Kenet haukuttas, onko hyviä juoruja tiiossa ?
Mille aletaan ?
127
307
Vastaukset
- Hullujen palsta.....
On, jos huva haluat käy täälä...Maailman menoa S24
- meeriamanda
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3359
Siellä voi käydä uteliaisuutena tyydyttämässä. - (
Mököttämään.
- ...............
Vähitellen vaikuttaa, ettei millekään.
Hauskuus on karanteenissa. - HAUKKUJA
Haukutaan ensin Henrjii, Pirre, Meeriamanda ja 1943. Pieksetään Nitta, Korppis, Hunksz ja Korpikirjailija, annetaan kyytiä, demeterille, sitroenille ja koti-kiusatulle, vittuillaan tiinalle ja Ancelille, hymähdellään bessielle ja o-orvokille. Ollan kriittisiä tulisille ja laiskalle Lasselle.
Jos et löydä nikkiäsi ala töihin.- Nati Kappa
Hymyilisin, jos uskaltaisin. Toivottavasti nimeämäsi laittavat viestistäsi tulosteen seinälleen Diplomi-Sukeltajana.
- Vitssi vitsi
haittaak'se jos et tiiä kaikkee..
- :))))
Nati Kappa kirjoitti:
Hymyilisin, jos uskaltaisin. Toivottavasti nimeämäsi laittavat viestistäsi tulosteen seinälleen Diplomi-Sukeltajana.
Sukeltaen olisit jo perillä. :))
- HAUKKUJA
Nati Kappa kirjoitti:
Diplomi-Sukeltajat ovat diplominsa ansainneet. Jos et uskalla hymyillä, et tulla esille olet luuseri, olet totinen eikä totisia arvosteta.
- HAUKKUJA
:)))) kirjoitti:
Sukeltaen olisit jo perillä. :))
hihiihiihahhaahihiii sukelletaan.
- meeriamanda
Mut entä jos ei taho olla haukuttavana,,, korppiskin sentään menee voitolle kakdella nicillään... haluun oikeutta... tasapuolisuutta... mihin kaikki ne toiset unohditt? :O
DDDDDDD
Maarina, Eki jotain. O-o,.Citroen, DWk, Mummukka, Jocukselle, ja niin monille jotka ovat nikistään luopuneet.
Aloitatko sinä? :)) - *
meeriamanda kirjoitti:
Mut entä jos ei taho olla haukuttavana,,, korppiskin sentään menee voitolle kakdella nicillään... haluun oikeutta... tasapuolisuutta... mihin kaikki ne toiset unohditt? :O
DDDDDDD
Maarina, Eki jotain. O-o,.Citroen, DWk, Mummukka, Jocukselle, ja niin monille jotka ovat nikistään luopuneet.
Aloitatko sinä? :))Ei täällä elähdytä tasapuolisuus, vaan ilkeys ja herja.
Ikävä kyllä.
Ei ihme, että monet sydämelliset ovat jättäneet jätteet. - meeriamanda
* kirjoitti:
Ei täällä elähdytä tasapuolisuus, vaan ilkeys ja herja.
Ikävä kyllä.
Ei ihme, että monet sydämelliset ovat jättäneet jätteet.Niin, mut onko pakko herjoista välittää? Kyllä minä huomaan itseeni kohdistuvaa ilkeyttä,, joskus annan takaisin ... joskus jopa kykenen ohittamaan. :)
Ärähdän kyllä jos jotain aletaan laumassa irvimään, vaikkei sydänystäväni olisikaan... asioista voi olla mieltä omin avuin, mut henkilöön ei saa mennä. - *
meeriamanda kirjoitti:
Niin, mut onko pakko herjoista välittää? Kyllä minä huomaan itseeni kohdistuvaa ilkeyttä,, joskus annan takaisin ... joskus jopa kykenen ohittamaan. :)
Ärähdän kyllä jos jotain aletaan laumassa irvimään, vaikkei sydänystäväni olisikaan... asioista voi olla mieltä omin avuin, mut henkilöön ei saa mennä.Huomioin asioita, en osallistu ilkeyteen.
Kukaan ei muita voi opettaa paremmiksi.
Hyvää Yötä!
Itse en enää ärise, se oli alkuaikojen oppimattomuutta. - edellinen
* kirjoitti:
Huomioin asioita, en osallistu ilkeyteen.
Kukaan ei muita voi opettaa paremmiksi.
Hyvää Yötä!
Itse en enää ärise, se oli alkuaikojen oppimattomuutta.Yötä ja hyvää sinulle, kirjauduin jo pois.
En päässyt eres kymmenen joukkoon,ehkä kesämmällä sitten.
piretään nää äitienpäivät ensin ja aletaan sitten moittimaan oikein tosissaan.koti-kiusattu kirjoitti:
En päässyt eres kymmenen joukkoon,ehkä kesämmällä sitten.
piretään nää äitienpäivät ensin ja aletaan sitten moittimaan oikein tosissaan.Olit kuitenkin edelläni, eiks se vähän lohduta.. :)
Nyt ei kun oottelemaan koska alkaa tulla veetuilua oikein kunnolla.
Minul ei nyt ole mitään mielessä, erittäin hyvä olla kaikella tavalla. Sain eilen jo kukkasenkin, nätti kun mikä, joku Tähtisilmä.Anceli kirjoitti:
Olit kuitenkin edelläni, eiks se vähän lohduta.. :)
Nyt ei kun oottelemaan koska alkaa tulla veetuilua oikein kunnolla.
