Kertokaa vegaanit itsestänne jotain muutakin, kuin mitä syötte.
Oletteko ituhippejä, kiihkoilijoita, rastapäitä jne?
Voin kertoa jotain itsestäni. En ole stereotyyppinen vegaani. Harrastan kuntoilua, lenkkeilyä, meikkaan, en ole rastapää, värjäilen hiuksiani, seuraan muotia, en ole vihainen enkä kiihkoilija ihminen, ainakaan omasta mielestäni :). Minulla on paljon ystäviä niin kasvissyöjissä, vegaaneissa kuin sekasyöjissäkin. Olen onnellinen ja terve nuori aikuinen siis.
Pointtini on se, että vegaaneja on varmasti ihan yhtä paljon kuin tarinoita sen takana.
Stereotypioista
vegaaaaaaaani
1
136
Vastaukset
- rtuy6
Rastat on epähygienisiä, sillä ei voi saippuoida päänahkaa ja huuhdella kunnolla.
Mutta minä siis suosin luomuja kaikessa, paitsi että kaupasta ei aina saa ostettua luomuja, koska hinnat on niiiiin korkeat. Olen tarkka kierrättämisessä.
en enää värjää hiuksiani enkä meikkaa kuin aniharvoin. Meikkini aijon hankkia jatkossa eläimiä testaamattomilta merkeiltä. Tärkeetä on että oma kumppani on kasvissyöjä, mutta kavereina voi olla mitä vaan. Jokaisen oma valinta, mitä kurkustaan alas pistelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712