mitäs kuuluu sille punanaamaiselle persoonallisuushäiriöiselle polkkatukkanarkkarille jolla on läski postimyyntihuora ? entä sille metrin mittaiselle nilkille joka haluaisi niin kovasti olla suomenruotsalainen, tai ainakin sen nakkikioskinmyyjävaimo haluaisi olla hieno ihminen...
alexandria
3
230
Vastaukset
- myyjämestari
sulla ei vissiin kauppa käyny?
- Merimerkki
Soita itse pojille niin kuulet. Asiakaslehdessä tärkeimmät, eli Jånin hienot uudet lasit ja päästä revitty tukkakuosi. Ilmeisesti viime vuoden tulos aiheutti hiusten repimistä ja 2012 tupeekuosiin siirtymisen kun meno jatkuu.
Mainostettu enemmän vaihtoehtoja sijoittamiseen kokee inflaation kun A sitä mainostaa. Vielä enemmän kun Skandia lähtee kävelemään ja jäljelle jää, niin mitä?
Pojille terveisiä, jatkakaa samaa rataa. - guggenheim1
niinhän se on että nämä katkerimmat tilittäjät on juuri niitä jotka ei hommassa pärjänneet. Oli itse hommasta sitten mitä mieltä tahansa niin nämä tilitykset kyllä kertovat enemmän nillittäjästä kuin kohteestaan.
aika lailla säälittävää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709