munm iehen jäätelökioskilla. Oltiin kolmen lapsen kanssa ostamassa jääteköä kun viisi minihamenaista tunki siihen mun miehen kylkeen. Taas se alkaa, mä parahadin ja sanoin että hei menkää jononpäähän. Naiset vaan nauro ja ilmeisesti piväkännit päällä, ja tottakai yritti isekee mun miestä.
Se on joka kesä sama juttu, kun lähdet perheen kassa kävlykadulle niin jo on sata naista siinä kärkkymässä. Ei kyllä uskalla miestä yksin päästää mihinkään, kun on lauma vapaita ja lapsettomia naisia ymprillä.
Tiedän että naiset ovat kateellisia kun heillä ei ole miestä ja lapsia, mutta onhan niitä vapaitakin olemassa joka kulmassa.
Minä en miestäluovuta eikä itsekkään halua lähtä, sillä minua parempaa vaimoa hän ei saa.
Mutta huomenna taas jätski ostoksille, saas nähdä meneekö 87 naisiskijä rikki. Viime kesän ennätys oli 206.
Taas joku yritti iskeä
277
13865
Vastaukset
- Voi hurja sentään
kun tuo miehesi on vätys!
Omani osaa onneksi ihan itse ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut jos joku alkaa tulemaan liian lähelle.
Toivottavasti saatte tuon luottamuspuolenkin kuntoon, koska kyttääminen ja vahtiminen voi käydä mielenterveyden päälle. Kummankin.- kyllä se siitä
Eihän tässä ole ongelmaa kuin:
a) perheen henkilösuhteissa
b) itsetunnossa
c) molemmissa. - S.Freud
kyllä se siitä kirjoitti:
Eihän tässä ole ongelmaa kuin:
a) perheen henkilösuhteissa
b) itsetunnossa
c) molemmissa.Olen muistaakseni joskus tutkinut tätä ihmisen libidoa, siis peitettyä seksuaalista halua, joka ohjaa tiedostamatta toimintaamme.
- Riittää jo, kiitos
Aikamoista valhettelua nämä sinun viestit. Nyt sulla onkin mies vaikka jokin aika sitten mies hylkäsi lapaset jne jne.....
- kintaat ja vanttuut
Lapaset! :DDDDDDDDD
- JK
presis.
ketään rikasta julkkistakaan ei kukan tule ahdistelemaan 206 kertaa!!
että silleen... - erterfd
kintaat ja vanttuut kirjoitti:
Lapaset! :DDDDDDDDD
.... rasat unhottus!
- VEIRTO76
erterfd kirjoitti:
.... rasat unhottus!
TUMPUT!!!
- 12+14
Tämä sama (tai HYVIN samanlainen) oli jo vuosi sitten.. Vaihda jo virsi? :P
- Heatman
Hmm.Samaistuminen.On yksi ihmisen perisynneistä.
- we23fg
Viimeksi olivat terassilla.
- on se kummallista
Sä näit siis tapahtuman!
- hölmön näköinen
on se kummallista kirjoitti:
Sä näit siis tapahtuman!
Uskon että moista tapahtuu, kun munkin miestä yritettiin iskeä jopa marketin ruokaosastolla eikä meillä ole edes lapsia.
Mieheni on mun mielestäni hyvän näköinen suomalainen mies. Aina ystävällinen ja pilkettä silmässä. Itse se on vaan hämmästynyt, kun huomautan vieraiden naisten kiinnostuksesta. "Ai mää vai?" - Vetäkää vähän happea
hölmön näköinen kirjoitti:
Uskon että moista tapahtuu, kun munkin miestä yritettiin iskeä jopa marketin ruokaosastolla eikä meillä ole edes lapsia.
Mieheni on mun mielestäni hyvän näköinen suomalainen mies. Aina ystävällinen ja pilkettä silmässä. Itse se on vaan hämmästynyt, kun huomautan vieraiden naisten kiinnostuksesta. "Ai mää vai?"Mitä sitten? Miten ihmiset voisivat pariutua, elleivät yrittäisi "iskeä" toisiaan?
Ei siinä ole vielä mitään pahaa että tekee tuttavuutta tai ehdotuksia.
Sitten mennään häirinnän puolelle, jos jatketaan vaikka sanotaan ettei kiinnosta.
Ihmiset ovat nykyisin jotenkin yli herkkiä. Lähestymiset koetaan "rikollisiksi" jos ei olla itse kiinnostuneita... Mistä se toinen voi sen tietää ennen kuin kokeillee?!? - 13+9
Niin,
viimeksi se taisikin tapahtua kahvilan terassilla, kun minä yh-äitinä olin viiden lapseni kanssa jäätelöllä. Samaan kahvilaan tuli joku ihmisen näköinen mies, iskin heti silmäni häneen ja hän minuun. Vaihdoimme puhelinnumeroita. Vasta myöhemmin huomasin, että komistuksen perässä laahusti ylipainoinen, vähän rupsahtanut nainen kolmen lapsen kanssa. Nainen katsoi minua murhaavasti ja näytti kirjaavan jotain kännykkäänsä. Sehän oli aloittaja laskemassa miehensä flirttejä! - Naurattaa häpeästä
Vetäkää vähän happea kirjoitti:
Mitä sitten? Miten ihmiset voisivat pariutua, elleivät yrittäisi "iskeä" toisiaan?
Ei siinä ole vielä mitään pahaa että tekee tuttavuutta tai ehdotuksia.
Sitten mennään häirinnän puolelle, jos jatketaan vaikka sanotaan ettei kiinnosta.
Ihmiset ovat nykyisin jotenkin yli herkkiä. Lähestymiset koetaan "rikollisiksi" jos ei olla itse kiinnostuneita... Mistä se toinen voi sen tietää ennen kuin kokeillee?!?Juuri näin. Keski-euroopassa tutustuminen ja tervehtiminen on luonnollista ja kuuluu kulttuuriin. Suomi on pullollaan ummikkopäitä, jotka eivät edes ymmärrä mitä on small-talk kulttuuri muualla maailmalla. Suomi on ehkä jossain luokituksessa AAA luokkaa mutta ihmisten yhteisöllisyydessä ja avoimessa tervehtivässä kulttuurissa aivan Ö luokkaa.
- dryj
Mieheni on mun mielestäni hyvän näköinen suomalainen mies. Aina ystävällinen ja pilkettä silmässä. Itse se on vaan hämmästynyt, kun huomautan vieraiden naisten kiinnostuksesta. "Ai mää vai?""munkin miestä yritettiin iskeä jopa marketin ruokaosastolla eikä meillä ole edes lapsia" Miten teidän kahden lapsettomuus liittyy tähän asiaan? Ja toisekseen, taidat olla lähinnä vainoharhaisen mustasukkainen. Miten ruokaostastolla muka isketään niin että se on jotenkin täysin selvää? Kävikö se muniin kiinni ja huohotti että lähde meille?
- Mies
dryj kirjoitti:
"munkin miestä yritettiin iskeä jopa marketin ruokaosastolla eikä meillä ole edes lapsia" Miten teidän kahden lapsettomuus liittyy tähän asiaan? Ja toisekseen, taidat olla lähinnä vainoharhaisen mustasukkainen. Miten ruokaostastolla muka isketään niin että se on jotenkin täysin selvää? Kävikö se muniin kiinni ja huohotti että lähde meille?
Kävisipä munkin lähikaupassa noin kiimaisia naisia.
- uubeloooo
13+9 kirjoitti:
Niin,
viimeksi se taisikin tapahtua kahvilan terassilla, kun minä yh-äitinä olin viiden lapseni kanssa jäätelöllä. Samaan kahvilaan tuli joku ihmisen näköinen mies, iskin heti silmäni häneen ja hän minuun. Vaihdoimme puhelinnumeroita. Vasta myöhemmin huomasin, että komistuksen perässä laahusti ylipainoinen, vähän rupsahtanut nainen kolmen lapsen kanssa. Nainen katsoi minua murhaavasti ja näytti kirjaavan jotain kännykkäänsä. Sehän oli aloittaja laskemassa miehensä flirttejä!kiitos, sain kunnon naurut!
- tuntematontulevaisuu
Mieheni on mun mielestäni hyvän näköinen suomalainen mies. Aina ystävällinen ja pilkettä silmässä. Itse se on vaan hämmästynyt, kun huomautan vieraiden naisten kiinnostuksesta. "Ai mää vai?"Huomatkaa miinusmerkit näissä spontaaneissa omamieskehuissa. Kateellisia naisia on paljon, jotka tunnistavat itsensä, varsinkin aloittajan tekstistäkin. Kateellisia ja onnettomia, tietosesti sinkkunaisia piisaa suomessa, joille ei kelpaa mikään ja silti, kun avioliittojen erotilastoja katsoo, väärät ihmiset menevät naimisiin. Sääliksi käy lapsia. Nythän juuri paljastui, että nuorten tyttöjen päihdeongelmat, alkavat aiemmmin kuin mitä koskaan, ja eletään toistaiseksi hyvinvointi aikoja! Näistä tulee sitten hyviä vaimoja/äitejä lisää.
- Tuulimylly
Mieheni on mun mielestäni hyvän näköinen suomalainen mies. Aina ystävällinen ja pilkettä silmässä. Itse se on vaan hämmästynyt, kun huomautan vieraiden naisten kiinnostuksesta. "Ai mää vai?"Holmon nakoinen nimimerkille,asun Hollanissa ja jugoslaaviasta tanne maahamuuttanut naapurin rouvani tokaisi Curacaulta tanne muuttaneet miehensa touhuja:'Sina oma rakas kultani,muista yksi asia.Sina saat ulkona nalkaiseksi tulla,mutta kotona sinun taytyy AINA syoda'.Aviomies ei nain kuitenkaan toiminutkaan.Han kun kavi kuvan kauniin indoneesiasta tanne muuttaneen nuoren naapurinsa naisen luona 'syomassa'.Jumala taisi eturauhasen syovalla taman 'aterian palkita ja naapurini 08.03.2013 kuoli.
- sdwer
Paha nähdä mitään jos täällä lukee jostain jotain tarinaa...dorka.
- vai niinkö?
Mahtaa olla melkoinen casanova, jos muka jäätelökioskilla joku on kiinnostunut "miehestäsi", eli tyhmä aloitus. Taidat sitäpaitsi olla mies, koska korkeintaan mies voisi luulla, että lapseton nainen olisi kateellinen siitä, että jos jollakin naisella on mies, koska seurustellahan nyt voi jos haluaa jokainen. Mä en kestä näitä tyhmiä nimettömiä palstoja, niin tyhmää juttua, että tyhmyys suorastaan huokuu lukijan silmille noista nimettömistä provoista...
- Hymyä huuleen :)
tuu sit ite pois täältä bi. Missä sun nimesi on transu? Tääl saa kirjoittaa kaikki oman mielipiteensä ja hyviä ovatkin....melkein kaikki mut mielipiteensä kullakin :)
- mene hoitoon please
Hohhoijaa.
Että lapsettomat vapaat naisetko ovat sinulle kateellisia, kun sinulla on mies ja lapsia?
Miksi olisivat?
On jokaisen oma valinta, seurusteleeko vai perustaako perhettä.
Jos he olivat nuoria, tuskin heillä on siihen kiirekkään.
Mistä tiedät, etteivät nämä naiseet olleet perheellisiä?
Päättelitkö tämän heidän minihameistaan?
Vai tunnetko heidät henkilökohtaisesti?
He nauroivat, ja tämä tarkoittaa että olivat kännissä?
Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä he nauroivat tilanteelle, jossa mustasukkainen, ehkä hieman plösähtänyt, arkinen perheenäiti vainoharhaisesti kuvitteli, että he yrittävät iskeä vieressään seisoskelevaa möhömahaista keski-ikää lähenevää perheenisiä?
Ja mietippäs, kuka tässä on kateellinen? Sinä kuulostat olevan kateellinen ja sairaalloisen mustasukkainen siitä, että nämä iloiset, minihameisiin pukeutuneet neidit tulivat sinun ja miehesi näköpiiriin.
Koko tekstistäsi kumpuaa syvä pelko siitä, että ehkä miehesi jonain päivänä haluaakin lähteä. Pelkäät kuollaksesi "lapsettomia vapaita naisia", herjaat tätä ihmisryhmää monissa keskusteluissa. Aivan kuin se, että nainen ei ole parisuhteessa eikä ole tehnyt lapsia, tekisi hänestä pahan miestennielijä-syöjättären-perheenrikkojan. Mutta tiedätkös, tämä kaikki on vain sinun omassa päässäsi, sinun oman mielesi tuotosta.- mun mies ja mä
Yleensä ne kateelliset ovat lapsettomia jotka eivät ole saaneet miestä itselleen.
He ovat kateellisia juuri perheellisille, joilla on onni ja ilo olla perheellinen.
Joo voihan tieysti olla naisia jotka pettäämiestä, en yhtään ihmettele jos niitäkin on.
Yleensä pikkuhiprakassa ja minihameesta tuntee miestennielijät, mutta valitettavan usein saavat pitkän nenän. Ja sekös heitä suututtaa, kun ei saa miestä itselleen.
En mää kateellinen ole, mutta tottakai mustasukkaisia ollaan molemmat mies enemmän minusta. Jos ei oltais mustiksia, emme rakastaisikaan toisiamme.
En pelkää naisia säälin heitä, että pitää alistua alhaiseen tekoon iskeä varattu ja onnellinen mies.
Tuleppas tänne meitin jäätelökioskille ja totea ihan itse miten sun miestä vikitellään, jos sulla on mies tai lainaa jostain ja tuu koklaa. Ei kestä kun yks hetki niin jo on naisia miehen ymprillä kuin mehiläisiä. Se ei ole kivaa, mutta toisaalta se on ylpeyden aihe kun monet monet haluaa just sun miehen eikä oma mies muuta kun nauraa ja heittää jäätelöt naisten silmille...;) - parikymppinen
mun mies ja mä kirjoitti:
Yleensä ne kateelliset ovat lapsettomia jotka eivät ole saaneet miestä itselleen.
He ovat kateellisia juuri perheellisille, joilla on onni ja ilo olla perheellinen.
Joo voihan tieysti olla naisia jotka pettäämiestä, en yhtään ihmettele jos niitäkin on.
Yleensä pikkuhiprakassa ja minihameesta tuntee miestennielijät, mutta valitettavan usein saavat pitkän nenän. Ja sekös heitä suututtaa, kun ei saa miestä itselleen.
En mää kateellinen ole, mutta tottakai mustasukkaisia ollaan molemmat mies enemmän minusta. Jos ei oltais mustiksia, emme rakastaisikaan toisiamme.
En pelkää naisia säälin heitä, että pitää alistua alhaiseen tekoon iskeä varattu ja onnellinen mies.
Tuleppas tänne meitin jäätelökioskille ja totea ihan itse miten sun miestä vikitellään, jos sulla on mies tai lainaa jostain ja tuu koklaa. Ei kestä kun yks hetki niin jo on naisia miehen ymprillä kuin mehiläisiä. Se ei ole kivaa, mutta toisaalta se on ylpeyden aihe kun monet monet haluaa just sun miehen eikä oma mies muuta kun nauraa ja heittää jäätelöt naisten silmille...;)"Yleensä ne kateelliset ovat lapsettomia jotka eivät ole saaneet miestä itselleen."
Heti meni väärin. Mieshän otetaan/valitaan, jos sellainen halutaan. ;-) Ei suinkaan saada (paitsi epävarmojen yksilöiden mielestä mies on kuin Taivaan lahja, joka saadaan). - ei taivasalla m
parikymppinen kirjoitti:
"Yleensä ne kateelliset ovat lapsettomia jotka eivät ole saaneet miestä itselleen."
Heti meni väärin. Mieshän otetaan/valitaan, jos sellainen halutaan. ;-) Ei suinkaan saada (paitsi epävarmojen yksilöiden mielestä mies on kuin Taivaan lahja, joka saadaan).Keväällä himot hyrrää ja kateus perheellistä kohtaan jos itse eronnut tai ei ole saanut perhettä itselleen monia syitä on.