Minul ei nyt ole mitään mielessä, erittäin hyvä olla kaikella tavalla. Sain eilen jo kukkasenkin, nätti kun mikä, joku Tähtisilmä.Jaa ja, mie olin sitten peränpitäjä.
Ollaanks miulle oltu kriittisiä, en mie vaan huomannut.
Mutta enhän mie huomaa mitään muutenkaan.tulisilla kirjoitti:
Jaa ja, mie olin sitten peränpitäjä.
Ollaanks miulle oltu kriittisiä, en mie vaan huomannut.
Mutta enhän mie huomaa mitään muutenkaan.Kato kun sie olet niin tasainen ja rauhallinen ihminen, ketä sellanen nyt ärsyttäis millään tavalla. Toista se on tämmönen tuuliviiri kuten mie.
Ehkä me kuitenkin ollaan niitä maan hiljaisia tai ainakin vähemmän äänekkäitä. Täällä palstalla, muutenhan minult kyl ihan kivasti ääntä lähtee.- */ *
Anceli kirjoitti:
Kato kun sie olet niin tasainen ja rauhallinen ihminen, ketä sellanen nyt ärsyttäis millään tavalla. Toista se on tämmönen tuuliviiri kuten mie.
Ehkä me kuitenkin ollaan niitä maan hiljaisia tai ainakin vähemmän äänekkäitä. Täällä palstalla, muutenhan minult kyl ihan kivasti ääntä lähtee.Kiva olla myllertämässä pimeässä tässä.
Kukaan ei huomaa, vaikka hymyilisi, tai irvistelisi.
Ilkeyksiä en anna suuni sanoa.
Hoon alle kai mennyt jotain keksinmurenetta,
kun ei meinaa toimia.
Jatkakaamme valitsemallamme tiellä. - jatketaan,,,,,
kylläpä helpotti ku sai haukkua kerranki kaikki
hohoijaaaa,
kiva päivä tänään,,,,,, */ * kirjoitti:
Kiva olla myllertämässä pimeässä tässä.
Kukaan ei huomaa, vaikka hymyilisi, tai irvistelisi.
Ilkeyksiä en anna suuni sanoa.
Hoon alle kai mennyt jotain keksinmurenetta,
kun ei meinaa toimia.
Jatkakaamme valitsemallamme tiellä.Täällä koneensa takana voi ilmeillä mielin määrin, useimmiten minuu kyllä hymyilyttää, ellei jopa naurata.
Joskus, mutta harvoin, voi pienen pieni irvistys päästä esiin.
Mietin tuota hoon alle menoa; hame, housut, hammas, mutta oisko se huuli... :)
Kuljetaan valitsemallamme polulla, se me osataan.- demeter
Kiitos sinulle HAUKKUJA. Ensimmäistä kertaa eläissäni taisin päästä kymmenen kärkeen..)) Sitä vaan, että mihin se kyyti olisi tarjolla ? On tässä yhtä ja toista
askarta edessä. Mutta jos matkaseura on noinkin mielenkiintoista (sitroen, koti-kiusattu) niin eipä muuta kuin menoksi..)) - */*
Anceli kirjoitti:
Täällä koneensa takana voi ilmeillä mielin määrin, useimmiten minuu kyllä hymyilyttää, ellei jopa naurata.
Joskus, mutta harvoin, voi pienen pieni irvistys päästä esiin.
Mietin tuota hoon alle menoa; hame, housut, hammas, mutta oisko se huuli... :)
Kuljetaan valitsemallamme polulla, se me osataan.Noko painoi hoota, tuli vain uomaa ja ymyilisi.
Nyt lymyilen. */* kirjoitti:
Noko painoi hoota, tuli vain uomaa ja ymyilisi.
Nyt lymyilen.Sitä minä epäilinkin... :) Kiva sinä.
demeter kirjoitti:
Kiitos sinulle HAUKKUJA. Ensimmäistä kertaa eläissäni taisin päästä kymmenen kärkeen..)) Sitä vaan, että mihin se kyyti olisi tarjolla ? On tässä yhtä ja toista
askarta edessä. Mutta jos matkaseura on noinkin mielenkiintoista (sitroen, koti-kiusattu) niin eipä muuta kuin menoksi..))Minut ja kaksoissiskoni aijottiin haukkua ensin muutaman muun kanssa, niin odotan mielenkiinnolla mitä tuleman pitää.
Antakaa palaa tää on ihan kivaa ; )- mikä itserakkaus
korppis kirjoitti:
Minut ja kaksoissiskoni aijottiin haukkua ensin muutaman muun kanssa, niin odotan mielenkiinnolla mitä tuleman pitää.
Antakaa palaa tää on ihan kivaa ; )Et ollut etusijalla Korppis, lue uudestaan. Monta muuta ennen sinua oli nimettynä, sinä vain näit oman nimesi. Kuten aina.
- halukas.
HAUKKUJA kirjoitti:
Diplomi-Sukeltajat ovat diplominsa ansainneet. Jos et uskalla hymyillä, et tulla esille olet luuseri, olet totinen eikä totisia arvosteta.
Hirnun, kuin hirvi. Mitä hommia olisi tarjolla?
- Korppis*
mikä itserakkaus kirjoitti:
Et ollut etusijalla Korppis, lue uudestaan. Monta muuta ennen sinua oli nimettynä, sinä vain näit oman nimesi. Kuten aina.
Tottakait näin nimeni, mutta näitkö sinä omasi?
