Tervehdys kaikille!
Olen tekemässä iltapäivälehdelle artikkelia ruokailun merkityksestä selluliitin estämisessä. Kyseinen artikkeli perustuu tutkimuksiin, joissa erinäiset ruoat tai niiden sisältämät ainesosat estävät selluliitin muodostumista.
Etsin haastateltavaksi henkilöä, joka on pystynyt tietyllä ruokavaliolla mielestään estämään selluliitin muodostumista (mukana voi tietysti olla myös liikunnallinen lisä mukana). Kyseessä olisi yleisluontoinen haastattelu ja se voidaan myös tuottaa anonyymisti. Osallistuvalle olisi tarjolla myös kahdenkymmenen euron lahjakortti Presentcard.fi- sivustolle!
Jos olet kiinnostunut tai tunnet jonkun joka haluaisi auttaa jutun teossa niin oletko suoraan yhteydessä minuun. Kaikki annetut tiedot ovat ehdottoman luottamuksellisia eikä niitä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen. Kyseinen haastattelu on erittäin tärkeä osa artikkelia ja toivoisin, että saisin joltakulta apua sen toteuttamisessa.
Terveisin
Daniel Stöckli
k71376@hotmail.com
050-3509950
Etsitään haastateltavaa: selluliitti ja ruokailu
k71376
0
128
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764