Kääpiökoiria määritellään monilla eri tavoilla, mutta tässä ne määritellään VAIN KOON perusteella. Eli kaikki ne rodut sallitaan mukaan, joiden painon yläräja (painavampi jalostuskelvoton) on 10 kg tai vähemmän.
Perustelut mukaan.
Mikä on suosikkikääpiörotunne ?
6
155
Vastaukset
- pepe1000
Mulla on coton de tulear ja havannankoira,ovat erittäin ihmis ja eläinrakkaita,hellyydenkipeitä touhottajia, aivan ihia rotuja kumpikin,suosittelen:)
- Eläinkouluttaja C.
Oma suosikkini on kääpiöpinseri :) Omani on menevä ja iloinen, joka paikkaan sopeutuva, hieno harrastuskaveri ja sängynlämmittäjä. Lyhyt turkki on helppohoitoinen ja perinnöllisiä vikoja on hyvin vähän rodussa yleensä. Iso koira pienessä paketissa, pieneksi koiraksi jämäkkä ruumiinrakenne ja upea kestävyys. Ei sovi kelle tahansa, erittäin älykäs ja vilkas. Sovelias suunkäyttö pitää opettaa kun on rottakoira kyseessä, voi olla kovakin räksyttäjä ilman johdonmukaista koulutusta :)
- viinakoira
Oi kun ihanaa, että jälleen sain vastauksia :-) Ja mukavan kuuloisia sellaisia! Kiitoksia vastanneille
- suskatar
Mulla on monta suosikkia, lähes kaikki suosikit on pikkukoirissa. Alle 10kg, mutta välttis ei silti kääpiöroduissa.
Kaksi lempirotua on edellinen rotuni australianterrieri ja tää nykyinen rotuni, lhasa apso. Eka apsopoika on kaksivuotias, toinen kymmenen viikkoinen! :) - pienisuurikääkkä
Kääpiöpinseri.
Pienisuuri koira.
Energiaa riittää loputtomiin, mutta silti kotona ihanan rauhallinen sohvaperuna.
Ehkä kiinnostus kääkkään johtuu niiden itsepäisyydestä. - KääkkäTyttä
Täälläkin kääpiöpinseri. Hetkeäkään en ole katunut oman kääkkäneitini hommaamista. Iloinen pikkunen josta myös löytyy luonnetta! Nimenomaan isokoira pienessä koossa.. :) Energiaa riittää moneen menoon. Kouluttamalla tästä saa oikein ihanan kaverin. :)
Suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709