- Antti Hinus
@HAUKKUJA
No se Down Weecee ainaskin on ihan perceestä.
- Loppuehtoota
Meepä tonne seitsenkymppisten puolelle esittämään näitä samoja kysymyksiä, jotta sielläkin riittää haukuttavaa tuleviksi kuukausiksi ellei peräti vuosiksi. Samat tyypit täälläkin elämöivät. Vanhan naisen ja miehen tunnistaa - paitsi ulkonäöstä - siitäkin, että kiinnostukset alkavat pyöriä yksinomaan näiden juttujen ympärillä. Onko se aivojen surkastumista vai elämän? Ehkä kumpaakin. Kuusikymppinen ei kuitenkaan ole vielä vanhus - vai onko?
- k-iltti
Kyllä on vanhus, vanha ja vähemmän kiltti lienet siekin. Sanoistasi päätellen.
- mä hyvä,,, hau
mä oon vasta yheksänkymmentä, vielä ku kymmenen jaksan paasta nii hyvä tulooo,,, hau hau hau,,,
- jos annat mäki annan
" tekkeekö mieli lippaako kieli ?
joo jäätelö kesä mielessä,- kielimies, 65v
Hei!
haluaisin nuolla ja nuolla ja nuolla , miksi et antaisi minun tehdä hyvää Sinulle?,
vaihdetaanko meili osoitteita?
Minähän en osaa edes haukkua ketään.
Korppiksellekin varon kirjoittamasta mitään, vähänkään uskaliasta leikkinimmaria. Kauniita vain.
Vaikka hänellä onkin huonosti toimiva mielikuvitus, mitä MIEHEEN tulee.
Ässälle en pahemmiten edes uskalla kirjoittaa yhtään mitään.
Minut naurettaisiin suohon, vanha ukko kun olen,
eihän tämän ikäisille sallita enää suukkoakaan julkisella paikalla.
Mutta kyllä minä kirjoituksiin puutun, innokkaastikin.
Tästähän saitte, te kaikki!
Buu!
Ei tietysti kaikkiin juttuihinne.
H.Hei pippelipoika!
Olenkin kuva-ajattelija joten voin kuvitella, sinutkin maaliskuussa saunanportailla
***** jäässä ; DDD
- :)
Jos aloittaja ei ole korppis, niin ainakin hänen kotiseudultaan...
:D":)"
Maakunnissa on eroja, kuten vesissä ja Viineissä.
Joskus minä kaipaan Keski-Suomalaistakin lirkkua, vaan ovat he liian fiksuja siellä, tai asuvat toispuol järveä.
Paloma nyt saattaa olla sieltä päin, vaan naapurikunnan flikka vaan.
Naapurikunnissani asui vain äksyjä tyttöjä.
Hui olkoon!
Mutta onhan meillä Karjalan seutu, Kymenlaaksoa ja Viipuria,
Niiltä kunnailta se Käki aina kauniisti kukkuu.
Tai..tota.. aikasti usein kumminkin.
H.hunksz kirjoitti:
":)"
Joskus minä kaipaan Keski-Suomalaistakin lirkkua, vaan ovat he liian fiksuja siellä, tai asuvat toispuol järveä.
Hui olkoon!
H.:) @
Miksi aina minä? Minua naidaan muita ei milloinkaan ; (- Käki kukkuu
hunksz kirjoitti:
":)"
Hui olkoon!
H.Hunksi, toivon että Karjalan ja Kymenlaakson tytöt välttävät lirkuttelemasta sinulle, odota niiden fiksujen lirkkuja.
Käki kukkuu kirjoitti:
Hunksi, toivon että Karjalan ja Kymenlaakson tytöt välttävät lirkuttelemasta sinulle, odota niiden fiksujen lirkkuja.
Ei ole lirkutuksista pelkoa, ainakaan minun kohdallani.
Tyhmä on tyhmä vaikka voissa paistais.- meeriamanda
korppis kirjoitti:
:) @
Miksi aina minä? Minua naidaan muita ei milloinkaan ; (Äläpä mitään, ,,, huomioin et koskaan ei tule negaa rekatulta rekatulle, aina ainakin minulle tulleet pyyhkeet on tekaistulla nimimerkillä. Miksiköhän? Silloin otan asian ajatteluuni kun näen kirjoittajan olevan vakinicillä.
korppis kirjoitti:
:) @
Miksi aina minä? Minua naidaan muita ei milloinkaan ; ("Ruutini, mustaiseni"
Minä en tässä moittinut sinua, tuskin hänkään, mutta hyvä että otit puheeksi.
Keski, Kumi, ei ku Kymi, Karjala...
Niillä alueilla ei aleta noin vaan naimaan, hellät puheet ovat heille tärkeimmät.
Minäkin olen usein kuin Karjalanjunan seisokki, odotan junan jyskytystä.
H.Käki kukkuu kirjoitti:
Hunksi, toivon että Karjalan ja Kymenlaakson tytöt välttävät lirkuttelemasta sinulle, odota niiden fiksujen lirkkuja.
Kun Kymenlaaksolainen lirkkuu siinä menee jalat alta vahvemmaltakin.
Mutta se tapahtuu vain ja ainoastaan tarkkaan valitulle.
Joten minunkin puolestani saa hyvinkin odottaa niiden "viksujen" lirkkuja.- pahoin pelkään
hunksz kirjoitti:
"Ruutini, mustaiseni"
Minä en tässä moittinut sinua, tuskin hänkään, mutta hyvä että otit puheeksi.
