Olemme olleet tämän kundin kansa 6vuotta kaukkosuhdeessa. Hän on ihana, kertoo aina rakastavansa minua ja olemme suunitelleet naimisiin menoa 4 vuotta. Hän osaa olla romantinen ja hänellä on poika joka on noin 7vuotias.
Ongelmana tässä suhteessa on:
- Hän lupailee minulle tulevansa suomeen, mutta ei ole tullut 4 vuoteen
- Keksii aina syötä minkä takkia hän ei tullut suomeen
- Ei soittele enää niinkuin ennen
- Olen itse 27 ja haluaisin saada lapsia ennen kuin täytän 30
- Minulla on pelko tunne ja se on etten löydä enää ketään tai uusi aika menee hukkaan
MItä minun kannattaisi TEhdä!
PUja**
2
211
Vastaukset
- ryhtiä
Kertomasi asiat eivät vakuuta siitä, että mies olisi tosissaan. Oletko itse käynyt näiden vuosien aikana hänen luonaan? Vuosikaudet etäsuhdetta ilman näkemistä tuntuu kyllä vain unelmoinnilta.
- h e l p
Yhdyn tähän täysin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709