Remulta tosi jytky!

Rokk Office

Remu se jaksaa yllättää. Kalevala pannaan vanhan katupojan toimesta uudelleen kasaan alkuperäisellä miehityksellä. Saman tien mennään myös studioon. Luvassa on hevosmiesten tietotoimiston mukaan uutta omaa matskua sekä kolme coveria: Jimi Hendrixiä, Bad Companya ja Chuck Berryä. Levyä pukkaa loppuvuodesta ja lisäksi luvassa yllätyskeikka jollain kesän isoista festareista. Konserttitalo-kiertue isoimmissa kaupungeissa starttaa syksyllä!

14

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nokankavajia

ketä kiinnosta puolikuolleet sedät muistelemassa jotain sekavaa.

• Ou Räck

Oli kuulemma Vappukeikalla päästäny tosi jytkyn kun tuli lavalta.

• tupla-skädä

Sellasta oon kuullu et Remun lisäks rumpuihin tulis Beaver ja kiippareihin Hiekkalan Hessu tai Pedro, mut taitaa Pedro olla melko työllistetty Jim Pembroken ja M.A:n kanssa. Mut kuka bassoon? Kurkinen on kuiteski varma skebamies! Francis Looby on jäljitetty Lontoosta ja ehkä congat kolisee ainakin festarikeikalla.. hmm ei paha.

• Laudasta.

Juu. Beaverhan se tulee rumpuihin. Haudasta.

• Hej pikku-skärä

Hmn kuuluu aloittaa isolla kirjaimella!

• mrs. roth

Hah hah.. hyvä juttu! jollain meni varmaan läpi

• keski-savon-mies

Ja linkkiä josta uutinen löytyy?

• sandy_nelson

Et taida tuntea historiaa :)

• sandy_nelson kirjoitti:

Et taida tuntea historiaa :)

Tunnen kyllä Remun historian huvin,siksi linkkiä pyysin tuohon "uutiseen".

• Avo-oja

Vaan kuka soittaa rumpuja, kun Remu, saati Beaver A-O eivät siihen enää pysty - kunnolla tai ollenkaan?!

• Kepit kaakkoon.

No pistetään nyt joku kurttu-ukko pannuihin vaikka helistämään lautasia tai virveliä ja nylkyttämään bassopoljinta. Ei ala olla enää hengissä vanhanliiton miehiä tai siis rumpaleita.
        Miten olis Twis Twits Erkinharju. Onkohan se kuivilla? Ainakin duunia vailla. Tai se harakka- mallinen takoja Jussi69.

• espenperse

Kyllä Hurriganes on kuollut ja kuopattu, mutta musiikki jatkaa elämää. Parempi jättää rauhaan lepäämään ja nauttii niiden aikaansaanoksista.

• Jama mama momomomlm

Remulla tulee jytky housuun joka ilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1384
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1188
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      911
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      741
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60