- grtdfgrfd
Tuleppas tänne meitin jäätelökioskille ja totea ihan itse miten sun miestä vikitellään, jos sulla on mies tai lainaa jostain ja tuu koklaa. Ei kestä kun yks hetki niin jo on naisia miehen ymprillä kuin mehiläisiä. Se ei ole kivaa, mutta toisaalta se on ylpeyden aihe kun monet monet haluaa just sun miehen eikä oma mies muuta kun nauraa ja heittää jäätelöt naisten silmille...;)Missäs paikkakunnalla mennään, kun keskellä kirkasta päivääkin on tuiterissa olevia naikkosia noin kymmenittäin liikkeellä yhdellä "otoksella"...
Anna osoite, niin tullaan joukolla ihmettelemään sun kans! Otan vaik meidän Joukon mukaan joukon jatkeeksi.... - aah,oih
Tuleppas tänne meitin jäätelökioskille ja totea ihan itse miten sun miestä vikitellään, jos sulla on mies tai lainaa jostain ja tuu koklaa. Ei kestä kun yks hetki niin jo on naisia miehen ymprillä kuin mehiläisiä. Se ei ole kivaa, mutta toisaalta se on ylpeyden aihe kun monet monet haluaa just sun miehen eikä oma mies muuta kun nauraa ja heittää jäätelöt naisten silmille...;)Hei,
mä olen tavannut sun miehen! Aika hyvä.... - Totuus
parikymppinen kirjoitti:
"Yleensä ne kateelliset ovat lapsettomia jotka eivät ole saaneet miestä itselleen."
Heti meni väärin. Mieshän otetaan/valitaan, jos sellainen halutaan. ;-) Ei suinkaan saada (paitsi epävarmojen yksilöiden mielestä mies on kuin Taivaan lahja, joka saadaan).Ja näitä pillunsa lumoissa olevia tytön hupakoita kyllä riittää. Kolmen kympin jälkeen magia sitten katoaa kun peilissä on niin paljon ryppyjä ettei oma tahtokaan riitä muuta uskomaan.
- Olet lapsellinen
ei taivasalla m kirjoitti:
Keväällä himot hyrrää ja kateus perheellistä kohtaan jos itse eronnut tai ei ole saanut perhettä itselleen monia syitä on.
Mistä näät päältäpäin onko jolain lapsia vai ei vai luuletko että ne ovat aina mukana ?
- MaskuliiniM
parikymppinen kirjoitti:
Heti meni väärin. Mieshän otetaan/valitaan, jos sellainen halutaan. ;-) Ei suinkaan saada (paitsi epävarmojen yksilöiden mielestä mies on kuin Taivaan lahja, joka saadaan).Kyllä asia on niin että jos minua ei nainen kiinnosta ei se minua saa oli ulkonäkö minkälainen tahansa. Luonne, persoonallisuus ja kemia on napasahdettava kohdalleen.
- Kiinnostais tietää
Tuleppas tänne meitin jäätelökioskille ja totea ihan itse miten sun miestä vikitellään, jos sulla on mies tai lainaa jostain ja tuu koklaa. Ei kestä kun yks hetki niin jo on naisia miehen ymprillä kuin mehiläisiä. Se ei ole kivaa, mutta toisaalta se on ylpeyden aihe kun monet monet haluaa just sun miehen eikä oma mies muuta kun nauraa ja heittää jäätelöt naisten silmille...;)Onks sun mies jäätelökioskin myyjä?
- ??????????
Tuleppas tänne meitin jäätelökioskille ja totea ihan itse miten sun miestä vikitellään, jos sulla on mies tai lainaa jostain ja tuu koklaa. Ei kestä kun yks hetki niin jo on naisia miehen ymprillä kuin mehiläisiä. Se ei ole kivaa, mutta toisaalta se on ylpeyden aihe kun monet monet haluaa just sun miehen eikä oma mies muuta kun nauraa ja heittää jäätelöt naisten silmille...;)missä se jäätelökioski on? kerro osoite, jos vaikka satuttaisiin kesällä sinne päin ajelemaan.
- äityliini10
Heh..
en ole siis ainoo nainen..
Mun mies on 25 ja yhteinen muksu 5kk..
On miehelläni jatkuvasti ihailoita ympäri paikkakuntia, koska se on muuttanu jatkuvasti pois..
Olen itsekkin mustasukkanen, en mitenkää vähän niin on miehenikin.. Yksi mies tai nainen tulee lirkuttelee, molemmat meistä alkaa ottaa "nyrkit" esiin.
Olen itse normi kokoinen ja kaunis 20v nainen ja mulla on aina ihailioita joka puolella, on mieheni käyny muutamien kimppuun kun ei tajunnu lähtee ajoissa pois. On se hyvä huomata että mies/nainen on mustasukkainen, siitä huomaa että on tosissaan suhteessa ja rakastaa toista tosi paljon..
Voit ensi kerralla mennä miehesi viereen ja puristaa pepusta ja suudella.. ;)- lissu tämäkin
Et sinä Lissu ole 20v. In your dreams! :D
- Väkivallaton
HYI, MITÄ VÄKIVALTAA miehesi taholta. Asiat pitää ratkaista sanallisesti tai lähtee tilanteesta pois jos suinkin mahdollista, eikä alkaa lyömään ketään!
- aikuinen nainen mä o
Oletko likka oikeasti noin perkeleen avuton, ettet osaa itse sanoa miehille et "hei, mua ei kiinnosta sun seuras. olen varattu!"??? Onko se jotenkin "hienoa" et ukkos tulee pieksee muita miehiä "vuoksesi"?? SÄÄLITTÄVÄÄ!!!!
Kyllä mä ainakin sanon suoraan jos ei kiinnosta, en mä siihen mun mieheni apua kaipaa. Ainoastaan silloin jos toinen käy käsiks tms niin silloin hyväksyn mieheni väliintulon väkivaltaisenakin jos tilanne sen vaatii. Muutoin mieheni on turha leikkiä "ritaria" hakkaamalla täysin sivullisia ihmisiä vain sen takia, et ne juttelee mun kanssa.
- kokemusta on paljon
Jäätelökioskit ovat pahin paikka, sinne ne iskijänaiset yleensä iskevät. Kokemusta on, joka kesä pienessä hiprakassa he hiippailevat ja yättävät.
Kauhea kikatus joten taitaa olla monikin lonkero menny alas ennenkuin uskalletqan jädekiskalle kyttäämään.- lissu tämäkin
Hahahaha, oletpa vainoharhainen! :D
Kamalat iskijänaiset iskivät jäätelökioskilla! Hiippailivat kännissä ja yllättivät!
Ei kukaan sitä sun ukonvätystä halua. In your dreams :D - Oletko kuullut
lissu tämäkin kirjoitti:
Hahahaha, oletpa vainoharhainen! :D
Kamalat iskijänaiset iskivät jäätelökioskilla! Hiippailivat kännissä ja yllättivät!
Ei kukaan sitä sun ukonvätystä halua. In your dreams :Dsatiirista?
Nm ."kokemusta on paljon" taisi käyttää sitä...
- dcfsdcderf
Jospa vähän liioittelet ja olet jopa vainoharhainen. Tuskin joka nainen yrittää miestäsi iskeä, vaikka loputtomassa mustasukkaisuudessasi niin kuvitteltet.
- kaikkea sitä
Ja vielä kunnon päiväkirjaa pidetty iskemisistä... Onkohan aloittajan taskussa muistikirja, johon vetäsee viivan aina kun nainen astuu 25 metrin säteelle miehestään? Kuulostaa niin terveeltä hommalta toi "iskemismittari" ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
- Tuulimylly
kaikkea sitä kirjoitti:
Ja vielä kunnon päiväkirjaa pidetty iskemisistä... Onkohan aloittajan taskussa muistikirja, johon vetäsee viivan aina kun nainen astuu 25 metrin säteelle miehestään? Kuulostaa niin terveeltä hommalta toi "iskemismittari" ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Kaikkea sita nimimerkille,tosi humoristinen kommentti.Nauran niin etta ilo virtaa kehoni lapi ja tunnen itseni onnelliseksi ,koska olen 'juureni' takaisin loytanyt taalla puukenkien luvatussa maassa.
- kusivanilja
Mie kusen siu jäätelöös
- tyrkkyjä liikkeellä
Meillä kanssa joka kesä sama tialnne. Mies ei siksi halua lähteä kioskille kun aina joku vikittelemässä.
Kerran sanoi yhdelle naiselle suoraan että mene matkoihisi, nainen vaan nauroi ja sanoi että juu juu siun kanssas!;))
On kummaa huumoria. - cisu77
Just joo... Taas tää tapaus, sama virsi viime vuonna. Ei taida olla sulla kaikki muumit laaksossa?
- Ei mulkoilla!
Ap:lle vaan ehdotus:
Miksi ihmeessä sinun täytyy mennä miehesi kanssa kesäisin mihinkään jos nuo iskuyritykset kerran häiritsevät?Pysy kotonas niin ei käy sydämen päälle,niin minäkin teen...lähes.
Itse olen jo rumentunut keski-ikäinen nainen,ja hyvin mustasukkainen miehestäni,joten me emme liiku yhdessä julkisilla paikoilla lainkaan kesäaikaan,omasta tahdostani.Mulle tulee niin paha mieli kun ympärillä on kauniita naisia puolialasti vaikka mieheni ei niitä ole kamalasti töllötellytkään.Eikä kuulemma piittaa.(just)
Juuri ja juuri saadaan kaupassa käytyä yhdessä .Minusta on paljon parempi kulkea erikseen kesäajat,eipähän tarvitse miehen varoa mihin silmänsä kääntää,eikä minun olla pahalla mielellä.
Joskus nuorempana hän oli minusta mustasukkainen ja se tuntui hyvältä.Enää ei ole kai mitään syytä olla kun kukaan tuskin vilkaiseekaan meikäläiseen päin.Aika surullista olla itsestäänselvyys.
Tämä minun mustasukkaisuuteni on joskus aikoinaan kieltämättä hiertänyt meidän välejä,ja sanoinkin miehelleni etten minä sille mitään voi,ja että sellainen vaihe jos joskus tulee etten ole lainkaan mustasukkainen,se tarkoittaa sitä etten välitä hänestä enää.Lisäsin vielä,että ovihan on auki jos ei kelpaa.
Hän tyytyi tähän ja valitsemaani kesätilaan jo vuosia sitten.Kaipa hän ymmärtää ettei minun tarvitse itseäni ehdoin tahdoin kiusata,tai jos lakkaa ymmärtämästä, olkoon niin. - Joo heh
Heh... kyllä tossa perheessä jäätelöä kuluu tuhottomasti..mahtaa olla rouva sitten aikamoinen läskiperse kun viettää kaiken kesänsä jäätelöä syömäs. Eikun eikös viimeks ollut terassilla kun naiset ei jätä rauhaan?
- No höpönpöppöä
Oletpas itserakas, kun kuvittelet, että miehesi ei saa sinua parempaa! Kuvitteletkohan nyt hiukan liikaa itsestäsi, vai onko miehesi niin surkea tapaus, että sinä olet hänelle parasta, mitä saada voi!!!!
- HÄPEÄISIT VÄHÄN!
Mua oikeesti ärsyttää, kun joku lyhytmekkoinen nainen yrittää iskeä. Ja mä oikeastaan vihaan lyhytmekkoisia naisia. HÄVETKÄÄ!!!
- Homoisä
Montakos miestä on yrittänyt iskeä hurmurimiestäsi:) :) :)
- MR Gay Finland
Saat iskee mut homoisä, oot hiton komee ja pystyn parempaan kun muijat? hugs and kisses
- ja-pah-
sanoisin että oot pahasti vainoharhainen.
- Väsynyt..
..varattuihin miehiin. Ne on pahimpia ruikuttajia, et miten ankeeta on vaimon kanssa eikä saa huomiota häneltä. Olen sinkku ja olen saanut monesti kokea varatun miehen iskuyrityksen. En ole todellakaan kateellinen perheellisille jos se on tuollaista kyttäämistä ja pelkäämistä!
- Läskit
Ei varmasti yritä kukaan iskeä miestä, joka käy 200 kertaa jäätelöllä kesässä!
- mäkin ostin
No, kun se myy niitä jätskejä!
- Ihanaa elämää
Minun ympärilläni pyörii naisia kaikkialla, eikä vain jäätelökioskilla, niin paljon, että joudun rumimpia kivittämään vähän kauemmaksi.
Mitä ihmellistä tuossa on? - pekka
No vittu jätä miehes jos noin suuri ongelma on saatanan draamaqween
- Raiii
Juu-u. Lueskelin näitä kommentteja tässä.Huhhuh kuinka ajattelematonta! Miettikääpä itsenne tuohon samaan tilanteeseen.. olisiko teistä kenties ihan ok että jotkut naikkoset tulevat siihen rakkaan miehenne\poikaystävänne luokse keikistelemään JA iskemään. Minusta itsestäni se tuntuisi oikeastaan kamalalta : \. Eikä muuten ole paljoo järkeä näillä tytsyillä jotka luulevat että voivat iskeä perheellisen varatun miehen. Ja edes lähestyä sellaista. Jos kerta olet paras mahdollinen nainen miehellesi, niin tottakai se on totta jos itse ajattelet niin ja myös jos miehesi on niin sinulle sanonut! Jos minulla olisi vakituinen suhde jonkun aivan ihana miehen kassa, ja huomaisin esim että hän ei osaa itse sano tässä kyseisessä "isku yritys" tilanteessa mitään. TOTTA KAI MINÄ JOTAI SANOISIN, tai lähtisimme paikalta jos mahdollista. Vaikka hiukan vihaisesti vilkaisten heitä. Myös..jos olisin aijemmin huomannut vastaavia tilanteita, niin kyllä minäkin ajattelisin juuri noin kuin sinäkin. Olisi hiukan vaikea luottaa siihen että hän osaisi toimia tilanteessa oikein!
- kysymyksiä ????
No on täällä sentään yksi asiallinen kommentti. Aloituksen pointti oli varmaan, kärjistettynä, miksi ylipäätään pitää edes yrittää iskeä varattuja miehiä ? Miksi naiset edes keikistelee miehille joista tietää että on varattu ? Onko se joku sairaus vai kateus vai mikä ?
- pelletaisairas
kysymyksiä ???? kirjoitti:
No on täällä sentään yksi asiallinen kommentti. Aloituksen pointti oli varmaan, kärjistettynä, miksi ylipäätään pitää edes yrittää iskeä varattuja miehiä ? Miksi naiset edes keikistelee miehille joista tietää että on varattu ? Onko se joku sairaus vai kateus vai mikä ?
Aloituksen pointti on se että aloittaja on joko pelle tai sairas.
. - aah,oih, onnea
kysymyksiä ???? kirjoitti:
Mä ainakin käytän kesällä aina minihametta ilman alkkareita tai pikkushortseja, kun käyn jäätelöostoksilla. Mikäli näen hyvännäköisen perheenisän, yritän aina iskeä sen, koska minulla raukalla ei ole miestä. Olen niin kateellinen noille hyvin syöneen näköisille rouville, jotka tukka roikkuen verkkareissaan roudaavat lastenvaunujaan. Mun on ihan pakko saada niiden mies!
Jospa minustakin tulisi joskus kotirouvan näköinen? - Hehheheee
aah,oih, onnea kirjoitti:
Mä ainakin käytän kesällä aina minihametta ilman alkkareita tai pikkushortseja, kun käyn jäätelöostoksilla. Mikäli näen hyvännäköisen perheenisän, yritän aina iskeä sen, koska minulla raukalla ei ole miestä. Olen niin kateellinen noille hyvin syöneen näköisille rouville, jotka tukka roikkuen verkkareissaan roudaavat lastenvaunujaan. Mun on ihan pakko saada niiden mies!
Jospa minustakin tulisi joskus kotirouvan näköinen?Niinkö ? Taidat olla tyrkky. Mites lie käy sunkin itsetunnon kun se mies kuitenkin rakastaa sitä roikkuvissa verkkareissa kulkevaa vaimoaan, eikä ole sinusta yhtään kiinnostunut korkeintaan nauraa ja ihmettelee vaimolleen ääneen, että mikä tuokin on ?
- dsasee
Hehheheee kirjoitti:
Niinkö ? Taidat olla tyrkky. Mites lie käy sunkin itsetunnon kun se mies kuitenkin rakastaa sitä roikkuvissa verkkareissa kulkevaa vaimoaan, eikä ole sinusta yhtään kiinnostunut korkeintaan nauraa ja ihmettelee vaimolleen ääneen, että mikä tuokin on ?
