Moi. Haluaisin rikastua pitkällä aikavälillä ja onko se mahdollista? ja jos on niin miten? tässä tietoja minustaolen 19 vuotias mies osaan puhua sujuvasti 3 kieltä ja minulla on noin 300 000 euroa osakkeissa. ja ostettu asunto. käyn tällä hetkellä kesätöissä ja saan 1500 e kk. minulla on ylioppilaslakki ja aijon hakea kauppakorkeaseen ensi vuonna. antakaa neuvoja miten voin rikastua ennen eläkeikää niin että olisin tosi rikas. unelmoin usein että ajelen vanhana ferrarilla a huviveneellä mutta se tuntuu aika utopistiselta
neuvoja rikastumiseen pitkällä aikavälillä.
2
148
Vastaukset
- onko se mahdollista???
niin ja sitten vielä. kulut ovat äärimmäisen pienet tällä hetkellä, ruokaan menee noin 100 e/ kk ja yhtiövastike on 180 e /kk. tämän lisäksi muut menot noin 50 e /kk. kerään myös pulloja ja olut tölkkejä kun nään ja vien kauppaan kuussa saan siitä noin 20 e....lukukauden aikana saan opintotukea 180e/kk ja kerään myös esim 1 ja 5 centin kolikoita jos nään. käytän aina samaa kauppakassia, ostan vaatteen kirpputorilta jne. pääomatulot ovat noin 5000 euroa vuodessa. ja muut tulot noin 7000 euroa.
- ehkä teoriassa
Kaikki on ehkä mahdollista teoriassa mutta käytännössä ei. sanoisin että mahdollisuus on olemassa mutta todennäköisyys on olemattoman pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764