Kertokaas te ulkomailla matkanneet mikä loma on oikein sykäyttänyt ja vähän yksityis kohtia miksi juuri tämä maa ja mikä siellä oli hyvää ja mikä huonoa ja mikä oli teidän loma budjekti kyseisessä kohteessa yms ?
Kiitos jo valmiiksi niille jotka vaivautuvat vastaamaan asiallisesti.. : )
Mitkä ovat teistä parhaita euroopan matkakohteita ?
4
283
Vastaukset
- Ainoa oikea
Praha.
- easybagger
Budjetti riipuu lento- ja majoitushinnoista
ruoka on joka tapauksessa aina halvempaa kuin Suomessa
kroatia ja Slovenia olivat yllättävän mielenkiintoisia - Buda buda best
Olen tykännyt Budapestista. Se on kaunis ja varsinkin illalla kun sillat on valaistu. Ihmiset on mukavia ja avoimia ja niihin tutustuu helposti, ruoka on hyvää ja baareissa on ihan eri tavalla eloisuutta kuin Suomessa. Hintataso on 2/3 Suomesta. Melkein kaikki on halvempaa.
- -JoXX-
Kroatian Split ja sen eteläpuoliset saaret. Kaikkialla on puhdasta, porukka puhuu hyvää englantia, vedet on kirkkaat ja ruokaa löytyy jokaiseen makuun. Myöskin perus turismihuijaaminen tuntuu olevan aika vähäistä. Ainakin jos vertaa näihin yllämainittuihin paikkoihin Budapest ja Praha... ainaki Budapest.
Hintataso on tosin aika korkea, ei kovin paljoa halvempaa kuin Suomessa. Alkoholi ainoastaan vähän halvempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690