Hehhehee- puhut niin aikuismaisesti että abloodit!: DDDD KERRANKIN JOKU ASIALLINEN! Olen sun kanssas ihan samaa mieltä.
- asiasta tuli
mieleen, että mikä ihmeen minishortsi villitys teini-ikäisillä tytöillä on menossa? Mauttoman lyhyitä housuja näkee. Kaiken maailman pedofiilit kyllä tykkää..... En antaisi oman lapseni kulkea "alushousuissa." Hieman vanhemmillakin naisilla niitä näkee ja kyllä selluliititkin paistaa. Olisi tyylikkäämpää kaikin puolin, jos lahkeet olisivat edes polviin asti.... Mutta minkäs tekee näille itsensä paljastelijoille........
- meeeeeeeeiiimoi
Yep! Samaa miettiny, muttaku se on nyky muotia. En itekkään käytä iha semmosii pikkiriikkisii .Ne on minusta mukavammat kuin kuumat farkut, pitkä hame, MINI HAME, shortsit on kesällä iha jees, pysyy jalassa eikä nouse ylös kun tuulee: D BEDARIT DIKKAILEE!:S
- Miehet tykkää!
Jos lahkeet olis polviin a sti, niin multa näkyisi vaan suonikohjut. Kun käyttää miniä, niin sääret on paremman näköiset ja ruskettuu nätisti.
- nainen itsekin
jaah et iskuyrityksiä jo lasketaan ei taija mennä hyvin... onhan se hyvä et omasta on kiinnostunutkin muutkin mutta tuo o jo sairaalloista laskea toisen flirttien määrää. ja joo kiskalla ei kovin moni nainen iske yms... viatonta flirttailua korkeintaan... laittakaa oman suhteenne terveelle pohjalle ennen ko on liian myöhäistä
- Elvis the King
Voi voi? Mitä sinä saat näistä haaveunelmistasi?? En edes jaksa ottaa kantaa typeriin valheisiin....kukaan mies ei saa tuollaisia iskemisyrityksiä EI KUKAAN...ei edes itse ELVIS PRESLEY!.....niin no tuo olisi voinut tietysti olla ainut henkilö jolle tommosia vois sattua....mutta että sinun omalle pikku luuserille hmmmmm
- ...
Et jaksa ottaa kantaa, mutta otit silti..
- todellisuus
Voi naiset.. ette tiedäkkään kuinka monien naisten miehet ikävä kyllä pettää.. vähintään ajatuksilla. Ja naiset myös, maailma on aina ollut sellanen ja tulee olemaan. Itse en todellakaa ole miesten nielijä vaan päinvastoin. En luota miehiin (hyviä miehiä on olemassa onneks) sen olen nähnyt kun on miehisellä alalla, just ne varatut miehet yritää naisia iskee varsinki töissä jossa on naisia. Mitä enemmän nainen sanoo, että ei kiinosta niin sitä enemmän ne juoksee perässä. Mikä on raivostuttavaa.. montakohan liittoa menis rikki jos kertoisin kuinka epäluotettavia miehet on.Mutta se ei mulle kuulu, ja se ei ole oikein. Naisetkin on mutta varmasti on enemmän miehet. Niille naisille jotka tyrkyttää itseään ei miehiä yleisesti kiinosta. Uskon todellakin siis että on luotettavia miehiä ja naisia. Ja he aidon onnen saavatkin :) Omat miehet on varmastti ehkä myös pettäneet, ainakin ajatuksilla. Mutta niin se taitaa olla että ihastuksia menee ja tulee, mutta osaako laittaa järjen ennen tunteita?
- devozione
Ainakin 206, 598 jos lasketaan myös ne, jotka katsoivat "sillai" kohti.
Minkä lasket iskemiseksi? Veikkaan että varjon yli käveleminenkin taitaa olla jonkun sortin yritys? - voi ei
Kylläpäs sulla on paljon kirjoitusvirheitä. Älykkäämpi vaimo olisi tarpeen
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ei taija ukkos olla kovin vaatimattoman näköinen vai olenko väärässä? LOL
- voihan pojat
Hyvät käytöstavat on vainoharhaiselle flirttiä. Ehkä kannattaisi vahvistaa sitä lääkitystä ja ottaa vähän rennommin, eikä olla omassa kumppanissa kiinni kuin takiainen. Aika järjetöntä toimintaa.
Hei... Todella kiinnostavaa.
Kerrotko vielä missä tämä pahamaineinen jäätelökioski sijaitsee?
Veikkaatko että tämmösellä sutjakkaalla sinkkumiehelläkin voisi käydä flaksi, vai pitääkö ottaa joku naispuolinen kaveri ja kummimukulat matkaan =?)
Kiitos ja kumarrus.- Elämä on
tosi hyvä pointti Myflame1 ... minä olen kyllä akka ja lapset ja ukko ... mutta jos tollanen jätskikioski on niin minähän voisin bongata muutaman gigollon jäätelöä imeskelemässä ... :D .... ainiin mitäs´mää niillä tekisin , remonttimiehiks´ ... en muuten laske kesän saldon, kun saattaa jäädä nollille
- annuli_2
Taitaa olla sun omas miehes aikamoinen vilkkusilmä.
- totuus on toinen
Heikolla itsetunnolla varustetut ovat mustasukkaisia. Kun on hyvä itsetunto niin ei välitä vaikka joku ulkopuolinen yrittää iskeä varattua puolisoa.
- Knee deep
NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHYYYYYYHYYYYHYYYYHYY!!!!
Ai että oikein oot laskenut tarkastikin vielä, ei jumanv*ttu.... - Nefru
Varattu mies vaikuttaa itsevarmalta, ja jos nuoret naiset ovat kovin epävarmoja itsestään, he ajattelevat, että tuon miehen täytyy olla hyvä, kun on jollekin toisellekin naiselle kelvannut.
- Voi huoh
On se kumma jos nainen tulkitsee kaikki hymyt iskuyrityksiksi. Ootko koskaan kuullu viattomasta flirtistä?
- Höpöhöpö..
Sellaista ei olekaan, muiden kuin p-puhujien käsitteissä.. ei niin paljon valetta, ettei puolet tottakin - sanoo vanha kansa..
- viesekaljabaariin
Uskomattoman tyhmä akka ... just joo kaikki haluaa just sun miehes´ ... relax ja katso joskus johonkin muuallepäin kuin oman miehes´kyttäri ... eikös se ukkeli talvella ole kelvannut kennellekään ... ootko kellarissa vai vitillä sitä pitänyt ... sorry ei sympatiaa noin heppoisin perustein ... itse olen nainen ja avioliitossa ja lapsia yks´enemmän kuin sinulla .... herää tähän maailmaan sinuakin voi joku jossain katsoa sillä silmällä ; epäilen kyllä, kun on toin tiukka pipo päässä
- irsku
Uskon jos on komea mies näin tapahtuu.Naiset ovat kateellisia eläimiä.Mutta voi olla sä olet liian herkkä ja yli mustasukkainen.Ota helppo ja nauraa vain kuin nuoret missit esittelevät itsensä sun miehelle se ei ole vain hänelle, se on kaikkille.
- mustat sukatko?
Sekoitetaankohan tässä vähän asioita? Iloinen hymy vastakkaiselta sukupuolelta on täysin eri asia kuin flirtti. Flirtti puolestaan on eri asia kuin itsensä tyrkyttäminen tositarkoituksella. Jos nuori kaunis nainen pukeutuu minihameeseen ja hymyilee, niin epäilenpä, että alkuperäinen kirjoittaja niputtaa kaikki kolme tyyppiä samaan nippuun (vilpitön hymy, flirtti ja seksin tarjoaminen).
Sairaalloinen mustasukkaisuus on sairaus. Siitä paraneminen on vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Et voi sulkea miestäsi pulloon etkä laittaa hänelle silmälappuja päähän. Voit jutella miehesi kanssa ja sanoa, että millainen käytös aiheuttaa sinulle pahaa mieltä (esim. se, että mies tuijottaa kauniita naisia kuolaten suu auki). - Muista hymyillä
HAHAAHHAHA! Nää ruikutus viestit on niiiin loistavia :D Kiitos nauruista! :D Terveisin: Sinkku omasta tahdosta, joka on luonteeltaan iloinen, enkä aijo pukeutua kesähelteillä koskaan toppahousuihin, enkä myöskään halua lapsia, en edes sinun.
- No mie vainniin
Enpä sinkkuna kelpaa vapaille naisille. Varatut kyllä kiinnostavat minusta ja pesää saa näiltä helpommin kuin vapailta. Olen 30v ja isken ikäisiäni. Mutta herää kysymys miksi minä sinkku ja vapaa en kelpaa sinkuille mutta varatut ovat ihan hulluna kimpussa???
- Näin se on..
Oot työtön ja aina kännissä.
- No mie vainniin
Näin se on.. kirjoitti:
Oot työtön ja aina kännissä.
Oon vakkari duunissa ja harvemmin kännissä et....revitään siitä sitten.
- sinkku herrasmies
Katoppas, pitää siirtyä kesäterasseilta jäätelökioskeille, jos siellä noin villi meno on! Osaatteko sanoa päivää, kellonaikaa ja ehkäpä lämpötilaakin, milloin näitä hiprakassa olevia minihame -naisia siellä pörrää? Voisin uhrautua muutaman ukkomiehen puolesta ja tulla vietellyksi näiden sinkkujen toimesta.
- silimäklasikyy
ja sit vaa maito lentään oikeen kunnolla p.......le ! P....han munki puolesta sitä ne vonkuu.
- jokusen jaska
taitaa vaan olla sun kuvitelmia tuo kaikki...
- Olga Z
Mulla eräs naisystävä, joka iskee varattuja miehiä ihan piruuttaan. Yrittää sotkea näin ihmisten asioita. Joskus, jopa soitellut vaimolle, että missä se mies on, kun ei saavu tapaamiseen.
- Eräs_Vain
No on sun ystävä kyllä varsinainen letukka....Ah, inhoan naisia, jotka on tollasia persettä tarjoavia lumppuja....Inhoan naisia muutenki just sen takia, että ne on sellasia ku ne on, vaikka olen nainen itsekkin....;)
Että sitä isketään varattuja miehiä? Ite en kyllä tekis niin, jos sen miehen muija ei siitä tykkäis. Ja jos joku meinaa minua haukkua kiltiksi tytöksi sen takia, ni siitä vaan, mä en välitä tuon taivaallista, mitä te ajattelette...Miettikääpä ite omalle kohallenne, jos teillä tunteita on omaa rakastanne kohtaan, ni onko kiva, ku jotkut lutkat tulee itteään hänelle tyrkyttämään? Oikeesti, tykkäisittekö? Sen takia en ite rupee sotkeutumaan varattuihin, ennenku tiiän, että sen varatun miehen muijaa voisi tosiaankaan liikuttaa tuon taivaallista, vaikka sen miestä yrittäiski muut naiset.
Kun mietitte omalle kohallenne, niin tykkäisittekö? Jokainenhan tekee tietysti itse omat valintansa tuonki asian suhteen, mutta bitchejä on juuri sen ystäväsi kaltaiset naiset....Onhan meitä naisiakin tietysti moneen junaan....;)
Ja anteeks nyt vaan, ku sanoin naisista noin rumasti, mutta inhoan vaa kuvailemani kaltasia vosuja ja uskon kyllä, etten ole ainut....En todellakaan tarkoittanut, että inhoan KAIKKIA naisia, mutta sellasia persettään tyrkyttäviä letuja kyllä ja bitchejä....Lisää löytyisi listalta vielä....;) - Tuulimylly
Eräs_Vain kirjoitti:
No on sun ystävä kyllä varsinainen letukka....Ah, inhoan naisia, jotka on tollasia persettä tarjoavia lumppuja....Inhoan naisia muutenki just sen takia, että ne on sellasia ku ne on, vaikka olen nainen itsekkin....;)
Että sitä isketään varattuja miehiä? Ite en kyllä tekis niin, jos sen miehen muija ei siitä tykkäis. Ja jos joku meinaa minua haukkua kiltiksi tytöksi sen takia, ni siitä vaan, mä en välitä tuon taivaallista, mitä te ajattelette...Miettikääpä ite omalle kohallenne, jos teillä tunteita on omaa rakastanne kohtaan, ni onko kiva, ku jotkut lutkat tulee itteään hänelle tyrkyttämään? Oikeesti, tykkäisittekö? Sen takia en ite rupee sotkeutumaan varattuihin, ennenku tiiän, että sen varatun miehen muijaa voisi tosiaankaan liikuttaa tuon taivaallista, vaikka sen miestä yrittäiski muut naiset.
Kun mietitte omalle kohallenne, niin tykkäisittekö? Jokainenhan tekee tietysti itse omat valintansa tuonki asian suhteen, mutta bitchejä on juuri sen ystäväsi kaltaiset naiset....Onhan meitä naisiakin tietysti moneen junaan....;)
Ja anteeks nyt vaan, ku sanoin naisista noin rumasti, mutta inhoan vaa kuvailemani kaltasia vosuja ja uskon kyllä, etten ole ainut....En todellakaan tarkoittanut, että inhoan KAIKKIA naisia, mutta sellasia persettään tyrkyttäviä letuja kyllä ja bitchejä....Lisää löytyisi listalta vielä....;)Eras_Vain nimimerkille Sanon vain etta AMEN.Hyvin kirjoitettu.Isani sanoi,'Toisten tulevan jopa heinatukko suussa junalla Helsinkiin.'
- Lilli_
Ihmiset voivat tervehtiä toisiaan, hymyillä ja jopa rupatella niitä näitä ILMAN, ETTÄ SE OLISI ISKEMISTÄ.
Elämäs on aika surkeeta, jos sun täytyy laskea, kuinka moni ihminen katsoo miehees päin, kun hän kävelee kadulla.
Itsekin oon tällanen, että saatan katsoo vastaan tulevaa kasvoihin, on sitte mies tai nainen. Jädekiskalla saatan yrittää rupatella, esim parhaista mauista. Niin miesten kuin naistenkin kanssa. Se on elämää. Normaalia kanssakäymistä. Ei iskemistä. KOKEILE JOSKUS. - irmeli-kyykkä
vai että yli 200 kertaa..? taidat laskea jokaisen joka edes vilkaisee sun äijääs kohti enemmän kuin 1 sekunnin? ettei olis tuol omassa pääkopassa pientä vainoharhaisuutta..eihän tästä tule mitään,jos joku kohteliaisuus puoleen toiseen otetaan iskuyrityksenä.katoppa peiliin välillä ja mieti et jos sun ukko on sun kanssa vielä monen sadan "pokaus" yrityksen jälkeen,ni mitä sä valitat???
- Voi nyt hyvä vittu
- .:TT:.
Aika vitun läskissä kunnossa täytyy äijäs olla, jos viime kesän aikana on vetässy 206 jäätelöä, ja tänä kesänä jo 87, vaikka kesä ei ole kunnolla vielä edes alkanut.
On siis käynyt useammin kuin kerran päivässä herkuttelemassa.
Nautittujen jäätelöiden määrä voi kuitenkin olla vielä paljon suurempi,
jopa kaksin-, tai kolminkertainen, sillä jos ukkosi on todellakin niin hemmetin perso makealle, niin kyllä hän on käynyt kioskilla useasti myös ilman sinun viehättävää seuraasi.
Eli voihan tuo sun juttus olla ihan tottakin, ainakin jos ukkos painaa 400 kiloa, ja iskemään tulleet daamit 500 kiloa kukin, ja sinä 600 kiloa.
Olishan tuossa kyllä sossutanttojenkin syytä puuttua perheen ruokailutottumuksiin, jos kolmelle kakaralle syötetään yhteensä 200 kiloa jäätelöä joka kesä muut pöperöt ja karamellit vielä päälle!! - Trollivaara
"Viime kesän ennätys oli 206. "
Laskit väärin, yksi jäi huomaamatta, oikea luku on 207. - Pettävällä jäällä...
Jos parisuhde perustuu tällä palstalla esitettyihin tosi asioihin ja tapahtumiin niin aika ohkosella jäällä Te pariskunnat luistelette!
