsiäispupu loikki keväisen nurmen poikki. Tervehdyksen multa tuo, keväisen mielen sulle suo! Hyvää Pääsiäistä!
Pääsiäistervehdyksiä?
8
2001
Vastaukset
- meeriamanda
http://www.youtube.com/watch?v=AGcT_eY8Zmo
Noitamaiset terveiset aloittajalle...:)) - L*
Kaikille nuhanenille, noidille ja virpojille, ynnä killinpojille ja haukkuloille omistajineen Pääsiäistä!
Niin, ja kaikille muillekin!
katten vs påskriset http://www.youtube.com/watch?v=sODs7Tx_rl0- L*
Unneutin laittaa aloittajalle myös virpovarpomista:
Virpoi, varpoi, tuoreeks terveeks.
Isännäl, iso vassa
emännäl perä leviä.
Poika tuokoon minijän
tytär hyvän sulhaisen.
siulle vissat, miulle palkka.
Miulle muna kanasestais
maitotilkka lehmäsestäs,
vähä voita vakkasestas
kopeekka kukkarostas.
Luoja sinnuu siunatkoon.
.
Ei kulje posti ei polje kusti, tyhjänä on postilaatikko pysyny.
Toi virpomis loru oli oikein hyvä.
Työn merkeissä meni tää päivä ja pikku ajelulla elintaso vehkeellä, orotelen sit juhanuksena seuraavia terkkuja.- +
Mahtaa palkkapussi venyä ja paukkua, kun pyhinäkin pitää ahertaa?
Mikä lie elintasovehje, päältäajettava ruohonleikkuukone?
Posti-Kustikin on lomansa ansainnut. - k/k
+ kirjoitti:
Mahtaa palkkapussi venyä ja paukkua, kun pyhinäkin pitää ahertaa?
Mikä lie elintasovehje, päältäajettava ruohonleikkuukone?
Posti-Kustikin on lomansa ansainnut.Ei pauku kun pakarat jos vaimo hermostuu,vaimon autolla sain pikkasen ajaa pesun palkaksi.
- +
k/k kirjoitti:
Ei pauku kun pakarat jos vaimo hermostuu,vaimon autolla sain pikkasen ajaa pesun palkaksi.
Vieläkö ovat pakarasi pähkinänsärkijän kuosissa?
Oletko ajatellut ottaa valkoisesi seuraajaa?
Itse en aio, vanha ja vaivainen kun olen.
Riittää, että itse tullaan toimeen.
Kaikkea hyvää, sinulle, kultasydämelle!
The Nutcracker Ballet http://www.youtube.com/watch?v=CfJ5A0PUZIM
- ;)
Pääsiäinen on ohi mutta kerronpa erään pääsiäisenä kuulemani savolaisvitsin:
Kaunis sää oli houkutellut jäälle useita pilkkijöitä. Toiset istua kököttivät pilkkireppujensa tai-pönttöjensä päällä. Joku kierteli sinnetänne etsien parempaa kalapaikkaa.
Yksi kiertelijä kysäisi savolaisukolta: "syökö kala", johon ukko murahti: " eikait se tähänkään asti ole syömättä elänyt"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989