Keski, Kumi, ei ku Kymi, Karjala...
Niillä alueilla ei aleta noin vaan naimaan, hellät puheet ovat heille tärkeimmät.
Minäkin olen usein kuin Karjalanjunan seisokki, odotan junan jyskytystä.
H.Kunhan ei seisokkisi ole turhaa, juna meni jo.
tulisilla kirjoitti:
Kun Kymenlaaksolainen lirkkuu siinä menee jalat alta vahvemmaltakin.
Mutta se tapahtuu vain ja ainoastaan tarkkaan valitulle.
Joten minunkin puolestani saa hyvinkin odottaa niiden "viksujen" lirkkuja.Karjalaisetkin on tosi hyviä lirkuttelijoita, sekaisin on mennyt monen pojan pää... :)
Eikä me kaikille aleta lirkuttelemaan, on vähän vaatimuksia kohteen tason suhteen.- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Karjalaisetkin on tosi hyviä lirkuttelijoita, sekaisin on mennyt monen pojan pää... :)
Eikä me kaikille aleta lirkuttelemaan, on vähän vaatimuksia kohteen tason suhteen.Ehhe - he... entä jos on kuin kaksi puolta...kaksi mieltä? Tänään on ollut se karjalaispuoli ´päällänsä´ kaveri on jokusen kerran kysynyt et ...mikä mun on? :))
Vitsaillut kai liikaa?
Toisinaan soon juurikin noin ja tosta poikki! Kyä jämpti o näin, akselilla :D meeriamanda kirjoitti:
Ehhe - he... entä jos on kuin kaksi puolta...kaksi mieltä? Tänään on ollut se karjalaispuoli ´päällänsä´ kaveri on jokusen kerran kysynyt et ...mikä mun on? :))
Vitsaillut kai liikaa?
Toisinaan soon juurikin noin ja tosta poikki! Kyä jämpti o näin, akselilla :DNaisella voi hyvinkin olla vähintään kaksi puolta, joskus useampikin, ei miesten niistä tarvitsekaan mitään ymmärtää.
Minulla taitaa olla enimmäkseen se karjalaispuoli päällä, olen kuulemma hulvaton ja mukava. Ei minun mies enää ihmettele mitään, soon niin tottunut... :)- k/K
Anceli kirjoitti:
Naisella voi hyvinkin olla vähintään kaksi puolta, joskus useampikin, ei miesten niistä tarvitsekaan mitään ymmärtää.
Minulla taitaa olla enimmäkseen se karjalaispuoli päällä, olen kuulemma hulvaton ja mukava. Ei minun mies enää ihmettele mitään, soon niin tottunut... :)Olen nähny naisella etupuolen,takapuolen,kielipuolen ja mielipuolen puhumattakaan velipuolesta.
Itte oon ton tokan kannalla ellen oo kokonaan puronnu kannoilta.
Tervessi hämeenlinnasta enkelil k/K kirjoitti:
Olen nähny naisella etupuolen,takapuolen,kielipuolen ja mielipuolen puhumattakaan velipuolesta.
Itte oon ton tokan kannalla ellen oo kokonaan puronnu kannoilta.
Tervessi hämeenlinnasta enkelilKiitos terveisistä, odotan selvitystä mitä sä Hämeenlinnassa teit. Ei tääl tarvi selostaa.
Miehen on paras kävellä pari metriä vaimon perässä, semmosena turvamiehenä.Anceli kirjoitti:
Kiitos terveisistä, odotan selvitystä mitä sä Hämeenlinnassa teit. Ei tääl tarvi selostaa.
Miehen on paras kävellä pari metriä vaimon perässä, semmosena turvamiehenä.Kyllä kyllä,perässä kävely on paikallaan varsinkin sotaaikana miinakentässä.
Käytiin kattomas kaverien luona pientä koiraa,luultavasti lepertelystä päätellen olen kohta kennelin portilla.koti-kiusattu kirjoitti:
Kyllä kyllä,perässä kävely on paikallaan varsinkin sotaaikana miinakentässä.
Käytiin kattomas kaverien luona pientä koiraa,luultavasti lepertelystä päätellen olen kohta kennelin portilla.Heikolla jäällä on myös turvallista kävellä vaimon takana. Kyllä teillä kohta on koira, merkit on sellaiset. Saat lenkkikaverin.
Anceli kirjoitti:
Heikolla jäällä on myös turvallista kävellä vaimon takana. Kyllä teillä kohta on koira, merkit on sellaiset. Saat lenkkikaverin.
En haluu eläintä kun se kumminkin saa mut alakuloseks,mä haluun sarvitraktorin lumilinkolla .
- meeriamanda
koti-kiusattu kirjoitti:
En haluu eläintä kun se kumminkin saa mut alakuloseks,mä haluun sarvitraktorin lumilinkolla .
Kiitos taas juttelunne seuraamisesta, naurulihaksiin tehosi :)) Ja voisin jopa innostaa K/K koiruliin, siihen pentuun... olisit taas hoivaajana, ....osta se ´ratkoris´ ( näin kirjoitin ennes kun lukihäiriöista ees puhuttiin mirään ) Saat koirulista sydämeesi , tuntoihisi uutta potkua. Toivon ainakin.
- Korppis*
meeriamanda kirjoitti:
Äläpä mitään, ,,, huomioin et koskaan ei tule negaa rekatulta rekatulle, aina ainakin minulle tulleet pyyhkeet on tekaistulla nimimerkillä. Miksiköhän? Silloin otan asian ajatteluuni kun näen kirjoittajan olevan vakinicillä.