- toinen ajatus
Kuvitteletkohan vain koko tilanteen ja pelkäät vain että kaikki naiset jonossa yrittää iskeä sun miehen.. Jospa he pitää muuten vain hauskaa.. ja sinä vain kuvittelet.. Jos he alkaa pussaamaan sun miestä niin ehkä sitten on kysymys iskemisestä tai sanovat sinulle että he nyt on sun miehen kanssa ja sä voit mennä lasten kanssa kotiin.. niin sitten voi ollakkin kysymys jostain muusta.. mutta että pelkkä jonossa seisominen olisi iskemistä.. kyllä miusta tuntuu että nyt pitäs kattoa peiliin sinun itsesi..
- +50vee
"Ei kyllä uskalla miestä yksin päästää mihinkään, kun on lauma vapaita ja lapsettomia naisia ymprillä."
Hmmm....mites uskallat päästää kaupoille tai viemään roskia ym.
Ota nainen itsetuntokurssi itsellesi, ei sit enää tarvi miestäsi vahtia. Olen nainen ja katselen komeita miehiä - ja rentun ruusuja mmmmm, niistä menee taju!- mielelläni kaupungilla kävellessäni, samoin mieheni ihastelee minihameisia kauniita ja myös reheviä naisia....en mä voi sellaista kieltää mieheltäni. Se olis melko hullua enkä sit sais enää kotona jos riidan nostaisin pystyyn... Ajattele nainen mitä kirjoitat jottet kirjoittaisi mitä ajattelet! Minihameet kunniaan kesällä, käyttäköön kuka voi, mäkin käytin silloin kun olin viel nuori ja nätti........nyt enää nätti....hah! - Kokemusta on
Oiskohan osa syy ukossasi, jos se vilkuilee ja viestittelee susta ja salaa ja on ollut uskoton, Kyllähän toinen nainen tajuaa ja osaa lukea ukkomiehestä, onko tämä ns, uskollista tyyppiä, vaiko valmis heti pettämään??
- trollitalkkari
Tyypillistä toimintaa ruskeassa talossa?
- eividdunyd
Ovatko mielestäsi kaikki asiakaspalvelijat jotain miehennielijöitä? On eri asia olla kohtelias kuin flirttailla. Pitäisikö kaikkia varattuja miehiä palvella aina naama norsun vitulla ja olla röyhkeä?
Kaljamahainen ja karvainen keski-ikäinen miehesi tuskin on niin komea että 20-vuotiaat tyttöset vuodattavat mahlaa hänet nähdessään ja haluavat heti päästä naimaan häntä - sarkasm
Tuo on niin totta! Mieheni kanssa ollaan tässä millon missäkin kiskalla seisty (nakkikioski, jäätelökioski, makkarakioski, lettukioski), niin aina on ollut joku sinkkunainen kiikarit silmissä lirkuttelemassa miehelleNI. En voi heidän ajatustenjuoksuaan ymmärtää, onkohan se nyt niin, että seksin valta oli ennen naisilla, mutta nyt sinkkumiehet ovat ottaneet sen seksin pihtausvallan itselleen, niin sinkkunaisille jää enää nuo varatut miehet jotka eivät kotona lettua saa? Sinuna olisin tänä vuonna vieläkin tarkempi, taitaa se viime vuoden 206 mennä rikki, sinkkunaiset ovat kristallipalloni mukaan entistä kiimaisempia tänä vuonna!
- Trolli selvästi!
Dont feed the troll!
Trolli selvästi, jollakin ollut tylsää ja nyt hauskuutetaan etusivun uutisella. :D - rautakaupantäti
hah- ha- haa olipas hyvä läppä tää... Suomi on varmaan ainoa paikka koko maailman kaikkeudessa jossa ei saa harrastaa flirttiä. Minä olen vanha akka ja töissä kaupassa jossa käy pääasiassa mies asiakkaita, ja se kuuluu ihan asiakaspalveluun että vähän flirttaillaan,,, Iskeminen on kyllä ihan pikkusen eri asia kuin normaali päiväflirttailu
- Tane76
Olen huomannut saman kuin kirjoittaja. Meneppä yksin jonnekin - niin ei juur juttuseuraa naisista löydy, pää kyllä kääntyy pois vilkaisun jälkeen, ei kiinnosta tutustua, ei hymyillä - vaikka itse hymyilisi.
Kas, kun jonkun naisen kanssa liikkuu, vastaantulevat muijat katselee pitkään, samoin baarissa, joku jopa tulee juttelemaan.
Naiset siis ottavat mittaa, että "olenko paremman näköinen, olisiko tuo kiinnostunut minusta". Eli onko naisilla huono itsetunto, että sitä pitää tuolla tavoin kohottaa?
*** ...ja sinkkumiehiä, juur niitä kilttejä on pilvin pimein suomessa. Mutta niistähän ei naiset oo kiinnostuneita. Pitää olla jotain hienoa, jännää, jota ei muka muualta löydy... päällepäin tavikselta tuntuva ei kiinnosta. Sitten tulee naisille takkiin, valitetaan että miehet pettää miehet on huonoja. Kun juur ne adonikset käyttää tilannetta hyväkseen minkä ehtii, ja vaihtaa partneria parin viikon välein.
Naiset, oisko pien muutoksen paikka? - Kakattakaaaa
Naiset tekee sitä juuri siksi kun sinäkin teet sitä. Hehän ovat suurin uhka toisilleen ja paras tapa on provoilla toiselle naiselle on uhmata sitä miehen mielenkiinnon viettelijänä. Vai?
Koko asia on teidän keskeinen ja älkää sotkeko siihen miehiä hehän vain katselee naisia ketkä heille esiintyy! Vaimoakin mikäli hän siihen pystyy. - ja pah...
ja höpöhöpö...jos tää aloitus on tosissaan kirjoitettu, ihmettelen enemmänkin, ettei mies ole jo häipynyt.
Jos kumppanini kirjoitustaito, ajatustason mukana, olisi tuollaista, juoksisin ja kovaa, karkuun ja pois. - valhettako
eikö tauski peltosen ympärillä ole sit naisia kun jutun perusteella on maannu 10 000 naisenkas.Kyllä tauskilta on maito lentäny s.......na !
- .:TT:.
OHO! Tauski vetässy sit useampaa akkaa ku Mick Jaggeri.
Onkohan se vetäny niitä muutenkin kun turpaan?
- jädekioskin täti
Teen talvet pitkiä päiviä töissä, jotta voin pitää kesällä 3 kk vapaata. Silloin päivystän jäätelökioskien ja terassien kulmilla perheellisiä miehiä. Sadepäivät on siitä ikäviä, että ne äijät on yleensä yksin liikkeellä eikä ilman kyselyä tiedä onko sitä perhettä. Toki heitä tapaa ihan kaupassa ja missä vaan. Ne miestensä kyylääjät vaikeuttaa tutustumista, mut kyllä yleensä vaivihkaa saan numeron annettua ja harva on jättänyt ottamatta yhteyttä, vaikka perheensä edessä onkin pöyristyneen näköinen. Varatut miehet on just siks parhaita, että niiltä saa hyvää seksiä ja ne ei jää ruikuttamaan nurkille. Niin ja saavat itsekin parasta seksiä kun himassa on vaan se nalkuttava tapaus.
- kyllänäinhän
(Y)
Sama juttu, talvet horroksessa, en edes miehiin vilkaise, mutta kesäisin herään suorastaan eloon kun näen niitä varattuja miehiä jäätelökioskilla. On se jäätelökioski jännä, hyvin jännä paikka, kun se näin kiehtoo meitä sinkkunaisia.. Suorastaan jäätelökioski uhkuu niitä varattuja miehiä.
- Yualle
Ei ne mitään kateellisia oo. Kunhan testaavat omaa markkina-arvoaan suhdemarkkinoilla =) Normi kesämeininkiä..
- Doris 32-v
Varatut miehet on hyviä panee ja niiltä saa lahjoja!
- kirjanpitovirhekö?
Kesässä on n. 100 päivää, joten miestäsi yritettiin iskeä keskimäärin kaksi kertaa päivässä.
Ihan kaikella ystävyydellä, sinulla on mielikuvitus ja todellisuus sekoittunut. Tämä voi olla vakavaakin. - Soittakaa paranoid
Kohtelias asiakaspalvelu, katsekontakti tai hymyilykään eivät ole edes flirttailua. Toppatakitta liikkuminen kesäisin on normaalia. Ihminen nauraa ollessaan huvittunut. Lääkkeet!
- Setä55
Kyllä voit hyvin päästää miehesi yksin liikkeelle. Jostain kumman syystä nimittäin yksinäinen mies saa olla valitettavan rauhassa naisilta. Eivätkä nuokaan sitä iskisi. Kunhan vain kokeilevat naisellista viehätysvoimaansa. Jos miehesi vaikka ehdottaisi, että mennäänpä hotellihuoneeseeni pariksi tunniksi levähtämään, juoksisivat pakoon. Täällä siis.
Jossain Etelä-Amerikassa tai Afrikassa, missä naiset ovat naisia, ei flirtata turhaan. Siellä kannattaa vahtia ukkoasi. - RRRRRWWWWWWBVVV
jos miehesi on SUONIKAS KOSTAJA
- Hymyilkää!!
Tosi positiivista, jos nuoret naiset ovat noin iloisia ja vapautuneita. Flirtti on viatonta ja tekee hyvän mielen. Osaisivatpa miehetkin sitä harrastaa. Pienellä ystävällisellä silmän pilkkeellä tekisimme toistemme elämän hauskemmaksi. Vaan ei, täällä pitää olla naama norsun veellä jopa kesälläkin. Tosi tympeätä ja yksitotista ja huumorintajutonta sakkia suurin osa! Flirtillä pitää ilahduttaa kaikennäköisiä ja-ikäisiä lähimmäisiä. Se on hyväntahtoista sielunhoitoa molemmille osapuolille eikä keneltäkään pois. Pitäisikö tähänkin kurssittaa?
Varatut ei kerro pettäneensä. Luotettava pettäjä jos näin voi sanoo. :)
- puuma väijyy
GRRRRRRRR.. vanha puuma tässä! Missäs se kuuma jäätelökioski sijaitsee, voisin tulla sulattamaan sen puuman askelin, hiljaa hiipien... komiat miehet pois kioskilta, GRRRRRRR.. syön yhdessä tiikerijäätelöä perheellisen miekkosen kanssa. smack
- hemmetti
voihan pe...le.... kaikkea sitä täälläkin saa lukea...
- pelokas mies
Sama homma minulla. En uskalla millään lähteä vaimon kanssa jääteläkioskille. Aina tulee joitakin pikku hiprakassa olevia naisia vikittelemään. Vaanivat siellä ja suorastaan hyökkäävät kimppuuni kun yritän mennä ostamaan jäätelöä. En ole vuosiin enää oikein uskaltanut jäätelökioskille mennä kun pelkään niitä naisia. Ihan väkisin yrittävät minut kiskoa vaimoltani. Tämä haittaa elämääni koska pidän jäätelöstä. Sama homma vaikeuttaa myös muuta elämääni. Joka puolella on niitä himokkaita naisia jotka yrittävät väkisin iskeä minut. En oikeastaan uskalla enää mennä kotiovesta ulos. Viimeksi tänä aamuna kun yritin viedä salaa roskapussia roskikseen, naapurin nainen hymyili ja tervehti minua. Kauheata, varmaan yritti iskeä. Pitää varmaan jäädä kotiin kokonaan ettei tule turhia kontakteja...
- juurinäin :)
:D
- Tuulimylly
pelokas mies nimimerkille,voi jumalist tosi makea tarina.Nauran ja kiemurtelen.Hei minulla on idea sinne jaatelokioskin iskeville naisille.Poliiseilta laserpistoolin kantolupa ja joka ikinen iskeva nainen laseren ja nain on turvallista vuoroansa jaatelokioskilla vuoroansa jonottaa.
- Tuutinperässä
Heh heh. Uskotaan toki ja ainaski ;)
- Pen...
Voi luoja mikä nainen. Oletko varma, että pysyit laskuissasi mukana?
Säälittävä olet. Kaikki ei varasti yritä iskeä miestäsi, mutta vika on korviesi välissä.
Itselläni on samanlainen mies. Kaikki miehet iskee heti minua, kun ovat lähelläkään minua, jopa töissä. Sairaita olette!! - Toinen puoli
Kuunnellaan nyt tämmösen iskijänaisenkin puoli vastaavasta tarinasta!
Minä, nuori nainen, tavaratalon vaatepuolella töissä, iskin kerran silmäni erääseen perheenisään. Selvästikin, tai ainakin rouvansa mielestä. Naisten rättejä kun siellä olin viikkailemassa, niin päätin viekkaasti käyttää asianlaitaa hyväkseni ja palvella rouvaa, päästäkseni lähemmäs tätä kookasta uroota joka siinä vanavedessä kärryineen ja mukeloineen pyöri.
Rouva etsi jotain mekkoa, joten annoin hänelle mekon sovitusta varten. Näin sain tieltä tämän riippakiven haukankatseineen, ja pääsin kokeilemaan vähän jäätä miehen kanssa. Hän oli unelmatyyppiäni; minua ehkä 25 vuotta vanhempi, kaljuuntuva, viiksekäs, hirmuisen kaljamahainen verkkarityyppi, jonka silmäpusseista olisi voinut ommella verhot. Kyllä kai kun semmoisen haahkan kanssa joutuu asumaan. Päätin lähestyä riettaasti shokkialulla (jonka jälkeen mies kuin mies on hämmennyksen johdosta kuin sulaa vahaa) ja sanoin: "ON ILMOJA PIDELLYT".
Rouva saattoi kuulla tämän sovituskoppiin, mutta en enää välittänyt. Tie oli auki. Mies vastasi häikäilemättömään flirttiini "Totta tosiaan. Ensi viikolla kuulemma sataa."
Olin äimänä siitä kuinka helposti sain miehen koukkuuni! Kesken tämän kuuman flirtin (olimme vain sekuntien päässä toisiemme kimppuun hyökkäämisestä, eroottisessa mielessä tietenkin) rouva päätti tulla kopista!! Hän survoi mekkonsa koriinsa ja nosti nokkansa ja repi miehensä mukaansa, ilmeisesti huutaakseen tälle myöhemmin kaiken maailman vosujen kanssa vehtaamisesta, minkä kyllä ymmärränkin, olenhan viehkeä nainen.
Näin tämäkin harpyija jäi rannalle ruikuttamaan, ilman tätä unelmien miestä, ja ilman kiitosta mistään. Olen pahoillani jos toiminnallani melkein vein lapselta isän. :(- Mielikuvitusta..
Täysi trolli tai kusipäinen henkilö??
- ykstotinen nuija
Hyvä, iskijänainen! Olet ainoa, joka on ymmärtänyt jutun vitsiksi ja osaa vastata samalla mitalla. Muut kommentoijat tosikkoja kuten yleensä. Suomalainenhan suurin piirtein saa sydärin pelästyksestä, jos tuntematon sanoo päivää. Se suomalaisten sosiaalisuudesta. Ainakaan täällä Hämeessä ei paljon äly porukoilla välähtele.
- Tuulimylly
Toinen puoli nimimerkille,kiitos kaunis tasta tarinasta.Tosi hyva viesti.En ole 25-vuoteen nauranut nain makeasti Hollannissa kuin nyt.Naistahan kannattaisi jo koota kirja.Huumorin kukka on kaunehin kukka,vai miten se nyt menikaan.Tsemppia vuodelle 2014!
- -jäätelökesä-
Ole onnellinen ja ylpeä jos miehesi on komea. Kyllä hän varmasti katseet kestää. Se on sinun mies ja ei halua muita naisia. (toivottavasti) Mutta luota mieheesi niin kaikki menee hienosti. Älä sorru mustasukkasuuteen, se pilaa kaiken. Hyvää Kesää!!
- Vapaa Järjen Lento!
Kukahan idiootti toden totta keksii näitä mitä idioottisempia ns keskustelunaiheita! Ei voi muuta kuin päätä pyörittää!
Voisitko laittaa keskustelun aiheeksi esim.. että.. mikäköhän mahtaa olla, kun vessassa istuessa haisee.. haiseeko sielläkin, kun istut pytyllä? Mistähän se johtuu?
Voi elämän kevät!!! Huokaus!!!
