Onko porukka ollut ABB:llä kesätöissä. MIllaisia kokemuksia esim. kokoonpanohommasta muuntajien puolella? Onko viikonloppuvuoroja ollenkaan vai vaan aamu-, ilta ja yötöitä? Ite oon 1. vuoden sähköinsinööriopiskelija, ja palkka olisi kuulemma 8,90? Kuulinko oikein?
ABB Kesätyö
AbbKesä
1
656
Vastaukset
- erkkimerkkierkki
voit palkan osalta ollakin oikeassa, TES:n mukainen palkka, se siinä. toisena kesänä sitten vähän enemmän...
vuorotyöt riippuu ihan siitä mihin töihin haet. tehtailla on yleensä kaksivuorotyötä, joillain osastoilla kolmivuoroa. viikonloppuylityöt riippuu tietenkin tarpeesta ja jos tarpeen tullen jotain jo osaat tehdä niin ei estettä ylityön teettämiselle ole jos olet 18-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764