Jatkossakin kun tarve tulee, niin ostan vain Nokian kännyköitä. Ne ovat tähänkin asti olleet toimivia kännyköitä.
Tottakai sitä nyt toimivaan suomalaiseen tuotteeseen kannattaa eurot laittaa eikä mihinkään kilpailijaan, joka köyhdyttää suomea.
Suomea on köyhdytetty ihan liikaa jo vapaaehtoisilla tukiaisilla ukomaalaistaustaisiin taikka kehitysapuun. Kyllä suomen kansan tulee ajatella omaa itseeään, jos meinaa selvitä tulevaisuudessakin.
Ostan vain Nokian kännyköitä
14
57
Vastaukset
- gdhfhsdfgsxdfgdfgfgd
minäkin olen isänmaallinen ja ostan vain puolassa valmistettua ruotsalaista turun sinappia. vaikka se on muita tuotteita huonompaa, aivan kuten nokian puhelimetkin.
- MAISTUU KAIKILLE
AURAN SINAPPI ON KOTIMAISTA JA TAATUSTI AITOA
- jätkän taktiikka
Riiston uhri Korealaisihminen tekee vitosen päiväpalkalla nokian leluja,siis puhelimia
Suomessa ne myydään satasilla että amerikkalaiset eläkeyhtiöt saisi himpun hilloa ja Loppi miljoonansa
Minä en petä itseäni" kotimaisilla" vaan heti varman päälle ulkolaisia tuotteita ja elintarvikkeita.Siten minulle jää euron syrjää että pystyn maksamaan kotimaiset riistoverot. - me-262
Siinä vaiheessa kun kännykässä alkaa vilkkua windows logot niin merkki vaihtuu ja välleen...
Kuka hullu haluaa windowsin kännykkäänsä, kysynpähän vain. Oletkos koskaan miettinyt tätä kännykkähullutusta?
Maailma menee leluista sekaisin - ja sen maialma on ansainnutkin.- on-menny-jo
joo meikäläistä ei ainkaan kiinosta pätkääkään tuo nykyinen kännykkä sekoilu.
Mulle riittää Nokian halpamallit tai mikä tahansa perus-matkapuhelin jolla voi soittaa tai lähettää tekstiviestiä. Nykyisellä voi tosin ottaa kuviakin, mutta kamerat ovat kuvaamista varten. ja tietokoneet nettiä varten on-menny-jo kirjoitti:
joo meikäläistä ei ainkaan kiinosta pätkääkään tuo nykyinen kännykkä sekoilu.
Mulle riittää Nokian halpamallit tai mikä tahansa perus-matkapuhelin jolla voi soittaa tai lähettää tekstiviestiä. Nykyisellä voi tosin ottaa kuviakin, mutta kamerat ovat kuvaamista varten. ja tietokoneet nettiä vartenJuuri näin. Itselläni on sään- ja kolhujen kestäväksi suunniteltu peruspuhelin, jota tarvitsee ladata vain 3-4 viikon välein. Ei ole nätti eikä viihteellinen, mutta ei tarvitsekaan. Koen, ettei älyni taannu vaikken halua hankkia "älypuhelinta".
- meni jo
Suomalaisessa omistuksessa ei ole yhtään kännykkäfirmaa.
- menee pian
Ei kauaa. Angry Birds (Rovio) suunnittelee listautumista Hongkongin pörssiin vuoden 2013 aikana.
Auts! Taidan ideoida sen sijaan uuden villityksen: "LIkaavat Lokit - Flying Shits". Ne toimisivat kotimaisella bioenergialla ja syösähtisivät tulevan upean Guggenheim-museon yllä kuin stukat konsanaan.
jjeeves kirjoitti:
Auts! Taidan ideoida sen sijaan uuden villityksen: "LIkaavat Lokit - Flying Shits". Ne toimisivat kotimaisella bioenergialla ja syösähtisivät tulevan upean Guggenheim-museon yllä kuin stukat konsanaan.
Kumma kun en osaa kirjoittaa "syöksähtelisivät".
JEES..MADE IN INDIA OR CHINA....
LUULITKO TOSIAAN ETTÄ KÄNNYSSÄ ON MITÄÄN SUOMALAISTA EHKÄ PELKKÄ NIMI ENÄÄ- Minä en osta
mitään pas-kaa kalliissa paketissa. Minulle on tärkeää että kännykkä on laadukas, eikä mikään trendilelu. Toki asiaan vaikuttavat myös yhtiön eettiset arvot.
Siksi EN osta nokiaa. Kysymyksessä ei ole enää edes mikään kotimainen tuote, vaan monikansallisen suurfirman turaus. Firman joka on ollut tappamassa iranin oppositiota.
Nokia on ollut imuroimassa kaikenlaisia tukiaisia, ja imuroinut rahat ulkomaille. Lisäksi suomen pahimmat viimeaikojen poliittiset päätökset ja lait on säädetty nokian painostuksen vuoksi. Juuri siksi nykysuomessa suuryrityksillä on laillinen oikeus vakoilla asiakkaitaan ja työntekijöitään. Juuri siksi suomella on "velvollisuus" lahjoittaa kansallisvarallisuutemme kreikkalaisille pankkiireille.
Mutta mikä tärkeintä. Nokian puhelimet ovat jääneet ajastaan jälkeen. Niin teknologisesti kuin innovaatioiltaankin. Siihen räätälöityä windowsia pystyy nykyään pyörittämään USB-tikun kokoisessa laitteessakin, mutta kysymys kuuluukin: PITÄISIKÖ? Onko windows-pohjaisuudella jokin itseisarvo, vai onko kysymys vain kahden luhistuvan imperiumin tarrautumisesta toisiinsa molemminpuolisen tuhon edellä.
Minä en ainaklaan osta tuotetta, jossa haiskahtaa asiakaskunnan halveksimisen ja ahmadinejadin liittolaisuuden kitkerä suolikaasu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959