Wasalandia vai powerpark

Haluu powerparkkiin

Ollaan lähössä kesäreisulle. Ja ei osata päättää mentäskö poweriin vai vaasaan..
Katsottiin muitten vastauksia.. Sielä kerrottiin että poweri on parempi ja että wasalandia on törkyinen. Onko näin? Muut tahdottaisiin powerparkkiin mutta iskä vaasaan. Ja sille on vähän vaikea selittää että se on muitten mielestä kamala paikka vaikka ei ikinä ennen olla käyty kummassakaan. Sitten siitä tulee vähän pettymys jos waasalandiassa ei ole kuin jotain 10 laitetta. Näin kaikki väittää? Onko wasalandia oikeastin niin huono paikka?

4

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akka Vaasasta

Itse Vaasalaisena,ehdottomasti Poweri.Vasalandia on mennyt piloille.Liekö syy ulkomaisten omistajien.Pienten lasten,alle koululaisten kanssa siellä voi pistäytyä.Onko miehesi käynyt ko paikoissa.Kerran kun poweriin menee,ei vaasaan halua.Tosi on ja puhun kokemuksen syvällä rinta äänellä.Kerro miehellesi terveiset,että lomalla härmään,vaimikäseny oli,no kuitenkin..Kivaa lomaa teille.

• :D:D

Tuota hän ei ole minun mies vaan iskän. Olen hänen tyttönsä :D

• Vaasan perhe

Vaasalaisena myös liputan kuitenkin Wasalandian puolesta. Power Parkki on iso ja hurjia laitteita täynnä mutta törkykallis!! Perheeltämme viime kesänä meni rannekkeet ruuat noin pari sataa euroa.. Wasalandian hinta on nettisivujen mukaan vain 12€ kesällä joten menemme kyllä sinne ja meille tarjonta riittää.

• Ool raitti.

Ilman muuta Vaasaan.Isukki on oikessa.Saattaaa aluksi oudon puhumattomalta
      kuullostaa.

Pä svenkska;Jag nsakka para finska-Pärjäillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60