Etkö ole saanut negaa rekatuilta...no, minä annan olet aina suuna päänä persienä joka paikassa ; )
Saat palautteet vain rekatuilta puskasta mmmm, miten sen näet, minä en näe vaikka tietty joskus arvuuttelen. koti-kiusattu kirjoitti:
Eläin saa sinut iloiseksi, älä yritäkään väittää vastaan.
Miten sie sarvitraktoria ulkoilutat flexin päässä, jutteletko sille ja silittelet ja taputtelet? Sen mie haluaisin nähdä.
Alahan vaan miettiä rotua, mutta kysy ensin mun mielipidettä.. :)- demeter
Korppis* kirjoitti:
Etkö ole saanut negaa rekatuilta...no, minä annan olet aina suuna päänä persienä joka paikassa ; )
Saat palautteet vain rekatuilta puskasta mmmm, miten sen näet, minä en näe vaikka tietty joskus arvuuttelen.Korppis*
Vähän kuulosti ikävältä tuo, minun korvaani...
"Kukin luontonsa mukaan,
"persienä" ei kukaan".
Jos on nopea ja ripeä, ehtii moneen paikkaan. Eikö saisi innostua, ottaa kantaa, palaa antaa ? - Korppis*
demeter kirjoitti:
Korppis*
Vähän kuulosti ikävältä tuo, minun korvaani...
"Kukin luontonsa mukaan,
"persienä" ei kukaan".
Jos on nopea ja ripeä, ehtii moneen paikkaan. Eikö saisi innostua, ottaa kantaa, palaa antaa ?dementer@ odotin mielenkiinnolla mitä tuleman pitää.
Toteutin meerin pyynnön saada negatiivista palautetta rekatulta. Hän väitti, että sitä tulee vain puskissa piileviltä regatuilta.
OdotIn hänen reaktiotaan, sillä hän kirjoitti myös: "Silloin otan asian ajatteluuni kun näen kirjoittajan olevan vakinicillä."
Sinä otit viestin tarkasteluun ja vastasit, omituista.
Mutta näinhän meerikin toimii, hän ilmestyy puoltamaan, häntä jota tukistetaan. - k/k
Anceli kirjoitti:
Eläin saa sinut iloiseksi, älä yritäkään väittää vastaan.
Miten sie sarvitraktoria ulkoilutat flexin päässä, jutteletko sille ja silittelet ja taputtelet? Sen mie haluaisin nähdä.
Alahan vaan miettiä rotua, mutta kysy ensin mun mielipidettä.. :)Mulla on onkelma,ratkase se.
En saa ottaa sellasta pientä karvapalloa kun sitten kaikki naiset tulee lellimään sitä ja sitten ne mukamas kiinittää minuun huomionsa.
Näin sanoo pomo,otanko siis sen bulmastiffin josta pirän ?
Vai olenko sittenkin ilman? - anteex
k/k kirjoitti:
Mulla on onkelma,ratkase se.
En saa ottaa sellasta pientä karvapalloa kun sitten kaikki naiset tulee lellimään sitä ja sitten ne mukamas kiinittää minuun huomionsa.
Vai olenko sittenkin ilman?Jos saan ottaa osaa?
Ota pieni karvapallo. Mahtuu autoon, syö vähän, eikä kuolaa kuin Niagaran putoukset. - k/k
anteex kirjoitti:
Jos saan ottaa osaa?
Ota pieni karvapallo. Mahtuu autoon, syö vähän, eikä kuolaa kuin Niagaran putoukset.Saa ottaa osaa tietenkin, se on sitten pomerani.
- anteex
k/k kirjoitti:
Saa ottaa osaa tietenkin, se on sitten pomerani.
Pomerani tai perhoskoira. Kaikki ison koiran ominaisuudet, kunnon kuono.
k/k kirjoitti:
Mulla on onkelma,ratkase se.
Vai olenko sittenkin ilman?Ystäväni k/k, tästä koira-asiasta haluan keskustella kanssasi ajan kanssa.
Palataan asiaan, minulla on oikein hyviä ehdotuksia rodun suhteen. Rottis olisi yksi sopiva, kaikkein kiihkeimmät naiset poistuvat paikalta juosten, kun se vilauttaa hampaitaan.- meeriamanda
Korppis* kirjoitti:
dementer@ odotin mielenkiinnolla mitä tuleman pitää.
Toteutin meerin pyynnön saada negatiivista palautetta rekatulta. Hän väitti, että sitä tulee vain puskissa piileviltä regatuilta.
OdotIn hänen reaktiotaan, sillä hän kirjoitti myös: "Silloin otan asian ajatteluuni kun näen kirjoittajan olevan vakinicillä."
Mutta näinhän meerikin toimii, hän ilmestyy puoltamaan, häntä jota tukistetaan.Sittenhän meitä on ainakin kaksi tällä palstalla. :D
Lue uudestaan, josko avautuisi tarkoitamani. koti-kiusattu kirjoitti:
Älä mitä höpötä, koirasta on sulle vaan iloa, äläkä pientä koiraa ota kun sulle sopii iso. Muistatko, tästä oli joskus juttua (arvosta nyt edes vähän sitä että selasin nettiä ja LÖYSIN kun en nimeä muistanut, moluki tuli mieleen mutta sehän on jossain Indonesiassa :-DDD). Malamuutti siis.
