KEPU velkaantunut lisää Kiviniemen kaudella

Mari Kiviniemen puheenjohtaja-aikana KEPU velkaantunut lisää 300 000-400 000 euroa. Nyt kokonaisvelka huitelee yli miljoonassa eurossa.

Ne on maksettava pois, sillä KEPU ei saa enää uutta pankkilainaa.

Aikaisempiakin ovat taanneet Maaseudun säätiö ja puolueen Pohjois-Pohjanmaan piiri, kun itse puolueen nimellä ei ole lainaneuvotteluissa ollut mitään painoarvoa.

KEPUn oma taloudenpito on ollut yhtä surkeaa kuin KEPUn valtiontalouden hoito KEPUn kahdeksan vuoden hallitusvastuun aikana.

Tässä yksi syy miksi KEPU ei enään koskaan ole hallituspuolue.

13

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempipantteri

Tuo on kepulille tyypillistä. Ne on aina tottuneet siihen, että "tuli kato taikka sato, kyllä valtio maksaa".

• Suolarahoja.

Miljoona nyt taskurahoja puolueelle kuin puolueelle.

Isopuolue keskusta nyt maksaa sen nyt milloin vaan ja maksoikin jo kaiken.

Eihän tuo nyt ole kuin pikku osa Halosenkin Ay tuista.

• sellaista menoa

Tiedoksesi: Kepulla on miljoona euroa velkaa ja se joutuu nyt myymään puoluetoimistonsa. Kepu on todettu maksukyvyttömäksi ja se ei saa enään lisää rahaa luotonantajilta.

• sellaista menoa kirjoitti:

Tiedoksesi: Kepulla on miljoona euroa velkaa ja se joutuu nyt myymään puoluetoimistonsa. Kepu on todettu maksukyvyttömäksi ja se ei saa enään lisää rahaa luotonantajilta.

Miljoonan euron velka ei tunnu paljolta, sillä kepu saa vuosittain yli kuusi miljoonaa euroa puoluetukea eli neljässä vuodessa yli 24 miljoonaa. Tavallinen kansalainenkin joutuu joskus pistämään kuudesosan ansiotuloista sivuun, joten eiköhän kepukin samaan pysty jo yhden vuoden aikana.

Tuosta säästölinjasta mainittakoon esimerkkinä, että presidentinvaalit tulivat maksamaan kepulle ainoastaan 12.078 euroa, kun kokoomus pulitti niistä 425.865 euroa, SDP 407.372 euroa ja perussuomalaiset 350.106 euroa, eli kepu selvisi niistä satojatuhansia halvemmalla kuin muut suuret puolueet.

• Taasko velkaa ?

Luin, että keskusta oli maksanut kaikki velkansa, eikä ole aikaa kuin muutama viikko kun luin?
      Miten muutamassa viikossa on tullut velkaa noin paljon?

• hanskat hukassa

KEPULIT HOITAA TALOUTTAAN KUIN SUOMEA VIIME HALLITUSKAUDELLA.

Ei voi kauhalla vaatia jos lusikalla annettu.

On ne sekunda osaajia,on.

• mitä pahaa siinä

keskusta oli maksanut kaikki velkansa

• näin sen näin

Kiviniemi ja Kepu ymmärtävät taloudesta yhtä paljon kuin sika hopealusikasta.

Päättyneellä tilikaudella Kepun taloudenpito oli niin holtitonta, että puoluedn tilintarkastajat moittivat puheenjohtaja Kiviniemeä siitä. Seurauksena oli, että koppava Kiviniemi lähti ovet paukkuen huoneesta.

• MM-kissat

Kiviniemessä yhdistyvät ainutlaatuisella tavalla kyvyttömyys ja osaamattomuus. Tämä Kepun rahakriisi on siitä yksi osoitus.

• mies maalta

Kepulainen osaa kyllä rötöstellä rahaa omaan tsskuun, mutta muusta taloudesta se ei ymmärrä.

• 17+9

Mari Kiviniemi teki hyvä teon tekemällä Kepusta eduskunnan pienimmän oppositiopuolueen, joka ei enää pysty tekemään haittaa Suomelle.

• Kamreeri-Aulis

Ei kepulainen ymmärrä mitään talouden pidosta.

• nii-i

Kepu on velkaantunut, vaikka saanut MTK:lta verovapaita miljoonia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      105
      2983
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1864
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      390
      1706
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1277
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe