Seurakunta on mullistavasti parempaan suuntaan,kun uusia kasvoja tuli! Evankelista sekä musiikkitaitajia! Romaanit osaa laulaa.
Ulvila elää ja tekee hyvää työtä leipätyötä!!KYNNYKSETÖN SEURAKUNTA!!!!
Suosittelen Ulvilalaisille!!!
Ulvilan vapaa srk
8
423
Vastaukset
- ennakkojen luulo
siis onko paikanpäällä romaaneja?
- men in black?
Nyt se on romaanikirkko! niitä on puussa,niitä on maassa.voi sitä lukua,kun pitävät mustaa pukua!
- ei tervetullut
On tullut tiensä päähän tuo srk.Sisäisiä tulehtuneita riitoja,mitä romanit on tuoneet valloittamalla tuon pienen kirkon.
- Annenukke
Täysin mustalaisten kirkko! Valkolaisilla ei asiaa Ovat vallanneet ja tuoneet hajannuksen!.Ensin baptistit,sitten lähetysseurakunta ja nyt ulvila,käykää itse katsomassa tai katselkaapa seurakunnan nettisivuja.
- mannikiini
täytyyhän perseles niilläkin olla oma kirkko
- Ennakkotieto
Ei kiitos.
- Satuolennot
- pirunlapsi
Laiminlöivät pahasti kaikki asiat ja käyttivät hyödyksi hölmöuskoista evankelistaa.
Mannevaltaus tilalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745