Onko tällä enää mitään toivoa?
Palmu oli pitkään varjoisassa paikassa, mutta sitten päätin siirtää sen ikkunan alle ja siitä se sit lähti... Ei siinä ollut alunperinkään kuin jokunen neljä lehteä, mutta nyt on vain kaksi. Yksi on jo kuukausia ollut tuloillaa, mutta eipä tule esiin.
Onkohan tuota kasteltu liian paljon?
http://i28.photobucket.com/albums/c208/Kittendear/2012-05-15-465.jpg
Jukkapalmu lerpahti, enää 2lehteä
+ kuva
2
146
Vastaukset
- vastaustaa!!
vastatkaa nyt joku!!??
onko tolla enää mitään toivoa???- Mukkakuori
Anna sille aikaa, jos vaikka tekisi tasapuolisuuden nimissä toisiakin oksia. Jos se on vinossa ruukussa (?) niin oikaise se.
Älä kastele liikaa, on kuivien maiden kasvi. Suihkuttaisin sillointällöin ja seuraisin mitä tapahtuu. Olen joskus uteliasisuudessani kaivanut kasvin purkista ja tutkinut juuriston, jos ei ole tuoreita juuria voi olla aikansa elänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745