Eikö olisi järkevämpää.. vaikka ruveta lastaamaan laivaa A:lla alkavilla miehen nimillä. Toisena päivänä B_llä. jne.. Sitten vois jatkaa naisten nimillä!
Sitten autojen nimillä!
Olisi paljon kehittävämpää!!!
Jos joku todellakin haluaa aikansa kuluksi jauhaa näitä idioottimaisuuksia!!! hyvä trolli...
Vittu muakin ärsyttää kun kokoajan lauma naisia on tulossa iskemään mua.- liilis
Joo, toinen juttu mikä mietityttää on se miks varatut katselee muita, mielessä muukin kun pelkkä flirttailu!
- Huh huh,hulluja on m
Hei väsynyt iskijöihin !!!!
Meinaatko tosiaan laskea miehesi iskijät koko kesältä.
Oikeesti.
Kaivat teidän parisuhteelle hautaa..
Itsellesihän hallaa teet kun lasket miehesi iskijöitä....
Teidän suhe ei kestä kauan.- Tuulimylly
Huh,Huh,hulluksi on nimimerkille.'Kaivat teidan parisuhteelle hautaa....??Parisuhde,mielestani tuota suhdetta ei voi parisuhteeksi sanoa.Nainen mielestani sopii parhaiten autojen laskijaksi tienpuoleen.Kateus tappaa kalatkin vedessa.Sairaus vain pahenee.
- Akkanen
Hohhoijaa mikä provo...
Hanki elämä tai vaihda miestä. - Sairauden huippu
Jos ajatellaan, että kesäaikaa on keskimäärin 3,5kk, niin aika monta
kertaa on pitänyt jäätelökioskilla käydä. Yksi kerta per päivä ei ole riittänyt,
joten olisin enemmän huolissani ensi sijaisesti lasten hampaiden kunnosta
ja painoindeksistä. Ja toissijaisesti vanhempien esimerkistä lasten
ruokavalioon. Ettei nyt vain olisi hiukka tullut liioiteltua asiaa. Ja jos vaimo
on niin uskomattoman ihana, luulisi myös miesten iskevän häntä, vai eikö
flaksi enää käy, kun on kirjoituksen mukaan tullut tuota jäätelöä popsittua
vähän reilummin. Sairaalloiseen mustasukkaisuuteen on saatavilla apua.
Ja todellakin voisi rouva kokeilla käydä ilman sormusta ravintolassa ja katsoa, montako varattua miestä yrittää tulla iskemään vapaita naisia selittämällä, että avioliitto rakoilee eikä vaimo ymmärrä yhtään. Se, että kesällä naiset käyttää
minihameita tai muuta vartaloa imartelevaa vaatetusta, ei tee heistä miesten
nielijöitä. Suotakoon sellainen vaatetus niille, joilla on siihen sopiva vartalo.
Kateellisia ovat ne, jotka katkerana täällä kirjoittelee, että kun kaikki nuo hirviönaiset ovat heidän miestensä kimpussa ja vieläpä minihameissa ja uskaltavat jopa nauraa. Kannattaisiko hakea apua sairaalloiseen mustasukkaisuuteen, ennen kuin ehtii pilata avioliiton vahtimisella ja kyttäämisellä. Ei kai sitä voi itselläänkään hyvä olla, jos kaikki aika menee
miehensä vahtimiseen. Sitä syö itseään vain sisältä päin.- jpvpvplk
Hehee :D Tää oli hyvä!!!
- +++++++++++++++
Hei, nyt tälläkin kertaa niitä naisia oli 5 yhtäaikaa. Voi siihen lukuun päästä jos laskee ne kaikki erikseen. Tuliks siitä aloittajan viestistä nyt 1 vai 5 iskuyritystä?
Missä se kioski on? Mäkin voisin tulla kokeilemaan. Jossain pääkaupunkiseudulla? Siellähän on enemmän naisia kuin miehiä. Vai oliks ne naiset kesäturisteja?
- Ihmettelijä12
Miten sä jaksat kiinnittää tuollaiseen edes huomiota saati laskea iskijöiden määriä? Kannattaisiko keskittyä ihan muihin juttuihin? Aika erikoiselta ja oudolta kuulostaa. Oletko jollain tavalla huolissasi suhteenne laadusta?
- Peili on kiva
Huppelissa kirjoittelit itsekin.. kaikkea sitä sitten päähän pälkähtää..
Voisitko vielä kertoa missä tuollainen jäätelökioski on, missä tuollaiset minihameiset naikkoset vaanivat ? Olisi sellainen kohde, jossa voisi käydä kummityttöni kanssa. Ja kokemus olisi se, että millaista se on kun nainen yrittää iskeä. Tällaiset tapaukset menevät normaalisti toisin päin ja tavallisesti heikoin tuloksin. :(
- akjslskfyfjc
Mitä ihmetta? Siis lasketko sinä "iskijöiden" lukumääriä? Häh?
Tämä on juuri näitä "minä en miestä luovuta"- naikkosten juttuja. Eiköhän miehesi itse päätä asiasta (kuten joku myöhemmin kirjoittikin)... Todella outoa tuollainen. - Onnellisesti sinkku
Ainaki sai taas päivän naurut! :DD
- HAHAHA
"Tiedän että naiset ovat kateellisia kun heillä ei ole miestä ja lapsia..."
Ihan TIEDOKSI sinulle, että lapsista en ole kateellinen. En niitä halua pilaamaan elämääni. Kaikki eivät kaipaa samaa kuin sinä..... - Fläpäfläpä
Musta vähän tuntuu että naine taitaa liiotella, sun ukkos tuskin on mikään malli tai julkkis ole. Sitäpaitsi, ketään ei kiinnosta ukko miehet näin tiedoksesi vaan :D
- totuuden torvi
Sulla on päässä vikaa.
- Reeta vain
Onhan se tunnettua että miehet naimisessa olevat osaavat pitää varansa. Heiltä ei karkaa... edes varsakaan.
Pelataan varman päälle. - Valetta vallan
Kuvittelet kuule vaan mustissa sukissasi. Omistussairaudet ovat pahasta, koeta parantua.
- ja höh...
Luulosairas. Hommaa lääkäri.
- kesäkissa24
Siis kuka oikeasti jaksaa pitää noin tarkkaa kirjaa tälläisestä asiasta..!
:D AP:lla on varmaan semmonen "kuinka monta naista iskee miestäni"-muistikirja, jota se aina kantaa mukanaan joka paikkaan... Aika häiriintyneeltä kuulostaa. Voi näitä ihmisiä :D - Laihialaane
Hei! Mulla on ratkaisu tähän ongelmaan!!! Hankkikaa kotiin jäätelökauha ja hakekaa se jätski marketista kotiin. SItäpaitsi jätski on niin pirun kallista jätskikiskalla, että tulis halvemmaksi.
- Feminismin orjuus
Elämme feministisessä hirmuvallassa. Miehiltä on rangaistuksen uhalla kiellettyä katsoa minihameista naista tai lausua naiselle mitään kohteliaisuuksia. Se on johtanut siihen , että seuraa hakevien nsaaisten on taytyny ryhtyä julkean röyhkeiksi.
lapsesi todistivat, että miehesi vehkeet toimivat, joten häneltä voi saada lohtua puutteeseen.
MIehillähän ei enää Suomessa ole oikeuksia, ei oikeusturvaa, eikä juuri ihmisoikeuksiakaan. Se on tehnyt naisistamme yhä häikäilemättömämpiä. Olet itse hyvä, iskijöihin väsynyt perheenäiti, ansainnut kohtalosi äänestämällä naisia vaaleissa.
Kun ei ajattele tekemisiensä seurauksi , niin on sopeuduttava siihen, että sitä saa, mitä on tilannut.
Minulla ei onneksi ole moista ongelmaa, kuin miehelläsi, sillä olen köyhä, lyhyt ja paksu lökäpöksy. - Mies isolla....
Naiset on vi-tunkantotelineitä. Naisen paikka on keittiössä. Naisen euro on 80 centtiä. nainen tekee loppujen lopuksi niinkuin mies sanoo. nainen ei ole kuin patkä ku-sista suolen pätkää. on ihanaa olla mies mikä tekee niinkuin haluaa, ja ämmät pitää turvat kiinni ja tottelee.niin se menee. mies on mies, nainen on piika :) ihanaa ;)
- miesreppana
Hei mies isolla ... Kyllä multa ihan tippa herahti silmästä kun sun kohtaloasi ajattelen. Kirjoitat niin koskettavasti omasta äidistäsi. Sulla poloisella ei taida muita naiskokemuksia ollakaan. Ehkä hyvä niin. Touhuat siellä peräkorvessa vaan isäsi ja velipojan kanssa niitä miesten juttuja. Ei ole kukaan näkemässä eikä moralisoimassa. Kivaahan miehilläkin on keskenään, kuulemma. Äitivanha siellä hellan ääressä puuroa pojille hämmentelee, kun te siellä tallin takana orhia nostattelette. Herttaista!
- 8+11
Mäkin oon kokenut tota, joskus nuorempana. Menimme mihin tahansa mieheni kanssa niin ämmät kirjoitti jopa puhkaa lapulle ja työnsivät niitä poikaysätäväni kouraan. Oli muuten tosi rasittavaa tämä sinkkunaisten epätoivo...
Tapahtunut hesassa missä on p-a-l-j-o-n ihmisiä. Eikä vaan yksi nakkikiska kylillä. - hyvvääyötä
Hmm..monen mielestä toisen miehen tai naisen iskeminen on ihan sallittua (mielestäni ei). Meneekeö teidän mielestänne raja siinä, jos on sormus,lapset vai mikä viestittää??
Onko niin, että "ajan henki" on sellainen, ettei mitään (toisen) tarvitse kunnioittaa, ja oma halu ja tarve ja hauskuus on ykkösenä?
Entä miksei mies / nainen osaa olla uskollinen ja vielä osoittaa sitä muille(huomioimalla sitä omaa rakastaan/katrastaan)?
(narsistit ovat sitten oma porukkansa...) - Uskomattomia :)
Hahhaahaa hahhahaa haha hahhhaa hahhaa hah hah hah hhaaa äök yk yk hahhahaa hahha haa hahh hahhahaa huhu huh huhhuu haha hhahhaa ysk ysk hahhahaa hhahhaaaaaa hahhaaaa haa haa hahhaaa! PÖSILÖ!!!!!
- hhghhghg
Ihan hyvin voit päästää miehesi yksin liikenteeseen. Ei ne naiset ole yhtään kiinnostuneita sinkuista vaan nimen omaan sellaisista miehistä, joissa on jotain iskettävää.
- SeppoKoon
Nainen haluaa miehen jota muutkin naiset haluavat, sitten nainen valittaa kun muutkin naiset hänet haluavat... kyllä täällä löytyy niitäkin kun ei niin suosittuja ole... että siitä vaan, vapaa maa... sitä saa mitä tilaa... mitäs läksit nii... :-)
- jabadabaduujabada
Aika siistiä, miehesi kannattaisi lempata jo kaltaisesi synnytyskone ja keskittyä nauttimaan elämästä mitä se jäätelöineen tuokaan tullessansa! Ihan varmasti menee rikki, nykyinen ja tuleva ennätys kun hän sinun kanssasi liikkuu.. tuosta nähdään varsin hyvin jos valas puetaan pressuun ja kuvitellaan, että kaikki on hyvin.. no eihän se niin mene! Nähtävästi miehesi on säilyttänyt kuntonsa, reeninsä ym. mitä jokaiselta voi odottaa säilyttävän kun toisen tapaa, mutta nähtävästi se joillakin tarkoittaa vain kaksinmäärin pitsaa naamaan..
En lukenut ainuttakaan vastausta, mutta luulen tietäväni vastauksen. Miehesi on ns. "alfauros", eli miehesi on naisten mieleen juuri samoista syistä, kuin itse häneen "rakastuit". Hän todennäköisesti myös pettää sinua. Mikäli asia sinua ahdistaa, eroa miehestäsi ja hanki niin sanottu "betauros", niin "alfauroot" alkavat taas jahdata sinua, saadakseen sinut "betaurokselta". Toki joudut tekemään tätä koko menstruaatiolisen elämäsi loppuun, pitääksesi "alfauroksien" mielenkiinnon itsessäsi, mutta mitäpä et tekisi saadaksesi "alfauroon" geenejä jälkeläisillesi. Naiset pettävät myös hyvin samanlaisista syistä, mikäli nainen pelkää, että hänen "alfauroksena" pettää, hän taistelee vastaan, mutta yleensä alistuu tilanteeseensa, mikäli kuitenkin saa "alfauroksen" geenit lapsilleen. Taas jos nainen joutuu jostakin syystä "betauroksen" esim elättämäksi, hän haluaa varmistaa oman elintonsa ja sitten vasta "alfauroksen" geenit lapsilleen. Nykypäivänä, jolloin nainen on itsenäinen, isyystutkimukset jokapäiväistä ja tiedonkulku vapaata, nämä asiat näkyvät yksinäisinä sinkkumiehinä, vapaina naisina ja huolestuneina vaimoina ja miehinä. Asiat ei ollu erilailla ennen, mutta ei se ollu silti hyväksyttyä.
- tsäkädäpäjöyy
vittu mitä paskaa joku suoltaa!
- vakka ja kansi
Aloitus ei ole tosjuttu. Ei kai juuri kaukaan nainen ole niin tyhmä että alkaa perheen kanssa olevaa miestä iskemään. En ole koskaan törmännyt moiseen kuvioon, vaikka tuttavapiirissäni on kyllä hyvän näköisiä perheellisiä miehiä.
Vai et uskalla miestä päästää mihinkään. Onkos miehesi lapsi, jonka pitää kysyä "äidiltä" lupa "päästäkseen" johonkin? On kyllä aika ahdas avioliitto.Miehesi ei kauaa pysy tuollaisissa pihdessä.
Vaimo laksee isin iskijöitä, oikein kyttää, elämän sisältä sekin. Varmaankin kouluttamaton nainen, joka ei muuta näe kuin oman napansa. Mies lienee samanlainen. - DingDongDi
Vaikken tuota kirjoittajaa uskokkaan, niin täytyy nyt tähän väliin todeta ettei jokainen vilkaisu toiseen ihmiseen ole iskemistä. Itseäni vastaan käveli pariskunta joita katselin ja pohdiskelin että nuopa näyttävät selvästi kuuluvan toisilleen. Naikkonen kuitenkin lähempänä mulkaisi minua erittäin häijysti ja tarttui miehensä käsivarteen kiinni. Tämän jälkeen kulki ehkä hieman ylimielisen näköisenä ohi. Itse jäin hieman hämmentyneenä pohtimaan että teinkö väärin kun katsoin kyseistä pariskuntaa... en siis katsonut miestä yhtään sen enempää kuin naistakaan, joten en nyt aivan käsittänyt miestä tuo omistushaluinen mustasukkaisuus ilmiö johtui... varsinkaan kun ei edes mielessä mitkään iskujutut...
- tarjousnapanytjaheti
Haha :D helvetti sentään miten nämä suomalaiset amikset kuvittelevat olevansa maailmannapa jos katse eksyy tarjousta etsittäessä toiseen ja siinä samalalla jotain sivulla on vilkaistava vähintääkin vyötärölinjalle.. ennenkuin se katse sen tarjouksen tavoittaa :D
- huh huh
tarjousnapanytjaheti kirjoitti:
Haha :D helvetti sentään miten nämä suomalaiset amikset kuvittelevat olevansa maailmannapa jos katse eksyy tarjousta etsittäessä toiseen ja siinä samalalla jotain sivulla on vilkaistava vähintääkin vyötärölinjalle.. ennenkuin se katse sen tarjouksen tavoittaa :D
Miettikääpä nyt itse... Onks kolme lasta synnyttänyt 200 kertaa vuodessa jätskikiskalla käyvä nainen ihan järjissään? Onko kenties itsetunto rapissut pikkasen??? Jos hänen komeata miestä yrittää naiset "iskeä", so what? Saako olla ystävällinen ja vaan flirttailla iloisesti...Onko lähtenyt yhdenkään matkaan... Mä lähtisin heti, jos mulla ois tollanen vainoharhainen pullataikina naisena!!!
