Millaiset salihousut päärynälle

Nyt salille

Tarvitsisin neuvoa niiltä, jotka ovat aloittaneet saliharjoittelun laihdutusmielessä. Muillaiset housut tuntuvat hyvältä ja toivon mukaan myös näyttävät hyvältä, kun treenaa salilla?

Homma menee niin, että olen saanut erään komean ystäväni lupautumaan valmentajakseni kuntosalille, mutta jo ennalta pelottaa oma huono kuntoni ja kaikkea muuta kuin sportikas ulkonäköni. Hyllyvää on kertynyt etenkin reisiin ja takapuoleen ja siksi housujen osto on aina yhtä tuskaa.
Minkä malliset verkkarit peittäisivät tehokkaasti ihramakkarat ja olisivat kuitenkin käytännölliset liikkuessa? Mitä materiaalia tulisi suosia?

Onko suosituksia, mistä housuja kannattaisi lähteä etsimään. Perus tarjoustalosta? Vai myydäänkö urheilutarvikeliikkeissä plussakoon urheiluvaatteita?
Housukokoni on jotakin 48-50 väliltä. Reidet eivät meinaa mahtua kokoon 48, mutta koon 50 kanssa joutuu käyttämään vyötä :(

2

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppullero

osta nanson sellaiset...mikähän sana se olisi...ohuet trikoo---kai ne on pitkälahkeiset yöhousut tai jotain sellaista, ovat suht suora-leveälahkeiset ja kumpparivyötärö...kivannäköiset ja ei maksa kuin kolmisenkymppiä...yritän etsiä kuvan jos löydän...mulla on mustia sellaisia ihan jumppakäytössä

• Muodokas 52

Alle kannattaa laittaa joku muotoileva vaate, siis housujen alle, kuten body yms. Itsellä sama ongelma. Itse olen kokoa 52 ja löysin anttilasta kivat valkoiset ja mustat trikoot, jotka näytti ihan hyvältä salilla ja ne loppujenloksi muotoili hyvin kriittisiä osia. Housujen raja tuli näkyviin takamuksesta varsinkin valkoisissa trikoissa, joten ostin sellasia muotoilevia bodystring ja shaping stringejä alle, niin ei tarvii miettiä kyttääkö joku salitouhuja. Anttilasta ja tarjoustalosta löytynee yms. nettikaupat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1460
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1238
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      978
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      920
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      823
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      820
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      812
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      794
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      790
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32