Hei
Tehkää kaikki valmismatkalaiset ja pelkät lennot Gasipasaan varanneet reklamaatio Air Finlandialle ja yhteys kuluttaja asiamieheen. Voi olla että joutuvat korvaamaan muutakin kuin bussikuljetuksen ? Toivottavasti saadaan tää jatkuva huijaus loppumaan.
Air Finlandian lennot Gasipasaan
12
615
Vastaukset
- ollaan positiivisia
Mitä olet menettäyt?
Viimeisten tietojen mukaan luvasta neuvotellaan jatkuvasti.
On ikävä elää, jos näkee huijausta kaikkialla.- Valituksen tehnyt
Eikö AirFinlandin markkinointi ole mielestäsi huijausta? Myydään sellaista, mitä ei todellisuudessa ole. Jos he edes mainitsisivat, että mikäli ei saada lupaa Gazipasaan, niin laskeudutaan Antalyaan, mutta ei, matkojen menekki laskisi.
- Ollaanko ääliöitä?
Ollaan positiivisia mutta ei ääliöitä.
Jos lupaa ei kentälle ole niin sen mainostaminen on lievästi sanottuna huijausta.
Ja siitä tule petkutus silloin kun yhtiö nimenomaan tällä väärällä tiedolla mainostaa
matkojaan.
- reklamoijaNro328947
Tehdään tehdään, kuluttajariitalautakunta on kiinnostunut tästä qsetuksesta. Kuten myös media, kun tarpeeksi monta kertaa AirFinland mainitaan uutisissa ja lööpeissä, ehkä jotenkin reagoivat. Vielä ei kantti kestä, mutta suru tulee vielä puseroon ja PALJON kalliimmaksi, kuin että heti alkuun olisi myönnetty ja rehellisesti kerrottu faktat. No, Suomen tapa....
- ihmettelen vaan
Miten viranomaiset sallii tuollaisen huijauksen?
- samaa mieltä
Niinpä. Matkanjärjestäjiä kyllä riittää ja vaihtoehtoja on tarjolla. Air Finland Holidays yrittää houkutella asiakkaita huijaamalla, että lennot Gazipasaan. Se on virheellistä mainontaa, ja sen pitäisi loppua.
- eikiirettä
Enpä näe aiheelliseksi lähteä mukaasi, odotellaan rauhassa Gazipasan lentoja.
- mintukkaa
varasin myös air finland holidays matkan kyseiselle kentälle, eniten ihmettelen sitä että ekassa matkavahvistuksessa luki että hinta sis. kuljetukset hotellille ja nyt ne eivät kuulunetkaan muka hintaa.. kyselin kyseisestä asiasta mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan =D
- huu4
Täytyy ihmetellä miten he ovat tällaisen tempun tehneet, kun heidän fleet on pelkkiä 757 -koneita...737 ja sen variaatiot on kone, jolla tuonne lennetään. 757:lle kiitorata on liian lyhyt. Vai onko kuitenkin tarkoitushakuista, koska luvan saaminen tuntuu olevan turkin päässä todella hankalaa. Tällä tempulla sitä vois saada nopeutettua hieman.
Hintakompensaatiota pitäis kyllä tulla. Ovat kalliita verrattuna Antalyan lentohin.
- pöh
jälleen on peruttu huominen lähtö 20.4 eli lennetään Antalyaan
- Huijattu
Air Finlandian huijaus jatkuu, lähtö 25.4 lennetään taas Antalyaan. Tehkää reklamaatio Air Finlandialle ja yhteys kuluttaja asiamieheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039