- Raaka Watson
Just näin
- sara p
Voi hyvanen aika, taytyyko flirttia ottaa niin vakavasti. Jos on suhde kunnossa tollaiset flirtti tilanteet pitaisi vaan naurattaa teita,
- ei mustasukkainen
jotain on miehessäsi vikana, ei luulisi, että aina vain iskeviä sattuisi paikalle ihan noin vain, joko miehesi on itse flirttailevan tyylinen tai sinä itse luulet näin olevan ja pelkäät asiaa jokahetki jo pienenkin kevyen tunteen vuoksi, oletko joskus pettynyt mieheesi ja sen jälkeen et enää voi luottaa häneen,
jos itse olet pettynyt tai pelkäävä, niin ota yhteyttä johonkin auttajaan, älä ihmeessä jatka pelkäämistäsi, koska pelkosi vain pahenee ja vaikeuttaa elämääsi,
tai ole huomaamatta moisia naisia olemalla moksiskaan asiasta, ehkä sitten toisetkin herpaantuvat, kun asia ei sinua kiinnosta,
jos miehesi on lepsu naisiin eikä lopeta vaan voi kiusata sinua, niin silloin jättäisin hänet,
jos hän todella vielä pitää sinusta, hän lopettaa myöskin naisten kummemman huomioimisen ja oman egonsa esittämisen. - Hujuijui
Olet aidosti pelottava.
- näin se vaan on
Parhaat varataan ensimmäisenä, joten jos haluaa parhaan, pitää ottaa varattu, ellei ehdi ensimmäisenä.
- todella uskottavaa
Ja paskat.. 206 nupinaulaa..
http://www.youtube.com/watch?v=8m-9f-LpdNU - JK
N IINKÖ
- Just just...
Enpä oikein usko aloittajaa... En vain oikein näin naisena usko, että miestäsi oltaisiin koko ajan iskemässä vain sen takia, että on perheellinen. Minkäköhän näköinen uros mahtaa olla kyseessä? Jos perus Suomalainen kaljamaha & kalkkilaivan kapteeni, niin ei varmasti tule yhtäkään neitosta jäätelökioskeilla iskemään, oli sitten perheellinen tai ei... Jos kyseessä taas on Johnny Deppin tai George Clooneyn kaltainen todellinen komistus, niin saatan jopa ehkä uskoa sinua... Muussa tapauksessa en!
- 18+17
Synnymme ympäristöön jossa tavallisesti vertaillaan itseänsä toisiin paremmuusasteikolla, ja kopioimme siitä ympäristöstä ajatuksemme jo lapsuudessa, eli oppimistamme ajatusista muodostuu se tapa joten asiat näemme. Tämä näkyy niin suuressa, kuten valtioden välisessä kilpailussa (sodat ym) kuin pienessäkin, eli vaikkapa riidoissa parisuhteissa, tai että nainen näkee toisen naisen miehen kilpailun kohteena.
On aika helppo ymmärtää että tuo ajatustapa luo kitkaa ja etäisyyttä ihmisten välille, ja ehkäpä olet jopa ajatunut riitelemään miehesi kanssa asiasta. Jos ymmärrätte mistä on kyse, niin teillä ei enää ole syytä riitoihin, ja saat itse muutenkin mielenrauhan, sillä kiukkusi syntyy ihan siitä epävarmuuden tunteesta jonka koet koska et ymmärrä mitä tapahtuu, tai ainakaan miksi.
Olen lukenut erästä kirjaa jossa selviää miten tuo tapahtuu. Kirjan avulla oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään. Kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi ja siksi sen voi valita pois, mutta sitä ennen se vaikuttaa tiedottomuudesta ilman että sitä edes huomaa. Vähitellen ulkoisista ajatuksista pääsee eroon ja sitä mukaa myös tietoisuus omasta itsestä kasvaa. Kun ymmärrät itseäsi, niin alat samalla myös ymmärtämään toisia ihmisiä, ja miten he ajattelevat. Tämä tuo sinulle mielenrauhan, ja itsesi aito tunteminen itsevarmuuden.
Kannattaa tosissaan tutustua tuohon kirjaan, sillä ajatukset vaikuttavat joka elämänalueeseen, ja kirja todella toimii! Lisää täällä www.alkuajatus.org - naisen logiikka iske
Koska naiset eivät tiedä mitä haluavat. !
Näin ollen heille kelpaa ainoastaan ja vain jo toisen nainisen mies.
"Sen täytyy olla hyvä, kun se on kelvannut tollekin hutsulle...."
Miheiä ja naisia on noin 1:1 ... mutta se ei kelpaa naiselle.
heidän pitää kaikkien saada se sama mies...
..naiset eivät ole koskaan pelanneet ns.reilua peliä.
Miettikää miksi tänä päivänä on niinpaljon yksin eläviä?
Kun naiset elättelevtä kaikki turhia toiveita. - aah,oih
Aah, oih,
oliko se sun miehesi, mitä aina nähdessäni yritin iskeä? Oli aika helppo nakki.
Se on kyllä niin nössykkä, kaikki naiset kuolaa sen perään.
Onneksi sullakin on elämälläsi tarkoitus, kun sun täytyy aamusta iltaan vahtia sitä ja laskea yrittäjiä.
(En haluaisi paljastaa, mutta nyt kerron, vain sinulle: me tapaillaan sun miehesi kanssa aina arkipäivisin "lounastauolla". Yritän opettaa sille uusia temppuja, joko se on esitellyt niitä sinullekin?) - JSSPSJ
Jengi oikeasti kuittailee, vaikka kyseessä on vain hauska trolli: mua ainakin nauratti. :)
- Kuvitteleva urpo
No sä aloittaja kaipaat kyllä hoitoa ja kipeästi hohhohhoijah. Eikä kuule kaikki ole yhtä tyhmiä, kaikki eivät halua lapsia eikä miestäsi, sulla viiraa niin että tänne sakka surina päästäsi kuuluu.
- Päivän
naurut sai tästä!
Onnea AP:lle ja harmi että on aina kesä pilalla. Pistä mies kotiarestiin varmuuden vuoksi :DD Sinä olet hullu ja vainoharhainen ihminen. 206 tarkoittaisi että touko-elokuun välisenä aikana sinä ja miehesi olisitte tehneet yhteisiä jäätelöostoksia 51,5 kuukaudessa eli tämä tarkoittaa että syötät lapsellesi jäätelöä noin 2 kertaa päivässä, siis joka ainoa päivä. 87 jo tälle kesälle kun jäätelökioskit ovat olleen avoinna noin kuukauden... Toivottavasti joku joka sinut tunnistaa kirjoiyuksesi perusteella pasittaa sinut pikaisesti hoitoon, skitsofrenia on vakava sairaus mitä voidaan kyllä hoitaa. Toivon myös tätä miehesi ja lapsiesi puolesta.
- LumikkiJa7Hyypiötä
Näitä typeriä juttuja tulee näköjään joka ilta tänne otsikoihin. Nämä ei todella huvita vaikka on sellaisiksi tarkoitettu. Joku diapami ainakin näin aluksi ja sitten huomenna vastaanotolle.
Miten ylläpito laittaa näitä keksittyjä juttuja tänne - haluaako se todella tahallaan ärsyttää joka ilta Suomi24:n lukijoita??- typerys vastaa
Hei Lumikki, älä välitä. Tämähän on kahjojen kokoontumiskerho. Me jotka viitsitään täällä suolikanavalla pyöriä, ollaan kaikki vähän yksinkertaisia tai pimahtaneita. Ei me pärjätä vakavasti otettavilla sivuilla. Pitäähän meidänkin saada ilmaista itseämme, vaikkei ihan terävimmästä päästä ollakaan. Muakin lohduttaa kun huomaan, että vielä pöllömpiäkin on olemassa.
Ota siis huumorin kannalta äläkä tuomitse. Fiksu ei viitsi näistä lätinöistä ärsyyntyä, sillä pahempaakin maailmaan mahtuu. Me ollaan loppujen lopuksi aika harmittomia tapauksia. Ei meidän aivokapasiteetti riitä mihinkään vakavaan.
- kissan viikset.....
Tän on pakko olla provo. Mutta jos totta, niin pääsyyllinen on ukkosi jolla liian vaeltava katse. Eikä sun perhettä kukaan kadehdi. Onnettomia perheitä on mailma täynnä.
- HEH mikä läppä:-)
"Se on joka kesä sama juttu, kun lähdet perheen kassa kävlykadulle niin jo on sata naista siinä kärkkymässä."
"Viime kesän ennätys oli 206. "
kävitte siis kahdesti jäätelöllä :-) - dasdfwsg2
mee ny vittuun täältä.
- Mun mies
on yli 60v...ja ennen,(mua olen alle 50v. ) ei paljon kukaan katellut . Mutta nyt naisia olis hänelle ihan jonossa asti. Tekeekö se miehestä halutun jos joku suht.koht.hyv.näk. nainen on kiinnostunut. On meinaan tosi hyvä mies.Ei mikään relle,pelle, alko,tms. vastaava. Tosin olen . tai taidan olla häneen vähän rakastunut. =/...hänestä en enää tiedä, kun on naisii jonos. On tosi ihastunut kuulema minuun.
ainakin nämä 2v... Minä en ole mustis, ainakaan vielä :))). Ennen kuin olin hänen kanssaan olisin voinut saada vaikka 39v. mies-seuraa..muttei kiinnostanu. Ehkä sekin kuinka sen ikäsis miehisssä on ajatusmaailma joskus ihan erimaailmois. Vaikka varmaan moni sanoo tän vuodatuksen jälkeen ett minäkin oon sekasin. Niin Olenkiiiiiii... Mut vain siitä MIEHESTÄ !! - Zoblotnik studio
Varattu on kelvannut jo jollekkin ja sinkut on jakojäännöksiä. Naisilla on parviälyä ja kaikki kuolaa saman perään ja sitten nokitaan yhdessä jotakuta vaikka kukaan ei oikeastaan tiedä miksi yhdessä toimitaan näin. Samapa tuo....
- Katse kesätaivaalle
Näin monen kirjoitusvirheen jälkeen päiväkänni taitaa olla sinulla päällä... Miksi piittaat elämäniloa täynnä olevista "minihamenaisista"? Ja mikä ihmeen kategoria se minihame on? Helteellä harva pukeutuu kaamoksen säkkeihin!
Älä stressaa tästä vaan nauti siitä miehestäsi ja lapsistasi! Ja jos et epäile miehesi koskaan hairahtavan näihin "minihamenaisiin" niin sinulla ei pitäisi olla mitään syytä ärsyyntyä.
Ole kiitollinen, että niin komea mies on sinun kanssasi, että muutkin naiset häntä haluavat, mutta miehesi haluaa vain sinua;) Ole ylpeä äläkä jaksa valittaa. Pilaat oman päiväsi. - Ei pentuja mulle!!!
Tiedän että naiset ovat kateellisia kun heillä ei ole miestä ja lapsia, mutta onhan niitä vapaitakin olemassa joka kulmassa.
Miksi kukaan hullu kadehtisi naista, jolla on kiljuva lauma perässään koko ajan. Oletkohan ihan ok?
Vapaat naiset nauttivat vapaudestaan ja haluavat myöskin vapauttaa kahlehditut miehet takaisin vapauteen. - MAUKKA VAAN
A.ne myyjät on jotain 15v. B.sulla on helvetin huno itseluottamus.. c.onko pakko käydä jätskillä ??? D.pidä kiinni äijästä jos se näköjään on joku maqneetti......yhAQ
- rommirusina
Ettei nyt kuitenkin olisi ollut 207? Kesäähän kuitenkin kestää lähes 100 päivää...
- Litsast
Ex-anoppi ei kuvitellut, että ihmiset katsovat miestään vaan itseään. Oli liiallisen auringonoton ja tupakanpolton rypistämä ahtaumakeuhkoinen entinen blondi, jolla 70-luvun kampaus. Katto nyt kun toi mies katsoo häneen tai näitkös kun tuokin mies vilkaisi sillä silmällä häntä. No katsoivat ehkä ihan muusta syystä... Aivoituksensa kullakin. Muutakin sairautta esiintyi siis.
- 20
Ja sitten heräsit.
- grannen
taidat olla mustasukkainen. kai sä voit miehes yksin päästää liikkeelle, eikö hän itse päätä jos aikoo pettää tai ei ?
- ÄLLITÄLLI
Pikkup***than aina yrittää olla kovia mimmejä ja ovat omasta mielestään niin seksikkäitä, kauniita jne.. Eihän noilla pikkup***jen älynlahjoilla vielä ymmärretä mistään mitään. Joku niistä voi 10 vuoden päästä olla jo ihan järkevä ja tajuta kuinka tyhmäntyperä tuli oltua. Noita pikkup***ja un ei kukaan halua, niin tyrkyllä täytyy olla, jos joku kännikala erehtyis käyttämään patjana ja harjoitusvälineenä, että voisi vähän leuhkia toisille pikkup***lle.
- imbesilliltä näyttää
Oletko ihan terve?
- 54674
Miks miehet ei yritä iskeä varattuja naisia:-D?
- 54589+451
Älä höpötä!
Sä oot sairas!
Luulet jokaista päin tai vähän ohikin katsomista iskuyritykseksi!
Miestäs käy sääliksi! Saako hänkään pitää edes silmiään auki? - varatut kimpussa
Suurempi ongelma on kuitenkin se, kun varatut miehet yrittävät iskeä vapaita naisia. Valehtelevat olevansa vapaita. Heihin törmää mm. nettitreffeillä. Kaikenikäiset varatut miehet ovat siellä vonkaamassa, joten ei voi sanoa, että miehet olisivat kovin onnellisia vaimojensa kanssa. Kaikkein härskein tapaus oli manselainen jo keski-ikäinen työelämässä hyvin menestyvä mies, joka eronneen statuksella on yrittänyt löytää seuraa nettitreffeillä vuositolkulla. Mitkään puhuttelutkaan eivät ole tähän mieheen tehonneet, siis ihan vieraiden naisten toimesta. Todella vastenmielistä.
- ...
kun se jäätölömyyjä kysyy "yks vai kaks palloo?" niin se ei ole isku yritys... jäätölön nyt vaan sattuu saamaan 1 tai 2 pallolla...
- Jouko51Kuopijo
Pieni flirtti parantaa kenen tahansa itsetuntoa. Olen ollut naimisissa 25vuotta ja flirttiä on tapahtunut niin vaimolla kuin minullakin. Enemmän otamme asian hymyillen ja vaihdamme asiasta kuulumiset toistemme kanssa. Olkaa imarreltuja on joku iskee puolisoitanne, puoliso tekee jokatapauksessa itse päätökset mitä tekee. Mitä enemmän sidot ja olet mustasukkainen, sen varmimmin puolisosi alkaa kiinnostaa kielletty hedelmä.
Pettäminen on helppoa jos haluaa, joten toista sitomalla ei sitä kukaan estä.
Hyvää kesää kaikille ja nauttikaa ihmisten huomiosta, se ei kestä koko ikää. - jäätelö kone kotona
Timmoista kyllä vapahtuu valitettavasti. Mitä penempi paikkakunta sen enemmän on vapaita naisia ja heille yksikin mies on kiinnostava. Kaikki perhelliset ovat kohteena. Uskon täysin aptä, näitä on niin paljon että itse en ole ikinä vienyt miestäni jäätelökioskille. Tiedän etten sen jälkeen miestäni näkisi.
- Yualle
Ite en hirveesti tykkää naisista, jotka syö joka päivä jätskiä ...
- perheellinen mies
Olen kateellinen miehellesi. Minulla viimeisen kymmenen vuoden saldo on... ei kukaan ole yrittänyt iskeä.
- aah uuh
anna miehesi nussia näitä naisia, älä pidättele koska me miehet tykätään naida naisia ja usein.itsekin nussin noin viittä eri naista viikossa ja aina paljaalla kalulla.
myös oma vaimo saa mulkkuani kerran viikossa.siemennesteet ruiskutan yleensä naisten pilluun ja joskus myös pyllyyn.suukin käy.pillunesteet voitelevat terskani ihanasti ja kaluni pysyy kunnossa. - mies34v ei mustis
Lopettakaa mustasukkaisuus, se pilaa suhteen täysin. Jos tukahdatatte toisen elämän, niin taatusti etsii sen toisen uuden ja ihanamma. Onko elämää jos mihinkään ei yksin päästetä ja roikutaan aina mukana jokapaikassa? Tämähän kuullostaa helvetilliseltä piinalta.
