Vappu ilman alkoholia

Matti 16v

Joo eli olenko ainoa nuori joka ei mene vetämään perseitä näin vappuna? Kaikki kaverit kyllä menevät mutta itseä ei kiinnosta biletys ja humaltuminen alaikäisenä, onhan tässä koko elämä aikaa aloittaa juominen. Vituttaa vaan kun joutuu olemaan yksin ja koulussa asiasta piikitellään. Onko muita kohtalotovereita?

14

174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Indifference

Nostan ehdottomasti hattua sulle siitä että uskallat tehdä omat valintasi noiden asioiden suhteen. Nuorison juopottelu on viimeisten vuosien aikana tullut enemmän ja enemmän esille ja koko homma on mennyt liian mainstreamiksi. Voi tietenkin olla, että kaverisi haluaisivat että liittyisit remmiin mutta loppujen lopuksi vain sinun kuuluu olla auktoriteettina. Itse aloin juomaan enemmän vasta 20-vuotiaana enkä sitä ennen ottanut asiasta paineita sinänsä, ihmettelin vain sitä meininkiä välillä...

Oot fiksu kaveri.

• Ihan oikein. En mäkään juomaan lähde. Ei kiinnosta. Ois tosin kiva jossain olla, mutta ei ole ketään kenenkä kanssa olla, koska kaikki on joko juomassa tai muuten heillä on jo tekemistä. Nyt vain olen kotona ja odotan ihmettä.

• tyttönen

Wau, paljon kohtalontovereita. Kyllä sitä taas kuulee torstaina koulussa niitä käytävillä mumisevia lauseita miten oltiin niin kännissä ettei edes muisteta missä päin Suomea oltiin. Minä istun kiltisti kotona ja odotan myös ihmettä.

• alkomahooli

mä haluaisin pystyy olemaan juomatta. nyt tosin eessä selvä vappu koska laitoksessa mun päihteilyn takia, taas. en pysty olla juomatta jos joku tarjoo.

• Simalissu15

Et oo ainoo. Meidän viinanhakija jäi kii kytille ja nyt vietettii vesivappu! No oli meil simaa sentää. Onneks on hyvät kaverit ja kaikki samas tilantees nii et hauskaa oli.

• potari

Ei v*tun lissut...

• haglabagla

Biletys on kyl ihan kivaa, mut en halua juoda lainkaan simaa ja kotikaljaa vahvempaa alkoholii alle 18-vuotiaana.

• lifemocker

miekin oon selvinpäin. ei jaksa viikolla ryypätä. perjantaina pitää ottaa anyway ni meen ennemmin huomenna salille!

• girlwhosabsotlutist

Minäkään en juo, en itseasiassa käytä alkoholia ollenkaan. Vasta kun olen 18, silloinkin kohtuudella. oon siis 14, ja aika monet luokaltani juovat jo...

• absorrr

itse vietän kanssa vappua täysin selvänä ja olen siis 17 vuotias. Miksi? Sitä monwt kysyy ja selitys on niin ykisnkertainen että kyllä sitä ehtii sitten kun on kaheksatoista täyttäny ja selvinpäin on yleensä paljon kivempaa kun muistaakin jotain! Tai luulen että on kivempaa en siis ole juonut ikinä!

• Et ole ainoo. Ei oo tullu 4.5v juotuu mitään

• 16v poika

Itse menisin, jos vanhemmat laskis edes ulos. Mutta eivät laske. Noh, täällä mä sitte tissuttelen simaa (tai tissuttelin, viimeset kaks tuntia oon vaa muutevaa hillunu netissä) ja vastailen kavereitten kännipuheluihin.
      En minä mitään bileperseilyä halua, pikeminkin kännineitsyyden pois... Kaikkea pitää koettaa, jos vaan suinkin mahdollista :-P

• zasdfghngghd

Et oo. Tosin lukiossa ei enää piikitellä tämmösestä asiasta, jännä että siellä.

• zasdfghngghd

niin ja tosiaan, en aio juua edes täysikäsenä. ei tarvetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe