ketjun punontaa

eivieläprinsessaa

Heippuli.
Olen aloittelija hopeaketjun punonnassa,yhden kurssin käynyt.Helppoja ketjuja
osaan punoa.Nyt haluaisin kokeilla tynnyriketjua.Mistä saisin suomenkieliset
ohjeet?Yleensäkin ,mistä ohjeita.
Muutenkin vinkkejä kaipaan,tällä palstalla aika vähän näistä keskustelua.
Kiitos,asiallisista vastauksista.

7

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy kirjastossa tutustumassa alan kirjoihin,löytyy aloittelijallekin.N. 4 viikkoa ilmaista laina-aikaa.Ennättää opetella useita malleja.

• eivieläprinsessaa

Kiitos,että vaivauduit vastaamaan.Nyt on kuitenkin niin,että kirjastoista ei juurikaan
        ole löytynyt ohjeita,varsinkaan suomenkielisiä,juuri siksi täältä kyselin.
        Ehkäpä jostain muualta saan vinkkejäkin....

• aivot narikassa
        eivieläprinsessaa kirjoitti:

Kiitos,että vaivauduit vastaamaan.Nyt on kuitenkin niin,että kirjastoista ei juurikaan
        ole löytynyt ohjeita,varsinkaan suomenkielisiä,juuri siksi täältä kyselin.
        Ehkäpä jostain muualta saan vinkkejäkin....

Minäkin olisin onnellinen suomenkielisistä selko-ohjeita,kuvineen.
        Parasta olisi tietysti ohjaajan opastus ja mallipätkät.
        Ken on kokeillut ekaa kertaa piinaa ,niin tietää...pientä vaivaa alussa tuotti myös tuska.No eipähän ihan "aivokääpiöitä" olla vaikka suomenkielistä opasta tarvitaankin.
        Kevättä ja istutetaan välillä kukkia,punotaan syksyllä tynnyrit ja kuninkaat.

• sivusta-ajattelija

http://cgmaille.com/tutorials/rsd.shtml

ei suomeksi, mutta hyvin selkeät kuvat, joten pitäisi onnistua vaikkei kolmatta kotimaista hallitsisikaan. Tuo on siis eri kuin barrel chain, mutta tuosta tulee barrel chain, kun noita keskirenkaita laittaa kaksi yhden sijaan.

• eivieläprinsessaa

Kiitos,pienestä piruilustasi huolimatta.Minulla kotikielenä on suomi vaikka
        en suomalainen olekaan,asunut kyllä 31 vuotta.Isäni on venäläinen,puhun