löytyisikö keltään kokemuksia/tietoa kyseisestä hotellista? joulun aikaan ollaan menossa perheen kanssa (äiti, isä 2 tyttöä, 15 ja 17v). tripadvisorin mukaan porukka ollut ainakin tyytyväistä. toki muitakin vinkkejä saatte laittaa!:)
hotel skyline
4
270
Vastaukset
- matkailija-x
Tripadvisorin 1067 arvostelua ja 137 käyttäjien ottamaa kuvaa antavat varmaan ihan kattavan kuvan hotellista.
Hell's Kitchen on rauhoittunut hurjista takavuosistaan, osa yrittäjistä käyttää kaupungiosastaan nimeä Clinton.
Hyviä ruokapaikkoja löytyy mm. 46. kadun "Restaurant row'lta" 8. & 9. Avenuen välistä. Hell's Kitchen flea market viikonloppuisin on mielenkiintoinen paikka, jos pitää vanhasta tavarasta. - Mystikal86
Hei!
Olin kyseisessä hotellissa 2009 vuonna ja nyt varasinkin uudelleen elokuulle. Erittäin siisti 3 tähden hotelliksi. Ei oikeastaan mitään valittamista. Tosi isot huoneet Manhattanin skaalalla.
Jos jotain miinusta etsimällä etsii niin uima-altaan vesi oli aivan liian lämmintä.Mutta kaikin puolin hinta&laatusuhde kohdillaan.
Sijainti erittäin hyvä. Muutama kortteli Times Squarelle ja 50th St. metroasema ihan vieressä.
Ja vähän tarkennusta: Hell's Kitchen on hieman "alempana" kartalla kuin Clinton jossa Skyline sijaitsee.
Kysy vaan lisää, jos tulee jotain mieleen =) - nycnyc
Matkaija-x oli aivan oikeasa kirjoittaessaan, että Clinton=Hell's Kitchen
Hell's Kitchenin nimellä ja historialla on huono kaiku, joten joissain piireissä Hell's Kitchenistä tai osasta sitä käytetään nimeä Clinton vähn samaan tapaan kuin Helsingissä kiinteistövälittäjät venyttävät Ullanlinnan ja Eiran rajoja.
Osassa kartoissa Hell's Kitcheniä tai edes Clintonia ei ole lainkaan, vaan koko alue on vain "Midtown West".
http://en.wikipedia.org/wiki/Hell's_Kitchen,_Manhattan
http://www.10best.com/destinations/new-york/new-york/hells-kitchen/shopping/hells-kitchen-clinton/
http://www.nybits.com/manhattan/hells_kitchen/- Mystikal86
Noh, tästähän voidaan väitellä vaikka hamaan tulevaisuuteen asti...tarkistin vielä ystävältäni, joka asustelee brooklynin puolella ja jonka luokse olen nyt parin viikon päästä menossa. Hän oli sitä mieltä koko ikänsä nycissä asuneena, että clinton ja hell's kitchen on kaksi eri aluetta...mutta alue jokatapauksessa mielettömän kiva...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774