Eli sulle sopiva koira: http://fi.wikipedia.org/wiki/Alaskanmalamuutti
Ei muuta kuin lykkyä ja ihana koirahauvavauva teille!- :|
saimaantaka kirjoitti:
Älä mitä höpötä, koirasta on sulle vaan iloa, äläkä pientä koiraa ota kun sulle sopii iso. Muistatko, tästä oli joskus juttua (arvosta nyt edes vähän sitä että selasin nettiä ja LÖYSIN kun en nimeä muistanut, moluki tuli mieleen mutta sehän on jossain Indonesiassa :-DDD). Malamuutti siis.
Eli sulle sopiva koira: http://fi.wikipedia.org/wiki/Alaskanmalamuutti
Ei muuta kuin lykkyä ja ihana koirahauvavauva teille!Silloin on jo sama ostaa poni, voi sillä ajella kärreissä ja saa lantaa ulkokukille.
- virva-tuulia***
k/k kirjoitti:
Saa ottaa osaa tietenkin, se on sitten pomerani.
Pomerani on ihana kääpiöpystykorva, söpö kertakaikkiaan. Olen aina haaveillut sellaisesta.
- demeter
Korppis* kirjoitti:
dementer@ odotin mielenkiinnolla mitä tuleman pitää.
Mutta näinhän meerikin toimii, hän ilmestyy puoltamaan, häntä jota tukistetaan.Korppis*
Meerin pyyntö ? Minusta hän kertoi oman havaintonsa.
Mitä omituista vastaaamisessa on, etenkin jos odotit mielenkiinnolla, kuka tarttuu täkyyn ? No, minä tartuin, so what ?
Onko toisten puolustaminen jotenkin hymähtelyn arvoinen asia ? Itse katson sen palvelevan yhteistä hyvää. demeter kirjoitti:
Korppis*
Meerin pyyntö ? Minusta hän kertoi oman havaintonsa.
Mitä omituista vastaaamisessa on, etenkin jos odotit mielenkiinnolla, kuka tarttuu täkyyn ? No, minä tartuin, so what ?
Onko toisten puolustaminen jotenkin hymähtelyn arvoinen asia ? Itse katson sen palvelevan yhteistä hyvää."demeter"
Korppis ja Meeri.
Minulle kyllä riittäsi että minä ja "tulisilla" sanailisimme "kiukkuiseSti"
Me sentään aikasti tykätään toisistamme.
Riittäsiköhän sanailunne jo?
Varsinkin kun jatkatte minun juttuuni ja jokainen kiukkunne saa sähköpostini savuamaan.
Tulisilla sentään tuoksuu Tervas.
Ja met palvomme kans.
H.- Korppis*
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Korppis ja Meeri.
Varsinkin kun jatkatte minun juttuuni ja jokainen kiukkunne saa sähköpostini savuamaan.
Ja met palvomme kans.
H.Ajattelin panna vauhtia ketjuun
Riidat puree olen itse puskanikki HAUKKUJA ; ))
Miksi menette aina halpaan? Korppis* kirjoitti:
Ajattelin panna vauhtia ketjuun
Riidat puree olen itse puskanikki HAUKKUJA ; ))
Miksi menette aina halpaan?"kuusenkerkkävarpaiseni"
Olen minä huomannut että rekkaamaton olet, joten senlaisena saat kommenttinikin.
Joteskin halvasti.
H.hunksz kirjoitti:
"kuusenkerkkävarpaiseni"
Olen minä huomannut että rekkaamaton olet, joten senlaisena saat kommenttinikin.
Joteskin halvasti.
H.Tietenkin hyökkäät olet loukattu koska menit itse halpaan. Monet eivät ikinä paljasta puskailujaan, kasvojensa menetyksen pelossa. Minulla on kasvot enkä pelkää niiden menetystä olen sellainen kuin olen ja jos ei kelpaa, ei kun hyökkäämään ja syyttelemään. Minulla on tapa paljastaa puskailuni ja se on varmaan aikasti ilkeää ...IIIKKK ; (((.
korppis kirjoitti:
Tietenkin hyökkäät olet loukattu koska menit itse halpaan. Monet eivät ikinä paljasta puskailujaan, kasvojensa menetyksen pelossa. Minulla on kasvot enkä pelkää niiden menetystä olen sellainen kuin olen ja jos ei kelpaa, ei kun hyökkäämään ja syyttelemään. Minulla on tapa paljastaa puskailuni ja se on varmaan aikasti ilkeää ...IIIKKK ; (((.
Joskus täällä saa sellaisen tuntuman kuin kaikessa keskustelussa tai muussa höpötyksessä olisi kyse maailman tärkeimmästä paikasta.
Meillä sun kanssa on sentään kasvot emmekä pelkää niitä näyttää. Kaikille ei kelpaa yhtään mikään, aina löytyy arvosteltavaa sanoissa ja teoissa. Itse saa kyllä hölistä jos jonkinlaista soopaa.
Ollaan sellaisia kuin ollaan, ellei kelpaa, so what. :)- älkää viittikö...
hunksz kirjoitti:
"kuusenkerkkävarpaiseni"
Joteskin halvasti.
H.kumma juttu,
samaa turhan jauhamista,
väliäkö sillä on onko kirjoittaja puska vai rekattu, asia on se joka jotain merkitsee - ;;;;;;;
älkää viittikö... kirjoitti:
kumma juttu,
samaa turhan jauhamista,
väliäkö sillä on onko kirjoittaja puska vai rekattu, asia on se joka jotain merkitseeNiinpä, loppumaton laulu turhasta.
