Miten kauan matkanjärjetäjien kyydillä tuo matka kestää? Pysähdytäänkö matkalla johonkin? Millainen valikoima ja hintataso voiko maksaa euroilla?
Sorry tarkat kysymykset, mutta mukana 2 diabetestä sairastavaa, niin täytyy vähän miettiä näitä.
Bussi lentokentältä Alanyaan
10
801
Vastaukset
- matkalta tullut
Tulimme juuri Nazaren matkalta johon kuului bussi kuljetus kentältä hotellille ja olimme Vasassa. Matka kestää tasan parituntia ja ainaskin päivän aikaan pysähtyi jossain kaupan kohdalla jossa kävin ostamassa juomista ja samalla vaihdoin euroja liiroihi. Kyllä siellä pienet eurot käy. Pienet siitä syystä että ne sumuttavat ostajaa kun vaihtavat liiroiksi tai miten vaan. Bussissa sai ostaa Sprai juomaa pienen tölkin joka maksoi 1.50e
- Joppisjoo
Se bensa asema jossa pysähtyy on todella kallis. Sieltä ei juuri kannata ostaa mitään.
- Ihan minimi
Liirat kannattaa vasta vaihtaa Alanyassa rahanvaihtopisteessä. Kurssi tänään 1Eur= 2.27TL .
Puolimatkan krouvissa kannattaa ostaa vain ihan välttämättömin. Kurssi tosi huono kentällä ja puolimatkan krouvissa. Euroilla selviää mutta ei kannta vaihtaa isoa euroa, koska saat vaihtorahan liiroina. Olisiko hedelmästä apua matkalle?- judjdkdkdkk
Siinä pysähdyspaikalla on niiden putiikkien vieressä huoltoasema. Sieltä ostin vesipulloja niin olivat halvempia kuin Alanyassa. Huoltoasema on siis siinä samassa pihassa ja siellä on myös vessat joihin pääsee jonottamatta. Levähdyspaikan pikaruokapaikassa ruoka on hieman epäilyttävän makuista ja näköistä... En suosittele.
- judjdkdkdkk
Siinä pysähdyspaikalla on niiden putiikkien vieressä huoltoasema. Sieltä ostin vesipulloja niin olivat halvempia kuin Alanyassa. Huoltoasema on siis siinä samassa pihassa ja siellä on myös vessat joihin pääsee jonottamatta. Levähdyspaikan pikaruokapaikassa ruoka on hieman epäilyttävän makuista ja näköistä... En suosittele.
- mummo
Omat eväät yleensä diabeetikko ottaa kotoa,näin meillä toimitaan.Suklaapatukka,siribirit,reissumiestä,keksiä ja hedelmä nämä menee lääkkeiden kanssa käsimatkatavaroissa.Koneesta saa juomapullon ja muutakin syömistä.
Heippa!
Bussimatka Antalyan lentokentältä Alanyan kaupunkiin kestää noin pari tuntia. Noin puolessa välissä matkaa pysähdytään huoltoasemalle, joss avoi maksutta käydä vessassa. Sillä huoltoasemalla myydään kaikkea pikkupurtavasta matkamuistoihin. Hintataso on aika korkea, joihinkin tuotteisiin Suomen hintatasoa tai reilusti korkeampikin, joten sieltä ei mitään kauhean kallista kannata ostaa. Huoltoaseman yhteydessä on jokunen kebabpaikka, josta saa pikaruokaa. Molemmissa paikoissa voi maksaa euroina, jotka kannattaa vaihtaa paikalliseksi valuutaksi (liirat) vasta itse kaupungissa. En suosittele ostamaan huoltoasemalta tai kebabpaikasta yhtään mitään ilman pakottavaa tarvetta, koska hinta on tosiaankin aika korkea ja laatu useissa tuotteissa heikkoa.
Huomioithan, että kaksi tuntia bussimatkaa kestää itse kaupunkiin, jossa sitten hotellinne sijainnista riippuen menee lisää aikaa bussissa istumiseen.- Muistan kyllä...
Kannattaa käydä lentokentällä veskissäkin, jos mahdollista. Matka on tuskallisen pitkä, jos oma hotelli sattuu vielä olemaan viimeisten joukossa...
- Hatsat
Muistan kyllä... kirjoitti:
Kannattaa käydä lentokentällä veskissäkin, jos mahdollista. Matka on tuskallisen pitkä, jos oma hotelli sattuu vielä olemaan viimeisten joukossa...
jep.
Bussilla köröttely kestää noin 2 tuntia sitten kun kentältä on kerätty kaikki matkustajat kyytiin nimenhuudon jälkeen ja bussissa yleensä myydään limukkaa,meillä kylläkään Opastar Tjäreborgin matkalla ei saanut suutansa avattua,viime syksynä Finnmatkojen matkalla kaikki toimi peremmin,ostimme limukkaa,vettä etc.....ja puolessa välin matkaa pysähdyimme vartin tauolle huoltoasemalle,....varatkaa ihmeessä hedelmiä mukaan!!!
Turkissa ei tarvitse liiroja, jokainen liike huoli eurojakin. Automaatelita ei kannata nostaa, koska ne ottaa jokaisesta nostosta palkkion. Lisäksi automaatti ei välttämättä anna rahoja, vaikka nostaisi pankin yhteydessä olevalta automaatilta. Euroja taskut täyteen ja osa safe boxiin talteen =)
Liikkeet ottivat huomioon kurssin, ne taskulaskimella laski liirat euroiksi jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039