Jos haluamme mennä salaa naimisiin, niin maistraattiko on se ainoa vaihtoehto? Siis silloin ei kirkossa kuuluteta kuulutuksia. Entä mistä silloin saa nää esteellisyystodistukset? Ei vaan selvinny mistä ne saa, vaikka tuolta katselin. Sanottiin vaan, että maistraatissa voi vihkiä, kun esteellisyystodistukset on hankittu. Hankitaanko ne seurakunnasta kuitenkin vai mistä ja miten? En haluaisi seurakunnasta, koska olen siellä töissä.
Entä onko oikeasti naimisissa jos Elvis vihkii LasVegasissa?
Kuulutuksista
salaanaimisiin
1
189
Vastaukset
- fjdksla
Kuulutukset voi kai kieltää. /edit. nykyään kuulutuksia pitää _pyytää_, ei automaattisesti lueta.
Estettömyystodistukset voi hakea vaikka kirkkoherranvirastosta tai tulostaa netistä.
Ei ole oikeasti naimisissa vaikka kaksi Elvistä vihkisi Las Vegasissa.
Kirkossa voi mennä salaa naimisiin. Hankkii paikalle vain papin, kanttorin ja kaksi todistajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690