Tuulivoima tappaa

maailma menee

Ville Niinistö meinaa sulkea Talvivaaran, kun löytyi 30 kpl kuollutta lintua alueelta.

Hei Ville! Jokainen tuulimylly tappaa ja tulee tappamaan vuosittain tuhansia erikokoisia lintuja ja lepakoita. Eikö Ville nosta mölyä näistä viherpesun uhreista? Ydinvoimalat eivät tiettävästi ole tappaneet yhtään lintua tai lepakkoa.

Näin mennään maailmalla. Vanhanaikainen ideologia pyhittää keinot. Ihmiskunnan suurimpien nerojen luoma päästötön ja takuuturvallinen tiedevoima Einsteinin mallin mukaan tukahdutetaan kivikautisella uskonnolla, ja näin syöstään ihmislaji sukupuuttoon nippelipiperryksellä ja tietämättömyydellä.

8

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antaa mennä

Talvivaaran kivet pysyy ja sotkeva tonkija lähtee.

• triplahintaan

Jaaaah. Taidetaan maksaa maajusseille 10 000 euroa per tuulimyllypaikka vuodessa hamaan tappiin...

Kyseessähän oli Pekkarisen iltalypsy kepuisännille.

Eihän niillä ropelleilla sähköä tehdä kuin silloin tällöin. Maukas se syöttötariffi maajusseille myös. Tuplahintaa vetävät ylös alas sahaavasta käyttökelvottomasta muka sähköstä...

• Maksetaanko ja mitä? Minä otan heti myllyn mailleni...

• Jääman

Sinä et näköjään ole kuullut, että ydinvoima on ainoastaan väliaikainen ratkaisu sähköntuottoon ja kun kehitetään tehokkaampia, kestävämpiä ja turvallisempia ratkaisuja sähköntuottoon ydinvoimasta luovutaan kokonaan.

Tuulivoima ei ole ihmiselle läheskään yhtä vaarallista kuin ydinvoima, koska tuulivoimala aiheuttaa räjähtäessään ainoastaan paikallisia vahinkoja, kun taas ydinvoimalan räjähtäessä laaja alue muuttuu asumiskelvottomaksi ja ihmisiä kuolee huomattavasti enemmän kuin tuulivoimalan räjähdyksessä.

• !

Ei se niiden kuolleiden lintujen takia halua Talvivaaraa kurittaa, vaan siksi kun Talvivaara ei ole saanut päästöjään kuriin. Päästöt arvioitiin lupahakemuksessa monikymmenkertaisesti alakanttiin. Nyt se laitos paskoo ympäristöä ja haluaisi vielä nostaa päästörajojaan, ettei kukaan pääse valittamaan saastuttamisesta.

Suolavedet lilluu jo Ylä-Savossa.

• ei ihme että vastust

Talvivaaran tuleva malli löytyy Enosta."Paukkajanvaaran uraanikaivos suljettiin vuonna 1961." Jäljet raivattiin lopullisesti 2000 luvulla.

Saa arvata kuka maksoi lystin?

• Ple!

Haluatko saastetta?
      Siehä sälli oot!

• hyvällä asialla

Lintujen joukkotuho paljasti maailmalle myrkytyksen.

Kiitokset uhrautuneille linnuille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe