Miehistä mielipidettä kysytään:
Olen erittäin sporttinen naisihminen. Harrastan viikottain erittäin paljon liikuntaa, mm. kestävyysurheilua eri muodossa. Ja harrastan sitä läpi vuoden.
Kasvoihin on ilmestynyt jo monta vuotta sitten pigmenttiläiskiä, jotka ovat jakautuneet jokseenkin tasaisesti ympäri kasvoja. Ihotautilääkärin mukaan ne johtuvat naishormoneista ja joillekin niitä vain tulee. Ja ulkona urheilu (maauimalassa uinti, juoksu, hiihto talvella) tietenkin lisää niitä, kun UV-säteilylle altistuu paljon.
Inhoan pigmenttiläiskiäni, mutten kuitenkaan haluaisi alkaa poistattamaan niitä laserilla, kun se on a) kallista ja b) lopputuloksesta ei ole tietoa.
Häiritsisikö tällainen ongelma naisessa vai olisiko tämä pieni paha siitä hyvästä, että naisella on treenattu ja timmi kroppa ja nainen on kasvoiltaan muuten hoidettu ja on kauniit pitkät hiukset? Teenkö kärpäsestä härkäsen?
Kiitos etukäteen vastauksista!
Pigmenttiläiskät kasvoissa urheilevalla naisella
5
215
Vastaukset
- Huohhh
Näin kylmiltään paha sanoa mitään. Saisiko jotain esimerkki kuvaa, niin osaisi kiljotiinia sen mukaan heilutella.
- Sport.
Onko palstalaisten mielipiteillä muka jotain väliä? Luultavasti saat vain viisastelevia ja arvostelevia kommentteja, kyllä varmasti löydät itsellesi hyvän miehen! Monethan pitävät sporttimimmeistä. Meissä kaikissa on pikkuvikoja, se on inhimillistä ja sitä kaikki ei tajua....
Omaa itseä kohtaan on usein hyvin kriittinen ja siksi läiskät helposti tuntuvat inhottavilta. Kärpäsestä on tulossa härkälauma, koska ongelmaa ei kuitenknaa oikeasti ole. Sinuun ihastuva ja myöhemmin rakastuva mies on kiinnostunut sinusta. Pigmenttiläiskät ovat osa sinua ja kuuluvat just siihen ihanaan pakettiin, joka miehen mielestä olet.
- Onneton seepra
Siksi täällä kyselenkin, kun mietin itsekin, olenko tekemässä kärpäsestä härkäsen. Nuo läiskät vain tuntuvat niin näkyviltä (ainakin minun silmääni) ja näin kesäaikaan, kun rusketun enemmän, katseeni kiinnittyy niihin aamulla heti ensimmäisenä ja illalla heti viimeisenä. Varsinkin ulkoaltaassa uituani en edes uskalla vilkaista peiliin, vaikka mitä aurinkosuojaa käyttäisi...
- dgfh
En usko että jotkut pigmenttiläiskät muuten näteissä kasvoissa haittaavat, mitä ne ikinä sitten ovatkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889