Myös sähköatoa ja hypridejä on kannatettu.
Onko Mazda paras auo uskovalle...?
26
124
Vastaukset
- sähköpyörä jees !
Ei ole, sillä Tarjoutalossa on hyvä sähköpyörä tarjoukseessa; vaan
420, - kreikan euroa...
Nyt kaikki ostaaan !
Tätä suosittellee jopa tanheis ! ..aika paha ruostumaan se Mazda..
- Merzedes on äijjäaut
cuppellahan on se ruosten punainen Mazda...
kunnei vaan pyörät putuaisi... Merzedes on äijjäaut kirjoitti:
cuppellahan on se ruosten punainen Mazda...
kunnei vaan pyörät putuaisi...Mistä tiedät minkävärinen se on, ootkos nähnyt????
- mammas
paras on fiat 600
- aikaentinen ei palaa
Kuussatanen on hieno. Muksuna niillä ajeltiin pellolla ja sitten ku hajos, jätettiin kuusen alle. Nyt ne on harvinaisia ja arvokkaita. Toinen lähes yhtä hieno on fiat 126. Kolmisylinterinen ilmajäähdytteinen. Hyvin sama tunnelma, kuin kuussatasessa. Ei paljon mopoautoa isompi.
- aikaentinen ei palaa
aikaentinen ei palaa kirjoitti:
Kuussatanen on hieno. Muksuna niillä ajeltiin pellolla ja sitten ku hajos, jätettiin kuusen alle. Nyt ne on harvinaisia ja arvokkaita. Toinen lähes yhtä hieno on fiat 126. Kolmisylinterinen ilmajäähdytteinen. Hyvin sama tunnelma, kuin kuussatasessa. Ei paljon mopoautoa isompi.
Tais muuten olla 2pyttynen
Paras auto uskovalle on se mihin on siunattu varoja.
Ostaisin kyllä kalliimmankin jos olisi resusseja, jotenka tyytykäämme
Mazdaan.............- velkaauto
onkohan velaksi ostettu ei siunattu, muuten autoo voinut saada
- velkaauto
cuppe1 kirjoitti:
Jospa ei ookkaan enään velkaa, mistäs tiedät minun varallisuuteni??????????
tarkotinkin omaa velka autoani
- cupen kaveri
velkaauto kirjoitti:
tarkotinkin omaa velka autoani
Sori, käsitin ilmeisesti väärin.
Se on jo siunaus että pystyy maksamaan ne osamaksut.........
- tuntematon hd-kuski
Käteisellä osti datzun 100, karvanopat ja kaikki; ihan vielä lippalakki...Ralliratti ja wunderbaum hajutuoksu kuusi...
Jos nyt puutteista mainitsisi, niin puuttuu lattialukku ja piikkarit...
kyllä lattialuukku on must, varuste Uskovalla Hellarilla; jos ei ole varaa Haaarleeyyy daavitsoniniin... - automies
Mazdalla ajaa vain Saalemissa käviättömät...
Saalemissa ajetaan bmw: llä ja Jaguuri mersuilla... - ml213.
Jos perheellisen autoilusta puhutaan ja erikoisesti taloudellisuudesta, niin vaihtoehtoja ei liene monia. Hiace Bussi.
470tkm mittarissa ja ilman mainittavaa remontointia. (Etujarrulevyt, Sähköinen kaasupoljin. Iskarit huollot.)Autotallin lattia on vailla öljytippoja. Toimii kuin unelma.
PS.
Tuleekohan tästä aiheesta yhtä tunteiden ostattajaa kuin kolminaisuus oppi on. - cuppen kaveri
Autoilu aiheuttaa heteromiehessä aina tunnetta.........
- sfvsvf
Mazda on aika perzeestä, mutta muuten se on kyllä ihan hyvä auto.
Ei Mazda ole paras auto uskovalle. Ei ainakaan hellarille se kelpaa ollenkaan. Kyllä Mersu tai Audi täytyy uskovalla, ainakin hellarilla olla. Bemari käy myös hätätilassa. Silloin se ei kuitenkaan saa olla viittä vuotta vanhempi.
Lestadiolaiselle kelpaa Volvo ja luterilaiselle japanilainen Toyota. Vapaakirkollisten autotarpeista en nyt tiedä. Täytys ottaa selvää.- johny vani
kyllä uskis kulkee, apostolinkyydillä...
jonhykin tallaa helsingin katuja, kuin gaselli, näppäillen älykännykkää- cupen kaveri
Minä en kävele metriäkään, jollei oo pakko.
- tut.
Eiköhän uskovalle on paras auto jokin pakettiauto tummenettujen lasien kanssa joten voi kaappaa niitä pikkulapsia sairaisiin leikkeihinsä.
- kaappari
Oletko nähnyt et näin tehtäisiin????????
Ilmoita ihmeessä poliisille..........
- anti cuppe.
Otsikkoon viitaten, ehdottomasti paras.
- sdzsadvz
Autoilu ei ole sopivaa uskovaa, koska siitä tulee hiilijalanjälki, ja se on kauheaa. Ne on semmoisia mustia jälkiä, ja niitä tulee, kun aja autolla. Kaikki tiet on sitten pilalla, ja ne on pestävä veronmaksajien rahoilla pois, muuten tiet on täynnä musita jalanjälkiä. Tämä on jossain yliopitsossa oikein koeputkessa testattu,
Valkoiset renkaat olis varmaan kivat, tulis valkoisia jälkiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009