Hotelleista ???

Elokuun alku

Mittä hotellia suosittelisitte, matkaan olis lähössä myös 12v tyttö joka tykkäis jos löytyis suomalaisia kavereita? Mukava olis jos ei olis ihan karmeesti venäläisiä tai brittejä... Sijainti aika keskustassa.
Olen itse miettinyt esim Aurinkomatkojen Isabellaa ja Gumusta tai Finnmatkojen Margaritaa ja Mayfloweria. Kokemuksia näistä olis kiva kuulla.
Kaikki muukin Alanyasta kiinnostaa, kerran ennenkin ollaan käyty eli joku mielikuva paikoista on.

6

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayflowerii

Mayfloweria voin ainakin itse suositella ihan täydestä sydämmestä ! Kaikki siellä toimii ja sijaintikin on mahtava. :) Viime kesänä vietettiin siellä 2 viikkoa ja tänä vuonna taas uudestaan !

• Gumus2012

Gumus on n 3 km keskustasta, mutta todella rauhallinen ja PALJON suomalaisia eli tyttö löytää kyllä kaverin :) Mukava pieni hotelli, miellyttävä henkilökunta. Gumus ei ole huippuhotelli mutta eihän siellä olla kuin nukkumassa. Illanviettoja on useampana iltana jotka ovat kivoja. Uima-allasalue erittäin hyvä. Itse olen käynyt kaksi kertaa ja syksyllä menossa taas ko hotelliin. Kauppakeskus lähellä ja dolmuksella pääsee edullisesti keskustaan eikä taksikaan paljon maksa 5 liiraa/suunta. Merenranta 300 metriä hotellilta. Suosittelen lämpimästi :) Koska teidän lähtö on ? Me mennään 25.8 - 4.9.12 tosin neljä aikuista, mutta voimme opastaa paikasta.

• Elokuun alku

Ollaan menossa heinä-elokuun vaihteessa, eli ainakin lämmintä riittää... :)
        Ihan varteenotettavia vaihtoehtoja nää kumpikin edellämainittu hotelli. Onko Gumuksen lähellä hyviä ruokapaikkoja? Hotelli vaikuttaa kivalta tosin sijainti vähän arvelluttaa. Matkakuume alkaa kummasti lisääntyä, kiva päästä pitkästä aikaa Turkkiin, edellisestä reissusta tulee jo 3 vuotta tosin 2 reissua Marmarikseen, sinne oltais taas haluttu mut eipä sinne enää päässytkään sinne minne haluttiin ja vaihtelukin virkistää...

• Gumus2012
        Elokuun alku kirjoitti:

Ihan varteenotettavia vaihtoehtoja nää kumpikin edellämainittu hotelli. Onko Gumuksen lähellä hyviä ruokapaikkoja? Hotelli vaikuttaa kivalta tosin sijainti vähän arvelluttaa. Matkakuume alkaa kummasti lisääntyä, kiva päästä pitkästä aikaa Turkkiin, edellisestä reissusta tulee jo 3 vuotta tosin 2 reissua Marmarikseen, sinne oltais taas haluttu mut eipä sinne enää päässytkään sinne minne haluttiin ja vaihtelukin virkistää...

Gumuksen vierellä ja kulman takana on ravintolat. Toisessa todella hyvä kanapihvi :) Hotellilta oikealle Oban alueelle löytyy paikallisia kebab-ravintoloita, syötiin siellä hyvää oli. Paikallisten suosioissa joka on hyvä merkki. Hotelli on vähän syrjässä mutta omat etunsa siinäkin, ei meteliä kadulta yöllä ja allasbaari menee kiinni viimeistään klo 24.00. Respa auki koko yön. Henkilökunta todella ystävällistä ja toteuttaa kyllä toiveet esim ruuan suhteen. Viime kesänä oli todella hyvä kokki, nyt kuulemma vaihtunut mutta en usko että huonompaan suuntaan. Dolmukset ja taksit kulkee, halvalla :)

• Gumus
        Elokuun alku kirjoitti:

Heinä-elokuun vaihteessa keskustassa on aika tukalaa. Gumuksenja meren välillä on tyhjiä tontteja, joten tuuli pääsee kivasti vilvoittamaan mereltä. Hyvällä tuurilla saatte huoneen, josta on merinäköala.

Itse viihdyin mainiosti Gumuksessa. Keskustaan pääsee tosiaan dolmuksella ja taksilla mainiosti mutta ei siellä joka päivä tarvitse käydä. Gumuksen ympärillä on kauppoja ja ravintoloita ihan tarpeeksi. Hotellin illanviettoihin kannattaa osallistua. Ruoka on hyvää ja tanssiesitykset olivat hauskoja. Hotellin henkilökunnallakin oli oma esityksensä. Illalliset tarjoillaan hotellin nurmialueella tunnelmallisessa valaistuksessa ja tuuli vilvoittaa ah niin ihanasti. Ruoka oli ainakin viime vuonna niin hyvää ettei sitä muualta olisi tarvinnut edes etsiä. Hotellin vieressä on runsaasti hyviä ruokapaikkoja ja muutaman sadan metrin päässä Oban keskustassa on lisää.

Alanyum ostoskeskus on vieressä.

Keskustasta ei oikeastaan tarvitse etsiä kuin "suomibaareja" ja yökerhoja.

Huoneet ovat todella isoja, kuluneita mutta siistejä.

• Entäs Grand zaman Garden Park (löytyy niin Aurinkomatkoilta kuin Finnmatkoiltakin)? Neljän tähden all inclusive hotelli. Hotellin taso on erinomainen; palvelu loistavaa, virikkeitä paljon niin lapsille kuin aikuisillekin (rauhallinen rentoutumisallas, erillinen aktiiviallas vesiliukumäillä ja erilaisilla aktiviteeteilla, joka ilta erilaisia esityksiä). Sijainti on pääkadun varrella; rauhallinen paikka, mutta keskustaan kävelee noin 10 minuutissa ja ympärillä paljon ostospaikkoja ja ranta lähellä.

Kaikin puolin tasokas hotella erinomaisella sijainnilla, asiakaskunta pääasiassa suomalaisia ja saksalaisia. Hinta on pari tonnia kahdelta aikuiselta kahdelta viikolta, mutta viihde ja ruuat juomineen kuuluvat hintaan, joten sitä ei tarvitse miettiä. Suosittelen tätä hotellia lämpimästi kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      114
      3131
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2016
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1885
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      400
      1754
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1661
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1196
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1166
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe