Nazar hotelli Cinar Garden Turkki Side

HULDAtin

Olemme parhaillaan tässä hotellissa. Istuskelen Omalla parvekkeella ja tähän ulottuu sisäpihanpuolelle wlan internet yhteys. Minilppäri mahtuu mukavasti safety boxiin.
Voin suositella KAIKILLE lämpimästi hotellia. All Inclusive toimii loistavasti ja hotellin tarjoilijat tuovat lisäviihtyvyyttä lomailuun. Ruokaa on yllin kyllin. Päivän aikana: Aamupala noutopöydästä, Lounas, jäätelöaika, Suolainen välipala pizzaa ym piirakkaa, Illallinen.
Ruokailuissa on jokaiselle jotain ja TODELLA maittavaa. On kanavartaita, kebabia, salaatteja valkosipulilla höystettyä lisäkettä, ratoule tyyppistä uunissa muhinutta lisäkettä ymymym. Jälkiruokana mansikoita ja suklaa kakkua tai vanukasta.
Juomapuoli kattaa alkoholia allinclusivessa jokaiseen makuun :) Rakia tietenkin tulee jokaisen maistaa :) Hotellin uima-altaita on kaksi isompaa ja toisessa on määrättyyn aikaan päivästä vesiliukumäki auki jossa voi ilakoida niin lapset kuin aikuisetkin. Lisäksi ihan matala pikkuisten lasten "kahluu" allas pikkuisella liukumäellä. Löytyy myös maksullinen internet nurkkaus , hamam-liike, jossa myös esim. sellainen jossa kala-jalkahoito ja tatuointi/ kampaajaliike hotellin yhteydestä. Hotellin nurkalla Cinarin oma pankkiautomaattikin. Huoneet perussiistit ja toimivat. jos jotain puutetta hotellin väki korjaa sen välittömästi, kunhan sen vaan ilmoitatte. Joskos jollain sattuu olemaan merkkipäivä loman aikana, kannattaa siitä vihjasta hotellin henkilökunnalle sillä he kattavat ylläriksi juhlakalulle pöydän kynttilöillä ym :)
Hotellissa on ainoastaan NAZARin asiakkaita joten sekin on ISO etu.
Lapsille on oma telkkarinurkkaus. Lisäksi on ohjaajia (2) jotka aamulla jo tulevat leikkimään ja pelaamaan lasten kanssa. Myös kiipeilytelineet ja keinut löytyy hotellin piha-alueelta.
Hotellissa on oma "maskotti" koira: tiibetinspanieli nimeltä LADY. Sosiaalinen ja ihana koira, joka pitää huolen ,että hotellin alueelle ei tule muita eläimiä tunkeilemaan :)
Aurinkoa ja helppoa lomaa kaipaaville suosittelen tätä pienempää enemmänkin SOPIVAN kokoista hotellia :)

5

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukupakko 2vk

Öhh...Hotelliko tärkein, eikös itse paikkakunta? Kaikki rahat menee ketjun omistajille ja onhan hyvätasoisia hotelleja ympäri maailmaa. Mikä olikaan homman juju? Kamala nykymuoti tämä hotelli-elämä..

• side sydämessä

Hotellin esittely oli hyvä kiitos :)
        Olen itse myös ollut samaisessa hotellissa ja se on todella hyvä idyllinen perhehotelli. Lyhyet matkat Siden kaupunkiin ja rannalle :)

• turkkiin

Ihana lukea hyviä kommentteja Kiitos aloittajalle! :). Ollaan itse tulossa lapsiperheenä ko. hotelliin kesäkuussa.

• ladyFanicinarGarden

Cinar Garden oli todella ihana pienempi hotelli. Tehokasta palvelua ja hyvää ruokaa :)
        Facebookissa on hotellin koiralle omat fanisivut/ryhmä:
        Koira nimeltä Lady oli ihana uusi tuttavuus. Lapset leikkivät sen kanssa ja
        aikuisetkin tykkäsivät.
        Pikkunen tärpästikkeli koira joka piti hotellin alueelta poissa kaikki ulkopuoliset koirat ja kissat :)
        Tässä linkki Ladyn sivulle:
        https://www.facebook.com/groups/400155590029202/

• Sunlovers

Kiva kuulla että Cinar Garden on hyvä hotelli.Olemme lähdössä sinne 28.7.12 ja emmimme monen hotellin välillä, minkä valitsemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33