- rasittavaa kuitenkin
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Korppis ja Meeri.
Ja met palvomme kans.
H.hunksi, et taida itse tajuta miten typeriä nuo viestisi ovat, miksi otat nimimerkkejä esiin, sellaisia jotka eivät sulle lirkuttele, onko tuo kiusantekoa vai pelkää hölmöä käytöstä?
koti-kiusattu kirjoitti:
Höpsistä pussiin...
Koira sais sut joka ikinen päivä iloseks ja valoseks.
Koira on ihmisen paras ystävä,vaiks kuip pal ketuttais kaik,ni sen häntä vain heiluu ja ilosesti tulee vastaan.
Uskon hyvinki,että koirast sais muuta ajattelemisen aihet,jos alakulo iskee.
Kokemust on.Roduist lutusin on ehdottomasti lapukka.Rottweiler kans hyvä,mut vaatii kouluttamist erilail kuin lempeä lapukka ! Sekarotunenka huono vaihtoehto ole.Jos vain hiukka tietää,mimmosist vanhemmist on lähtösi,ettei tul vasikan kokkost,jos pikkukoiraa ettii ;)
- henrjii
Kiitän omasta, ja kaikkien TOP 3. puolesta
- henrjii
Pieni arvoitus jäi.
Pieni arvoitus
Se on lämmin, ja karvainen, alkaa V:eellä, loppuu, U,lla, ja siinä on välissä kaksi peräkkäistä Teetä
No tietysti
Villahattu - ,,,,,
henrjii kirjoitti:
Pieni arvoitus jäi.
Pieni arvoitus
Se on lämmin, ja karvainen, alkaa V:eellä, loppuu, U,lla, ja siinä on välissä kaksi peräkkäistä Teetä
No tietysti
VillahattuVoisi olla myös vanttuu.
- henrjii
,,,,, kirjoitti:
Voisi olla myös vanttuu.
Hymmm, vanttuu, se on kyllä usein märkä
- ,,,,,,
henrjii kirjoitti:
Hymmm, vanttuu, se on kyllä usein märkä
Ainakin vesikelillä. Silloin pitää panna käet taskuun.
- .
,,,,,, kirjoitti:
Ainakin vesikelillä. Silloin pitää panna käet taskuun.
Tiedätkös missä on käen pesä?
- miksei tietäisi
. kirjoitti:
Karjalisten taskuissa .
- ?
. kirjoitti:
Missäpä käen pesä, kun ei sillä ole muniakaan?
? kirjoitti:
Onks kana ja käki samaa sukua kun kanaltakin on munat loppuneet?
- ?
koti-kiusattu kirjoitti:
Onks kana ja käki samaa sukua kun kanaltakin on munat loppuneet?
Nuo kotkat kai pitäisi viedä kurssille, kun eivät sää väännettyä edes yhtä munaa.
Tässä tulee jo mieleen vaikka mitä. - mä en tiijä
? kirjoitti:
Nuo kotkat kai pitäisi viedä kurssille, kun eivät sää väännettyä edes yhtä munaa.
Tässä tulee jo mieleen vaikka mitä.kumpi oli ennen kana vai muna ??
- .
? kirjoitti:
Tässä tulee jo mieleen vaikka mitä.Taitavat olla niin nuoria että menee harjotellessa koko kesä.
- .
? kirjoitti:
Tässä tulee jo mieleen vaikka mitä.Miten olis avoliitto- tai parittelukurssi?
- ?
. kirjoitti:
Taitavat olla niin nuoria että menee harjotellessa koko kesä.
Sixipä pikakurssia esitinkin.
Miten muna muovataan.
Hautoisivatkohan, jos veisi vaikka puumunan pesään? - ?
. kirjoitti:
Miten olis avoliitto- tai parittelukurssi?
Ensin pitäisi haastatella rakkauselämän komplekseista.
- .
? kirjoitti:
Sixipä pikakurssia esitinkin.
Miten muna muovataan.
Hautoisivatkohan, jos veisi vaikka puumunan pesään?Eikös sitä enenvanhaan vietykin puumuna kananpesään malliksi että kana tietäisi mihin munia?
Voishan ajatella vaikkapa niitä koristeellisia pääsiäismunia, suklaamunat mahtaisivat syödä. . kirjoitti:
Miten olis avoliitto- tai parittelukurssi?
Luontohan vetää tikanpojan puuhun mutta kuka nostais sääsken selkään.
Siinäpä pulma ja mitä se tikka tuolla tekis ,kysympä vaan- niiiiiiih
koti-kiusattu kirjoitti:
Siinäpä pulma ja mitä se tikka tuolla tekis ,kysympä vaanetkö tiedä, sääski pistää piikillään tikkaa
- ?
. kirjoitti:
Eikös sitä enenvanhaan vietykin puumuna kananpesään malliksi että kana tietäisi mihin munia?
Voishan ajatella vaikkapa niitä koristeellisia pääsiäismunia, suklaamunat mahtaisivat syödä.Me mietittiin tuota jo aiemmin. Puumuna, kananmuna, strutsinmuna olisi liian iso, ankanmuna?
Ei tuosta ilottelusta taida tulla munaa, eikä sitä toistakaan.
Suklaamuna litistyisi sulaessaan.
