Ja vasta sitten pitäisi auttaa muita, kun oltaisiin siihen vahvoja.
Vai miten ajattelet?
Kehitysapu pitäisi aloittaa omasta maasta
2
148
Vastaukset
- Humanisti-insinööri
Suomessa on ollut kehitysaluesysteemit ja yleinen rahanjako tarvitseville jo kymmeniä vuosia.
Ei sitä lisätä tarvitse, silloin vain entistä useampijäisi lorvimaan kotuionsa, verokertymä pienenisi ja olisi entistä vaikeampi saada apua sairaille ja vanhuksille.
Kyllä on kohtuullista antaa jotain maailman köyhimmille ja surkeimmille, inhimillisyydeksi sitä sanotaan. Ettei vaan heitä ryöstetä ja putsata luonnonvaroista ja teetetä euron päiväpalkalla teollisuus- ym työtä.
Kun kerran olemme rippikoulun käyneitä ja rokotettuja, tiedämme että lähimmäisiä pitää auttaa. Edes vähän. Samalla se on esimerkkinä muille kansoille yhteisvastuun kantamisesta.
Kyllä kai media tarpeeksi kertoo avuntarvitsijoista, joten asian pitäisi olla tuttu. - InIMMIGRATIONWeTrust
Kehitysavun vastustajat Suomessa antaa sellasen kuvan että Suomi itekki olis joku kehitysmaa ettei meillä muka oo varaa... -.- Ja minä kun luulin että Suomi on hyvinvointivaltio...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784