Minä ainakin annan vaimoni ja hän minun mennä yksin mihin haluaa vaikka raflaan tyttöporukalla juopottelemaan ja pitämään hauskaa. Pian hän lähtee reissuun ulkomaille pariksi viikoksi. Tämä yksin oleminen rauhassa tekee vain hyvää suhteelle. Itse olen usein reissuissa...
Mitä sitä stressaamaan siitä pettääkö toinen vai ei? Siinähän pettää jos pettää, minkä sille sittten voi, mutta turhaan sitä stressaamaan. Ja onko se nyt maailmanloppu jos niin tapahtuisi?
Ennen olin mustasukkainen, jopa sairaanloisen niinkuin tämän keskustelun avaaja. Lopetin sen kertaheitolla, koska sehän on sairasta ja uuvuttaa molemmat osapuolet henkisesti. Kypsykää jo aikuiseksi ja lopettakaa tuo mustasukkaisuus, tai siitä voi mennä jonnekin terapiaan puhumaan ellei siitä muuten parannu.
äityliini10:lle viestiketjun alussa. Tuo on tyhmintä mitä ikinä, että hakatuttaa miehellään muita miehiä. Mitä muuten, jos käy niin että tuleekin vastaan itsepuolustus lajin expertti ja riepotteleekin miestäsi kuin räsynukkea? Onko sitten hyvä olla ? Ei varmaan kivaa katsottavaa olisi sinullekaan? - Ac
Kannattaisko mennä psykiatrin puheille, tuollainen luulotauti ja sairaalloinen mustasukkaisuus on vaarallista..
- Jaa kuka vonkaa?
Hah, kyllä ne varatut miehet on vaan ite niitä pahimpia iskijöitä. Netissä notkuvat aina kun mahdollista ja etsivät panoseuraa. Tiedän sen itse kun sinkkuna tämänkin foorumin chat-palstalla käyn joutessani. Suurin osa tyrkylle tulevista on varattuja miehiä, jotka etsivät salasuhdetta! Näin se vaan on! Pitäkää naiset miehistänne kaksin käsin kiinni tai laittakaa pallo jalkaan ja tunnistin ranteeseen jne. jne. Itse ne varatut miehet vonkaavat lähes kaikilta vastaantulevilta naisilta. M.O.T.
- Viriili Mies
Kyseessä on puhdas vedätys mutta en malta siitä huolimatta olla vastaamatta.
Itse olen "onnellisesti" naimisissa mutta aina välillä tekee mieli muutakin kuin oman vaimon piparia. Silloin lähdetään esim laivalle tai hotelliin - pois omalta paikkakunnalta. Valitaan nainen joka on varattu ja valmis pika-pika suhteeseen ja näitä tuntuu riittävän ikäluokissa 35-50, jotka itseänikin eniten kiinnostavat.
Ei tule napinaa kun kumpikin tietää mistä on kyse - tämä ilta ja sitten hei hei.
Auta armias jos satut sekaantumaan saman ikäiseen naimattomaan naiseen - ei tahdo millään päästä eroon, heti ollaan perustamassa perhettä - ei kiitos.
Tämän takia minä suosin varattuja naisia. Kenenkään vaimoja en ole viemässä, itse ovat halukkaita ja ymmärtävät mitä ovat tekemässä - vaihtelu virkistää, näin se vain on. - Tehosekoitin.
SAIRAS ON TEKSTI, MUTTA SAIRASTA ON SE TÄNNE NÄKYVILLEKIN LAITTAA!
Asiaa tänne tarvitaan eikä näitä sekopäitten sepityksiä.
On mennyt taso alas Suomi24:llä! - en usko, kuvittelet
jos tuo on totta. Olet hävinnyt pelin. Sun seurassa 206 naista jonossa. Mites miehen yksin ollessa?
Ei varmaan vältä kiusausta! - Päin seiniä
Oletko karannut jostain suljetulta osastolta kirjoittelemaan todella typeriä juttuja!
Minä en ole koskaan kuullut kenenkään tuttunikaan kertovan edes yhtä iskujuttua. Naisia sen sijaan kyllä yritetään iskeä, mitä paremman näköinen, sitä enemmän. Sillä ulkonäöstähän se kaikki on kiinni, vaikka kuka mitä sanoisi. - savominnulisinkku
Jotkut ovat uskollisia. Mä yritin yhen remontin aikana vaikka millä konstilla saada yhden työtävalvovan tms. flirtattua, mutta tunteettoman eleettömästi hoiti vain työnsä eikä lähtenyt mukaan. Putkarit vain virnuili ympärillä, mutta ei auttanut vaik kuin yritin. Varattu kyllä oli kun sormus oikein molemmissa nimettömissä. Ett ei kantsi yleistellä näistä syrjähypyistä aina miehia.
- naisten mies
Eiköhän tämä taas mene mustasukkaisuudeen piikkiin. Ei ketään voi koko aikaa vahtia vahtia eikä saakkaan vahtia Liitto tuskin kestää jos toiseen ei luoteta näissä flirttailu asioissa. Onnee ja menestystä vaan sullekkin :)
- xxxxxxxxxxxxx1111
Onko miehesi nnneeeekeri ?
Suomalaiset naiset ovat ihan helvetiiin hulluina niihin.- observer*
Sehän on sitten tasapuolista. Mustat näet juoksee naisten perässä jerkku tanassa.
- REmikkiii
TODELLA LAPSELLISTA KÄYTÖSTÄ!..Minkähän ikäiset tännekkin ovat käyneet kommentoimassa ?? Jotkut kateelliset tai muuten vain elämäänsä kyllästyneet. EN TODELLAKAAN TIEDÄ. Osa vastauksista on asiallisia..HUOH.
- vampitneon
kuuleppa se miehes on sopinut noitten naisten kanssa sen iskemisjutun. he ovat siis miehesi naisystäviä/kavereita. Ymmärtänet syyn miksi näin. Jos et ota yhteyttä.
Joko miehesi on ihan helevetin hyvännäkönen malli, tai sitten puhut palturia : D
- voi vitsi
Siis naiset yrittävät keskellä päivää muka iskeä ukkoasi??? Älä jauha soopaa.
Tuskin kukaan kuule on niin yli-upea ilmestys, että sitä tullaan iskemään vaimon ja muun perheen läsnäollessa keskellä päivää! Ihan tosi hei. Vielä jonkun yökerhoiskemisen tajuaisin, mutta että kiilataan väliin tuosta vaan.
Ei ne sinkut kuule teitä perheellisiä kadehdi sen erikoisemmin, vaikka toivoisivatkin ehkä löytävänsä seuraa itselleenkin. Se kadehtiminen tulee teidän perheellisten omasta toiveajattelusta. Luulen sinunkin kuuluvan niihin naisiin, jotka määrittelevät itsensä miehensä ansioilla: tehdään nopeasti kolme lasta ja osteaan tila-auto ja asunto siistiltä pientaloaluellta, vaikkei siihen todellisuudessa olisi edes varaa. Kuvitellaan olevansa jotain ainutlaatuista, vaikka ollaan niin tavista kuin vain voi olla. Muistetaan myös kertoa kaikille tutuille ja tuntemattomille, että MINULLA ON IHANA PERHE, vaikka todellisuudessa voidaan olla kypsiä koko näytelmään. Kun muu ympäristö ei sitten halua ihastella teidän perheen teatteria toivomallanne tavalla, alkaa puhe kateudesta teitä kohtaan.
Sinulla on varmaan joku suuri itseluottamusongelma, jota et halua nähdä. Olet erittäin epävarma miehestäsi, ja pelkäät, että paremman näköiset ja vapaat naiset vievät hänet. Kuvittelet, että jokainen ystävällinen sana on iskemistä.
Ehkä miehesi on myös mukana tässä lisäämällä sopivasti vettä myllyyn, jotta pysyt sopivan varautuneena, kun kuulet muista naisista. Miehesi voi värittää asian iskemiseksi, vaikka kyse olisi edellä mainitusta ystävällisyydestä. Ja sinä hölmö menet lankaan ja alat roikkua kovemmin ukossasi. Tosi säälittävää.
Hae itsellesi apua. Älä kirjoita enää soopaa vaan keskity omiin ongelmiisi. - et silleen
kyllä mies itse on vastuussa, antaako naisten vikitellä, jotkin miehet nauttii siitä kun saa vaimon mustasukkaseksi...
- mä olen ihana kans
Minä olen kokenut monesti että munmiestäni vietäisiin vauhdilla. Hän on naisten mieleen ja minä olen miesten mieleen.
Joskus sattuu niin ettäm ietä kumpaakin yritetään iskeä samaan aikaan, se on hauskaa kun molemmat saa olla mustasukkaisia.
Kerran olimme kahvilla ja eräs nainen tuli kysyyn tulta. Sitten mies lhti ostamaan tikkuja ja sillä aikaa eräs mies tuli ja kysyi voiko hän tarjoo mulle lihapiirakan!!!
On kummallisia iskuyrityksiä. Jälkeenpäin naurattaa, mutta ei sillon kun tilanne on päällä.
No enhänm inä lihistä halunnut ja kun mies tuli lähti toinen mies pois. Ei se nainen onneksi saanut mun miestä, vaan tulla köpötteli takasin mun luokse. Ei hän mua mihinkään vaihtaisi, olen sen verran söpö ja ihana. Mut mun mies.. joo voisin vaihtaa jos löyty vielä ihanampi, mutta nyt en tahdo vaihtaa.- Hormonit ja kiima.
Seksihormoni ajaa kauniita naisia salasuhteisiin.
Kauniit naiset voivat syyttäåä parisuhteen ilkopuolisista suhteista osin hormoneitaan.
Naiset joilla on eniten estradiolia tuntevat itsensä viehättävämmäsi , he hyppäävät muita helpommin salasuhteisiin.
Lue lisää Hesarissa 14.1.2009.
Lue myös muita aiheeseen liittyviä uutisia.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus Seksihormoni ajaa kauniita naisia salasuhteisiin/1135242736995
----
- 7+19
Kukahan tätäkin uskoo. Jollain naisella nuo luvut voisivatkin pitää helposti paikkansa, mutta taitaa miehillä olla aika harvinaista. Tunnetustihan naiset eivät juuri aloitteita tee, niin pitäis kyllä ihan itsekin nähdä, kun minihameiset naiset roikkuvat jatkuvasti miehen lahkeissa jäätelökioskilla :D
- niinkuinkaikkimuutki
Enpäs jaksanut lukea koko viestiketjua läpi, mutta jo on tarkkaa ku oikein laskettu että montako on ollut minäkin vuonna iskijöitä.. Taitaa kirjoittaja itse olla epävarma suhteestaan jos täytyy noin tarkkailla ja hermostua. Olisit itsevarma ja ylpeä siitä että sulla on mies jota muutkin tahtovat. Tuo vaan sutinaa teidän vällyjen väliin ku mies tietää olevansa haluttu, vaikka tahtoisikin vain sua.
ja mitä siihen tulee että varattuja miehiä sinkut kattelee ja niihin sortuupi, on syy monasti siinä että tätä ns. toista naista pidetään kuin kukkaa kämmenellä ja erittäin tyytyväisenä ettei tämä vaan kerro miehen vaimokkeelle.
Joskus katsonut sivusta kun kaveri toilaillut varatun miehen kanssa ja miettinyt omassa mielessäni että ei meillä jotka on parisuhteessa ni kenenkään mies pidä niin kukkaa kämmenellä ja ole yhtä ihana. Osaa meidänkin miehet olla ihania, kilttejä ja huomaavaisia, mutta ei meidän arki ole yhtä ravintolassa syömistä, matkustelua, lahjojen osteskelua tämän tästä..
Mutta joo pääpointtina se että älä kyttää ja ole kiukussa siitä että jotkut naiset pitää miestäsi komeena, oo vaan tyytyväinen että tämä mies on sun.. Ja pistä itse vaikka flirtti vaihde päälle ja flirttaa piruuttas näille naisille niin voipi mennä tyttöt vähän noloksi.. :D - parillinen
No jo on paksua juttua...ajatteletko iskemiseksi jos joku vilkaisee kohti. Miten sitäpaitsi "vahdit" miestäsi, eiköhän jokainen ole oma itsensä. Mistä tiedät ettei Sinua parempaa vaimoa ole olemassa, meitä naisia on kuitenkin maailmassa aika paljon.
- Pika-analyysi
Vaimon totuus: Kaikki naimattomat, lapsettomat, varatut & lapselliset yrittävät iskeä miestäni.
Totuus: Epävarma & jostain katkera vaimo syyllistämässä muita naisia. Todellisuudessa kukaan ei ole edes yrittänyt pokata, korkeintaan töistä tuttu nainen sanonut "Hei".
Kärkkyminen = Miehen takana jätskijonossa jonottaminen - lopettakaa iskeminen
meillä kanssa ihan sama tilanne, paitsi että miehet iskevät mun muijaa! ei auta vaikka kuinka pistäisi akalle tuulihousut jalkaan niin on niin puutteessa ukkoja että katellaan niin että kuola valuu melkein ainakin. mäkin pidän kirjaa, ja tällä viikolla jo 3, yksi oli bussikuski!!!
- -Mies-
Turhien ja kusipäisen pirullisten ihmisten lisääntyessä, tällaiset pirullisuudetkin lisääntyy, että isketään varattuja vain omaksi huviksi.
Jotkut jopa sortu siihen ja pilaa perheensä elämän ... ja tauti vaihtaa omistajaa... - vaarojasiellätäällä
Taitaa aloittaja kokea, että jos joku nainen erehtyy kymmenen metrin päästäkin vilkaisemaan nopeasti miehen suuntaan, niin se on iskuyritys. Ja kaikki naiset jotka pukeutuvat minihameisiin, pukeutuvat niin ihan vain vikitelläkseen hänen miestä. Kaikki naissukupuolet edustajat ovat uhka. Ei ole terveellä pohjalla suhde, vaikuttaa hyvin vainoharhaiselta naiselta...
No onhan sekin totta, että niitäkin sekopääbimboja on, joita kiihottaa juuri varattujen miesten vokottelu. Mutta en oikein jaksa uskoa, että tässä siitä olisi kyse, vaan vainoharhaisuudesta ja erittäin pahasta mustasukkaisuudesta. Tuo iskuyrityskertojen laskenta osoittaa sen... jos mies ei sitten satu olemaan joku Johnny Depp.
Toimiva parisuhde muutes perustuu luottamukseen. Ajatteletko, että miehesi on niin aivoton, että jos vähän silmäsi välttää niin lähtee jonkun bimbon mukaan? Aloittajan kuvaamassa esimerkkitapauksessa näytti mielestäni siltä, että päihtyneet naiset halusivat kiilata jonossa - ja onnistuivat. Lasketut vuosittaiset "iskemisyritykset" herättävät ihmettelemään laskijan motiiveja. Onko jokainen ystävällinen sana ja katse laskettu iskemisyritykseksi? Miksi?
Elämäniloinen ystävällisyys, harmiton flirttailu ja iskemisyritykset ovat erilaisia ja varmaan jokainen normaali ihminen kohtaa kaikkia niistä elämässään. Jos joku haluaa heittäytyä kevytmieliseen seikkailuun, valvomalla ei kukaan kykene sellaista estämään. Kyttääminen ja epäluuloinen kumppani saattaa suorastaan työntää sellaiseen suuntaan. Keskinäinen rakkaus ja luottamus muodostavat hyvän suojan kaikkia ulkopuolelta tulevia uhkia vastaan.
Vuosien varrella on omassa parisuhteessani tullut vastaan monenlaisia iskemisyrityksiä kummallekin osapuolelle. Olemme naureskelleet niille yhdessä kumppanini kanssa jälkikäteen ja kummastelleet motiivia, jos kyseessä on yllättäen ollut joku tuttu ihminen. On helppo luottaa toiseen, ellei itse ole langennut vieraiden viettelyksille edes kaukana omasta kumppanista matkoilla ollessaan.
Olen aina kulkenut avoimin mielin ja pieni pilke silmäkulmassa, samoin kumppanini. Kun ikää on tullut lisää, väärinkäsitysten mahdollisuus on vähentynyt entisestään. Elämän ilo, huomaavaisuus ja ystävälliset sanat ilahduttavat varmaan useimpia ihmisiä, jopa tosikkoja. Kun sellaisia kohtaa entistä harvemmin, niistä iloitsee sitäkin enemmän. - Hymyillään, niin elämä hymyilee meillekin!- 1312
Etkö tiennyt että niin siinä käy kun ottaa alfa-uroksen.