Karmea pulma. - ?
koti-kiusattu kirjoitti:
Siinäpä pulma ja mitä se tikka tuolla tekis ,kysympä vaanKyllä ne ovat nuoruuden innolla selkäilleet, muttei munaa missään. Viime vuonna olivat jo ahkerasti munien päällä näihin aikoihin.
Tikka iskisi päätään noihin näreisiin sivuilla. ? kirjoitti:
Kyllä ne ovat nuoruuden innolla selkäilleet, muttei munaa missään. Viime vuonna olivat jo ahkerasti munien päällä näihin aikoihin.
Tikka iskisi päätään noihin näreisiin sivuilla.Joskus puhuttiin tuhkamunasta ,jospa se äiti kotka on muninu sellasen ja sare on liottanut sen maahan,miks ei kamera näytä pesäpuun juurelle.
- ?
koti-kiusattu kirjoitti:
Joskus puhuttiin tuhkamunasta ,jospa se äiti kotka on muninu sellasen ja sare on liottanut sen maahan,miks ei kamera näytä pesäpuun juurelle.
Vaadimme maatasokuvaa!
Entäs, jos pesään vietäisiin krokotiilin tai ison kilpikonnan munia, mitähän ottovanhemmat siihen laulaisivat, kun pikkuiset avaisivat kuorensa? - käki.kukkuu.vielä
? kirjoitti:
No herraisä, onhan käellä munat. Ne on vaan vika pesässä. Västäräkin? Tai käenpiian? Ihan niinku monen ihmisenkin... ;-D
- kenties kenties,,,
mä ehdotan alottajalle,,,,,,, aletaan sille ,,,
kuka tietää mille ? saa ensimmäisenä - oliko oikein?
leipomaan,,,,,,,
pullaa tietenki ,,,, - hau-veli
Meillä on koira haukkumassa, ei tarvi edes heiluttaa häntää.
- prupsss,
kai sinä joskus kuitenki häntääsi heilutat,, hymmmm,
ku kaunis mimmi korjaa kengän nauhaa minihameessaan,,,- hau-veli
Jos oli mulle, mullei ole häntää, enkä ole velipuolinen ihminen. ;))
Kaunis mimmi monoissa?
- mä en anna
et kai säää koiran kaaaaaaa sillleeeeeeee,,
- meeriamanda
Häntää tai ei, jotain opein tästkin keskustelusta tälläpalstalla. En häiritse jatkossa.
- /*
Oppia ikä kaikki.
Ihminen on oppivainen ikänsä, jos haluaa.
En ymmärrä sanomaasi, mutten toki ymmärrä kaikkea muutakaan. - .........
/* kirjoitti:
Oppia ikä kaikki.
Ihminen on oppivainen ikänsä, jos haluaa.
En ymmärrä sanomaasi, mutten toki ymmärrä kaikkea muutakaan."ei oppi ojaan kaada "
- kannattaa käyttää
järkeä
mä en anna
koiran kakkia mihin sattuu, vuaaaa nuaapurin portaalle käy sallaa sitä pisittämässä, ja kakaitanki niitten kukka penkiin, eipä mun tarvii siivota,
jooo, sallaaaa tietenniiii,,,- että sileee
kato ku nuaapurikii on ihimetelly ku mun matot haisoo niin puhtaaalle että,
ja ku heijä matot haisoo sille itelleen, ei oo huomannu että kengät pittää putsata ennen ku sisälle mennööö...
- apupapin papupata
Trallallaa! Teiltähän irtoo, oonko ollu liian kauan etänä? Sitä se matkailu tekkee.
Ei mainittu missään. Peesana!
No, ei vaineskaan harmita. Vähän vaan :-////- ?+
Ukolla ripuli, mulla kovana. En ymmärrä sinunkaan evankeliumia, mutta haitanneeko tuo?
- lasten kieltä
" alakko mua " ?
- '''''''''''''
Oli ihanaa sanoa: "minen saa alakaa sua, äiti kielsi".
- häntäkunniaan
Kukapa sen kissan hännän.....................
- taas tekkee mieli
taaaaaaasssss viikonloppu edessä, mitä tehtäis ???
paras vastaus palkitaan ! - mulla muuta hommaa
Tule meille, mulla on töitä, voit alottaa viikosiivouksesta,
palkka luonnossa. - .
"Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan, sellainen työmiehen perjantai "
Ei ne poliisit ketään enää putkaan mielellään vie,kato vaikka poliisit sarjaa.
Eikun kotiin vaan,haukuttavaksi.- **/
piikkiö kirjoitti:
Ei ne poliisit ketään enää putkaan mielellään vie,kato vaikka poliisit sarjaa.
Eikun kotiin vaan,haukuttavaksi.Meillä tuli kotiin kynttilänjalalla paukuttavaksi, päähän, lasisella.
- EVVVK.......
Vaihtakaa levyä. tää tuli jo nähtyä Kuka näitä jo uponneita ketjuja jaksaa lukea?
- pusi pusi "tule tule
lähemmäksi, että silmäsi nähdä voin "
mä olen ny villillä tuulella, jos oisit täällä ny pussaisin sut puhki,,,, En jaksanut ihan koko ketjua lukea mutta vaikuttaa siltä että minua ei ole kukaan haukkunut paitsi Hunksi ja hunxin haukkuniset otan kehuina :)
Olen pettynyt.- mitäs pahaa ot tehny
älä turhasta suutu,
olet itsekäs ,,,, tahot olla kaiken keskipisteen, huomion kipeeki ooot,,,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979