Täyshoidon hinta..

firsttim

Kannatako otta all in clusivea, meillä 6-henkinen perhe ja hoito maksaisi 161,- per henkilö eli 805,- . 9-vuotias menee ilmaiseksi.Minkä hintaisia ovat oluet ja viinit?Marketti ja ravintolahinnat?Ensimmäistä kertaa Alanyaan!

9

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota pois...

Lienee viikon reissu, täysihoito alle 18v on halvempi, koska alkoholi ei heidän ylöspitoon kuulu.
      Jos oletetaan, että kaikki kuitenkin yli 18 (paitsi yksi 9v)
      tulee hinnaksi 23 €/pvä/hlö.
      Jos sen kuoletat oluella ja viinillä, saatte ravintolassa maksullisesti tilattuun verrattuna esim. n 1/2 pulloa viiniä ja 5 - 7 tuoppia olutta/hlö päivässä.
      Jos lasket ruokailut päälle, menee jo liian vaikeaksi arvioida. Riippuu mitä ja missä syötte, miten laadukas on all inc tarjonta.
      Laatu on suoraan verrannollinen hotellin tähtien määrään. Kolme tähteä= ravitsevaa ja nälän poistavaa mutta ei maukasta ja vaihtelevaa. Viisi*= erittäin monipuolinen ja päivittäin vaihtuva buffet jossa henkilökohtainen palvelu.
      Itse arvostan All Inc ylöspitoa enkä ole siihen koskaan pettynyt.
      Minusta hinta on oikea (=edullinen?) jos saa mitä haluaa!

• Amalia Armas

Blue Star Club - Club Dem &Spa Resort Alanyassa. Kokemuksia tästä hotellista kaivataan . Ensi syksyksi matka varattu ko.hotelliin.

• molempi hyvä

Jos olet kova syömään ja juomaan (alkoholia), varmaan kannattaa ottaa Al Inc.
      Mutta jos haluat käyttää aikaa ja rohkeutta löytääksesi parhaat ruokapaikat, ei silloin kantsi sitoutua yhteen paikkaan. Tosin ei tietenkään jokaista tarjolla olevaa ateriaa ja drinksua tarvitse nauttia samassa paikassa. Tiivistäen:
      All inclusive suosii helppoutta arvostavia ja ahneuteen taipuvaisia, omatoimisuus taas pientä seikkailua ja vaivannäköä tuovia elämyksiä.

• Eka kerta AInc

Me otimme kyseiseen hotelliin all inc:n (kesäkuussa menossa).Lähellä ei juurikaan ruokapaikkoja, Alanyaan on 13 km ja lasten kanssa halutaan rauhallista lomaa tällä kertaa ilman jokapäiväistä ja - iltaista ruokapaikan etsintää. Ja jos joka päivä pitää bussilla / taksilla mennä on siitä vaivaa rahanmenoa. Meille ei riitä yksi lämmin ateria päivässä, joten uskoisin että AInc tulis halvemmaksi vaikkakaan en aio juoda alkoholijuomia.

• viimekesänä

kannattaa googlettaa kyseinen hotla jne.
      itse otettiin tyttöporukalla all inc 650e oli koko matka ja nähtiin se edullisemmaksi! saatiin syödä koska vain..jos herättiin klo 14 oli välipala snäksejä tarjolla aamupalaksi ja oli mukava hakea kokista ja jaffaa aina mitä teki mieli allastuolille ja nauttia:)kun miettii että limpparit myös maksavat n 1e kioskista ja niitä päivässä varmasti lapsille menee paljon myös ruokaa on 4-5 krt päivässä tarjolla niin eipähän tarvitse koko jengiä kiikuttaa etsimään ravintolaa jos yhdellä on jo nälkä ennen muita. itse juotiin joka ilta likööriä votkalla limpparilla ym olutta mielin määrin:) baareissa kun on turkissa tosi kallista esim drinkki n 8e että hotellin kittauksilla säästettiin paljon!:)

• Yhden päivän ruokailut maksavat yhdelt hengeltä noin 30 euroa eli viikossa tekee 210 euroa. Eli ehdottomasti tuo All inclusive -paketti on kaikin puolin edullinen, koska se sisältää rajattomasti juotavaa ja hyvää, laadukasta ruokaa.

• äitimuori

Kannattaa !

• adrfga

Eipä olla mieheni kanssa koettu olevamme ahneita, mutta kylläkin helpoutta arvostavia ollaan, kun lomalle lähdetään =) En kyllä jaksa joka päivä ja ilta olla etsimässä sopivaa ravintolaa... Ollaan koettu omalla kohdallamme, että kyllä se all inclusive on hyvä ratkasu, eikä olla koettu sitä mitenkään hotelliin sitovana, on kyllä käyty syömässä muuallakin =) Tämän kesän reissu maksaa meillä 660 eur/hlö ja valintaan vaikutti niin moni muukin asia, kuin pelkästään all inclusive. Lähtöpaikka on meille sopiva, kun kaikille ei passaa se Helsinki-Vantaalle vääntyminen, kun lähempääkin pääsee lähteen. Lisäksi hotellin sijainti on mielestämme mitä mainioin, pääkadun varressa, lyhyt matka joka paikkaan. Lisäksi se on aika iso asia meille, että jos sattuu jostain syystä katoaan rahat, niin ompahan ruoat ja juomat maksettu loppuloman ajaksi =) Lisäksi olen huomannut joissakin ravintoloissa, että kun ollaan istahdettu oluelle, niin tarjoilijat ovat sitten tulleet jutteleen ja kysyneet, että mikä hotelli, niin eivät ole sitten alkaneet tyrkyttään ruokailua, kun tietävät, että on all inclusive :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      115
      3153
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2046
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1895
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      401
      1763
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1661
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1311
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1201
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1196
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20