- otahan iisisti
Suomen kieli on vaan niin ja näin ja muukin.Ehkä miehesi antaa tiettyjä singnaaleja näille naisille.On kyllä osatotuus varsinkin joissakin suomalaisissa naisissa että he he eivät kunnioita parisuhteita (mutta osa vain),minulta on tultu ulkomailla kysymäänkin mistä tämä johtuu,olenkin sanonut ettei kaikki suinkaan ole sellaisia,mutta on se kyllä noloa katsottavaa kun jotkut tyrkyttävät.Ihmettelen kyllä kuinka ehdit keskittyä niihin naisiin ja vielä laskemaan lukumääränkin,luulisi olevan tärkeämpääkin tekemistä,kuten lapsista huolehtiminen.Onko miehesi jäänyt lapsen tasolle ettei hän osaa puolustautua tälläisia tyrkkyjä vastaan?
- :D kesä
Heh, mahtaa olla ap:n mies tosi namu. Omat kokemukset päinvastaiset. Miksi perheellisille ei riitä se perhe, vaan pitää sinkkuja yrittää?
- kustav neljäs
Ootko laskenut päässälaskulla vai käytitkö patterilla toimivaa taskulaskinta?
Ms officen Excell on muuten myös mainio väline laskemiseen.....
:=/ - :D:D:D
Jospa nyt aluks miettisit mitä oikein kirjottelet tänne kaikkien nähtäväks.
Opettelisit kirjottaan ja luottamaan miehees. Jos oikeesti oot sellanen likkaku väität, sellanen, jota parempaa eijoo, niin tuskin sua haittaa jokkut ''minihameiset'' likat .. hei haloo. ._____. oon ehkä ilkee, mut mulle tuli ekaks mieleen ku kirjotit, että voi ei, taas joku sairas kirjottaa, jolla on päässä vaan tipuja lentelemässä.
Joo, ja tää oli hei mun mielipide. (: ja niin. luinkin tossa että joku oli kirjottanu että miten osasit laskee noin. arvatkaas mitä? itsekkin sitä mietin jaja .. hmm ..
mun päähän ei vaan uppoudu se, että joku ois niin HOOOT että jtn yli 200 likkaa samana vuonna .. ym. ehkä oon tyhmä tai jotain mut en vaan tajua. :D:D jos siis se ei oo mikään julkkis tai vastaava (: kiittimoi. - Työtönnn
Ei kiinnosta mitkää naiset, koska ovat aina mun rahapussissa kiinni.
- Yks nulkku
ONKO IHAN PAKKO MENNÄ BORDELLIN JA VIINAKAUPAN VIEREEN JÄTSKILLE???
lasketaanko isku yritykseski kaikki katseetkin vai mitä? Lisäksi varsinkin jos alkoholia oli nautittu, oli kyseessä varmasti "v****lu" siitä että toisella on lapset ja muuta heillä ei velvoitteita...Taitaa omassa itsetunnossa olla vikaa jos vielä lasket ja myönnät sen...
- otsamolohko
Miksikö ukkomiehet ovat haluttuja ja iskettävissä? Itse olen homo ja harrastanut jo vuosia ukkomiehiä, joista saa helposti vakkareita pitkiksikin ajoiksi. Ukkomiehet ovat siksi haluttuja, että he ovat yleensä aina luotettavia ja uskollisia eivätkä kanna mukanaan viruksia ja muita pöpöjä.
- Voitsaadaapua
Psykiatrian poliklinikalle kannattaisi soittaa ja varata aika.
- uskova 75
Joo, kyllähän se ihmismieli on juuri taipuvainen tuollaiseen käytökseen. Halutaan jotain asiaa vaikka selvästi on havaittavissa, että ei sitä saa. Pidä vaan tiukasti kiinni omastasi.
- JK
VAI NIIN
- elämänlogiikka
Ihmisyys on sellaista, millaisen esimerkin on elämässään saanut, kuten kasvatuksen, ympäristön kautta ym.
Mutta, jos katselee yleensä maailman historiaa ja uskontoa, Raamattu puhuu sielunvihollisesta, joka pyrkii saamaan ihmiset lankeamaan, koska sielunvihollinen itsekin ylpistyi ja lankesi aikojen alussa, pyrkii tämä saamaan mahdollisimman monta sielua mukaansa kadotukseen, hänellä ei ole tämän suhteen mitään menetettävää, ainoastaan voitettavaa. Aviovuoteen saastuttaminen vieraan sexikumppanin kanssa on sielunviholliselle Lottovoitto, koska se on aina iso synti/rikkomus Jumalaa vastaan, kuten murhakin, siinä missä avioero, varsinkin ensirakkauden hylkääminenkin.
Siksi on ihmisiä, jotka tykkäävät varatuista ihmisistä elämäntapanaan, he palvelevat vain isäntäänsä. - toistemme omat
Mun miestä ei ees kukaan huoli. Vois mennä vaikka alasti jäätelökioskille niin hiiteen ajaisivat! Ei kelpaa kun mulle. Mie oon samanmoinen, en kelpaa kellee.
- HYVÄ VILLE
Taas ylläpidon Ville kyhännyt AIVAN LOISTAVAN provon!
Villeä harmittaa, kun sen kiinteä peppuista poikakaveria tytöt yrittää iskeä. - en ymmärrä
Kyllä olet etserakas tyyppi varmaan luulet nyt liikoja, jos joku hymyili vaikka lapsille niin sinä ressukka luulit että sinun miehelle.Jos se sinut haluaisi.Haloo nainen katso peiliin johan sinulle nauraa aidan tolpatkin, minä en usko sitä että selvä järkinen tulee pyytään sun miestä kun on viellä lapsetkin mukana ja päiväs aika, kyllä sä ressukka olet hakoteillä kun olet laskenut 206 jo on mielikuvitusta sinulla.Yritä aikuistua, onko miehesi sanonut monta keraa on yritetty kun rouva ei ole vierellä.Yritä viisastua miehesi saattaa ottaa nuo jutut todesta.
- hiihaaaaaaaaaaaaaaaa
Ilmankos jäätelökioskit vähenee, kun ne nykyisin on kutupaikkoja ja perheet hajoo kun ostaa jäätelöä! Heh...
Jäätelölle vaan kuka haluaa miehestään eroon, niin helppoo se nykyisin on!
Iskulauseeksi vois keksiä ! SYÖ JÄÄTELÖ JOS HALUAT EROON MIEHESTÄSI. - Aamuli_
Erikoiseksi menee, että isketään varattuja ihmisiä (puolin ja toisin). En näe siinä valitettavasti mitään hyväksyttävää, vaikka nykykulttuurissa pettäminen onkin "normaalia". Itse pysyn kaukana varatuista miehistä, ja keskityn vain sinkkuihin. En tahdo olla se, joka särkee jonkun naisen ja tämän lasten perheen.
- kuppi nurin
No taitaa se kuppi sinullekin maistua kun tuo kirjoitus on täynnä kirjoitusvirheita ja jatkuvaa purkausta.
- Mies ....isolla M
Joo, mielenkiintoinen keskustelu. Itse olen 46v 170cm 67kg vaalea,eli Suomalainen perusmies. Harrastan kylläkin säänöllistä (noin kolme kertaa viikossa) liikuntaa (monipuolisesti). Todennäköisesti "perseeni" ei ole levinnyt, enkä ole homo (nekin ovat mukavia ihmisiä,on joku tuttavapiirissä). Työskentelen palvelualalla Pohjois-Karjalassa. Asiakkaina on aika paljon keski-ikäisiä naisia (en ole automyyjä/kiinteistövälittäjä/kampaaja). Olen huomannut että monet naiset haluavat luonnollisesti flirttailla kanssani. Se on aivan kiva asia, molemmat osapuolet tiedetään mistä on kysymys. Minusta se on aivan luonnolista, ja piristävää. Oppikaa hyvät ihmiset tämä tapa, se ei merkitse sitä, että teidän pitää välittömästi lähteä nussimaan toisianne.
- mamma..
Sinkkunaisia kyllä kiinnostaa varatut miehet, mutta ei perheelliset. Tuskin kukaan oikeesti kiinnostuu jonkun lapsilauman isästä. Tuo kirjoitus ei voi olla totta.
- ??
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9911600
Kuulostako tutulta? - olennn
hikinen ,paskainen ja kuselle tuoksuva obeesi
herrasmies, jota kaikki missitason muijat vonkaavat.
Mutta minäpä en anna!! - nähnyt- kaiken
Voi ai minihamekin sanoo sen joo. :-) Minulla oli kyllä hame vähä polven rajaa kun menin paikalliseen tanssipaikkaa. pari minsaa olin ollu, niin tuli kaksi pukumiestä juttelee. Heti huomasin renkaat killuu sormis puku päällä.
Ihan melkein heti kysyivät että lähenköl harrastaa heidän kanssaa seksiä hotellille.
Sanoin vain että juuri tulin ja pitäs lähtee siis naimisis olevien miesten kanssa harrastaa ryhmäseksiä.
Se oli uskomatonta mitä toinen miehistä sanoi sitte.
"ETKÖ TULLU SITÄ HAKEE sitä seksiä KUN SULLA HAME PÄÄLLÄ???????????????????????????
häh sanoin siis onko suomeen asetettu tänään laki,, joka huomenna lehes, että jos on nainen, ja pukee itsensä hameeseen nätiksi kun lähtee ulos niin on huora.
Olueni juuri loppu annoin kupin miehen käteen ja sanoin nyt tuli kiirus kotiin vaihtaa farkut:-o...
Olen itse ollu sinkku 10vuotta ja hoitanut lapsia isoksi.
Matkalaukkumiehiä meillä ei ole käynyt. Lapset saavat kasvaa rauhassa.
Mottoni oli kun erosin lasteni isästä 10vuoden jälkeen..
ETTÄ JOS ME EI PERHEENÄ PÄRJÄTTY NIIN KUINKA VOI TULLA VIERAS MIES JOKA KORVAISI ISÄN PAIKAN.
ELI PÄÄTIN SITTEN TEHDÄ TÄMÄn loppuun MITÄ OLIN ALOITTANUT JA ELÄNYT JO ELI JATKAA JA ELÄTTÄÄ LAPSET ISOKSI.
SE EI MIKÄÄN HÄPEÄ NIINKU MONI LUULEE OLLA SINKKUNAINEN.
Mutta tuntuu pahalta kun tällainen avaus ja juuri sinkkunaisia haukutaan, jotka moni kasvattaa vain lapsia, ja heitä avioliitos olevat miehet iskee alvariinsa.
Olen joskus miettinyt jos käyn paanalla. Illan mittaan kymmenestä miehestä noin 8 on naimisissa ja yleensä he ehdottaa noin klo 24.00 meille menoa tai hotelliin. Siinä kuulemma kerkiää hyvin kun menee 5.00 kotiin.
Tämä ilmiö lisääntyy koko ajan. Olen surullinen naimisis olevien naisten puolesta. Miehet osaa olla uskottavia kotona vaikka kuinka naineet muita työmatkoillaan.
Moni ehottaa näin ,,, Vaimoa rakastan, mutta on vuosikausia työmatkalla aina iskeny naisen ja nainu kuulemma, ja se tuo kotiinkin väriä haluaa vaimoaan, kun toinen nainen jossain herättää haluja voih....eli vaimot jos mies on kiimas kun tulee päivä työmatkalta niin???
Olen kerännyt tietoa vuosikausia itse menemättä halpaan. Surullista... siksi aina vaan enempi mietin en voi koskaan luottaa ja alkaa parisuhteeseen enää koska olen nähnyt herroja, työläisiä, työttömiä miehiä ja kaikilla sama päämäärä... - jäätelö veneellä nai
Jäätelökioskit sulaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jos siellä aletaan näyttää tunteita!!! Melkoinen jäätelöjuttu!
Nyt ei sula ainoastaan jäätiklöt, nyt sulaa jäätelötkin!- Tötteröiden
Paras juttu pitkään aikaan,,,! Kiitos, piristi työviikon jälkeen, hymyyn käypi suu! Nähdään tötteröiden parissa!
- nammmmmmmmmmmmmmm
Hih SUUT TÖTTÖRÖLLE!!!
- nauraa vaan
Jos nainen on noin skitso ja omistuksenhaluinen ja kokee kaikki naiset, jotka ovat kiinnostuneita miehestään uhkana, alkaa päässä viirata ihan huolella ja suhde on aivan sairaalla pohjalla. Tässä on kaikki ainekset iltapäiväkehtien seuraavaan perhetragediaan tai silmittömään mustasukkaisuuskohtaukseen kaupassa tai kadulla, kun nainen ei kestänyt enää miehensä ympärillä lirkuttelevia naisia.
Jos mulla olis noin kipeä ja mustasukkainen nainen, olisi jo kierrätyksessä saman tien, jos luottamus on tuolla tasolla. - onneksi anoppi mukna
No nyt minäkin uskon että noin käy. Oltiin eilen kun oli suhtkoht lämiin sää, mentiin viiden lapsen ja anopin kanssa jäätelöä ostamaan.
Ei keritty kun yksi tiikeri jäätelö saada, niin oli jo kolme minihame naista siinä keikistelemässä. Uskomantota, ei uskois jos ei näkisi itse. Siinä ne yritti iskeä mieheni ja me anopin knassa naurtoimme kippurassa, onneksi oli tuoli lähellä, saimme istuutua siihen. Oli aika hupaisa tilanne. Jos meitä ei anopin kanssa olisi ollut, naiset olisivat varmasti ottaneet miehen ja vieneet soittoravintolaan. Siinä olisimme kotona ootelleet ja ikkunasta katsoneet missä mies?
Anoppi sanoi naisille, että menkää tuonne toiselle kioskille, et tässä tarvi jonottaa, me ostamme kioskin puol tyhjiksi, ja sitten toinen lähti, ja kohta kolmaskin lähti perään, ja yksi jäi siihen ostamaan, mutta kun huomasi anopin vihaisen katseen, niin luikki pakoon, ymmärsi ettei siitä tule hänen anoppiaan. - väsynyt iskijöihin
saatana nyt ukko lähti nuoren jäätelö myyjän mukaan mä jäin kun nalle kalliolle olisko ottajaa mulle ?
- jäätelö sivumakuna
Mee jäätelökioskiin töihin, varmasti saat makeen jätkän.
- kotikioski kohta
Tänään n kova helle, ja mentiin jätskikioskille ostamaan jäätelöä, niin 32 naista istu siinä helmat sykkyrällä, tummat lasit päässä ja kiherteli kuin pikkulikat!
Multa menias vintti pimetä, kun näin miten ne kiherteli mun miehelle, ja halusi et hän lähtisi päivätanssiih? Huh huh, naiset oli melko simassa, mutta onneksi mun mies ei lähteny. tais olla jotkun katubileet käynnissä tai eevaskabat!!!
Oikein hermostuttu, kun aina ollaan viemässä toisten rakkaita miheiä. Meilloä yhteiseloa sata vuotta,e t ei helpolla lähe. No oikeest ollaa olluttu monta vuotta, mutta niin kauan, että mies ei katselem uita, mutta onhan se kurjaa kun kimppuun käydään. - _
Joo,
Käytiin viikonloppuna koko perheen voimin mövenpikillä. Ei siitä tullut mitään kun minihameiset sinkkunaiset iski heti kiinni. Piti oikein kolme tuntia nussimalla nussia tietänsä vapaaksi tiskille. No sitte kotimatkalla vaimolle "hei bööna, se nyt oli vaan semmosta viatonta kesäflirttiä". Muistin sitten matkalla että maitoapa täytyy käydä ja menimme kauppaan. JA TAA-aaa-AA-ss! Hirmunen lauma sinkkunaisia vyöryi tsunamin lailla kohti ja taas mentiin! Siinä meni murot ja leseet sekasin ku yritti panna parastaan että kassalle pääsi! 218 sano vaimo kotona....urpo! - ei eroa näköpiirissä
Onneksi on sateinen kesä, ei tarvi mennä jäätelökioskille ja voi pitää aviomiehensä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916