Terve!
Suurinpiirtein kuinka paljon maksaa 8 x 18 lehti ilmoituksen suunittelu ?
ja yhden värin leikkattu tarra joka olisi 60cm x 100cm ?
lehti ilmoitus
3
153
Vastaukset
- ...
No mitä siinä ilmotuksessa on?
Jos siinä on vaan joku keltanen pohja jossa lukee kissankokosilla kirjaimilla PÖÖ!, eikä sitä ideaa tartte edes itse keksiä (tulee asiakkaalta), niin eipä tuon tekemiseen kauaa mene... Yksi tunti on yleensä minimi mistä laskutus lähtee.
Tai sit sä voit tehdä siitä jonkun megahienon sävellyksen ja käytät siihen koko kesän - sit tais tuli kalliiksi.
Voithan tsekata mitä se ilmoituksen julkaisu maksaa asiakkaan haluamassa lehdessä. Että jos asiakas on valinnut sen ilmoituskoon sen mukaan että hän budjetoi siihen ilmoitustilaan vaikka enintään 2500 €, niin tuskin se suunnittelu saa ainakaan enempää maksaa, vaikka olisitkin itse Salvador Dali.
Ps. En usko että sä sen ilmoituksen suunnitteluun käytät missän nimessä enempää kuin 5 tuntia, oli mitä oli. Että joku keskiarvo 1 ja 5 välillä on varmaan joku 3,5 h; 0,5 - 1 tuntia asiakkaan kanssa puljaamista, puolituntia vedoksiin ja matskun toimittamiseen lehdelle, 2 - 2,5 tuntia siihen että teet sen ilmon. Laske ite kun tiedät varmaan paremmin mitä oot tekemässä.- ...
Ni, ja muistathan ottaa huomioon että jos siihen ilmotukseen täytyy hommat ajotain raaka-ainetta; ostaa kuvia tms., niin ne tulee sitten siihen päälle omat katteesi. Ettee mee vaan asiakkaalle lupaamaan että se on 300 € ja ja avimet käteen ja sisältää kaiken - ja sit asiakas haluaa siihen jonkun Mona Lisa kopion kuvaksi ja sen hankkiminen maksaakin tonnin...
- ...
Tarrasta; jos se on sama matksu kuin siinä ilmossa niin oliskko 1 tunti lisää...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764