Paavo Väyrynen oli puoluekokouksessa entistäkin säälittävämpi. Lyhyt, yli-ikäinen paksukainen itkemässä puhujapöntössä. Ei ihme, että kärsi rökäletappion.
Väyrynen rypi itsesäälissä jo ennen äänestystä
12
92
Vastaukset
- Yhä Väyrysen puolesta
Not breathin' heavy. Monet ovat tulleet ja menneet kuka minnekin, esim. Kari Suomalaisen pilakuvan vuoden 1988 presidentinvaalien Väyrystä elinvoimaisemmiksi kuvatuista voimamieshahmoisista ehdokkaista Holkeri ym. ovat jo poissa kerta kaikkiaan, mutta Väyrynen on taistellut eduskuntavaaleissa, presidentinvaaleissa, kasvavalla voimalla ja kasvavalla luottamuksella puheenjohtajanvaalissa.
Okei! Lyön vetoa oman nimeni ja poliittisen cv:ni julkaisemisesta tällä palstalla, että ensi eduskuntavaalien aikaan Juha Sipilä ei ole enää poliitikko mutta Paavo Väyrynen on. Se siitä hänen heikkoudestaan ja vanhuudestaan. Katsotaanpa varsin, kumpi kestää ja jaksaa.- millä v--un voimalla
"mutta Väyrynen on taistellut eduskuntavaaleissa, presidentinvaaleissa, kasvavalla voimalla ja kasvavalla luottamuksella puheenjohtajanvaalissa. "
Kepulien puheenjohtajavaalit 2012 - hävisi jo ensimmäisellä kierroksella
Presidentinvaalit 2012- hävisi jo ensimmäisellä kerroksella
Eduskunavaalit 2011- ei päässyt eduskuntaan, eli hävisi
Kolme viimeistä vaalia sekä neljät presidentinvaalit on Väyrynen hävinnyt, oikein ottanut lukua, on ollut lähinnä surkuhupaisa ilmestys. "Okei! Lyön vetoa oman nimeni ja poliittisen cv:ni julkaisemisesta tällä palstalla, että ensi eduskuntavaalien aikaan Juha Sipilä ei ole enää poliitikko mutta Paavo Väyrynen on."
Ensi eduskuntavaalien aikaan Juha Sipilä on edelleen kansanedustaja. Hän on siis poliitikko. Vai onko sinulla joku painava syy epäillä, että Sipilä eroaisi eduskunnasta kesken kauden? Taisit jo hävitä vedon.- Taika Usko
Ei varsin, lappalainen, kiinnosta sinun nimi tai poliittiset cv:si. Usko sinä vaan väyryseesi, sujuu se elämä huonosti sillätavallakin.
- Kapt evp HK
"Lyön vetoa oman nimeni ja poliittisen cv:ni julkaisemisesta tällä palstalla, että ensi eduskuntavaalien aikaan Juha Sipilä ei ole enää poliitikko mutta Paavo Väyrynen on.
"
Ja nimesi oli? Ja kenen kanssa lyöt vetoa tällä palstalla? Suun pieksämiseltä ja pikkupoikien uholta tuo vaikuttaa. Ei kepu sellaisella nouse. Kepu ei nouse millään.- kepu vain näivettyy
Aivan oikein. On turha uhota, sillä kepu vain näivettyy ja rypistyy yhä ryppyisemmäksi ja vastenmielisemmäksi, kunnes aivan viimeinenkin kannattajista lopulta luopuu puolueuskollisuudestaan ja alkaa äänestää oikeita puolueita, jotka ymmärtävät nykyaikaa.
- yks mummo 66v...
Väyrynen saattaa olla seuraavissa eduskuntavaaleissa ehdolla. Mutta vähintään samalla varmuudella ei ole. Väyrynen täyttää samana vuonna 69v !!! Vaalit siis 2015 ! Aikaa on kolme vuotta joten mitä tahansa voi tapahtua kolmessa vuodessa.
Tuntuu kyllä epätodennäköiseltä että nousee vielä vuosien jälkeen hilkkua vaille 70v suosioon? Nytkin näyttää ikämieheltä en usko että ihminen vain nuortuu ja nuortuu vanhetessaan. En usko ja itse kyllä vanhenen ja vanhenen...realismia kehiin. - Keskustanuorten joht
yks mummo 66v... kirjoitti:
Väyrynen saattaa olla seuraavissa eduskuntavaaleissa ehdolla. Mutta vähintään samalla varmuudella ei ole. Väyrynen täyttää samana vuonna 69v !!! Vaalit siis 2015 ! Aikaa on kolme vuotta joten mitä tahansa voi tapahtua kolmessa vuodessa.
Tuntuu kyllä epätodennäköiseltä että nousee vielä vuosien jälkeen hilkkua vaille 70v suosioon? Nytkin näyttää ikämieheltä en usko että ihminen vain nuortuu ja nuortuu vanhetessaan. En usko ja itse kyllä vanhenen ja vanhenen...realismia kehiin.Eikö Väyrynen voisi nyt asettua ehdolla Keskustanuorten puheenjohtajaksi? Luulen, että siellä tarvittaisiin kokenutta ja nuorekasta puheenjohtajaa, joka voisi luotsata nuoret keskustalaiset oikelle vesille YYA-sopimuksen viitoittamalla tiellä kohti yhä kiinteämpää ja lujittuneempaa ystävyyttä Neuvostoliiton keskuskomitean ja kommunistiesen puolueen nuorisojärjestöjen keskusliiton toimeenpanevan komission kanssa. Eläköön Neuvostoliiton ja Suomen nuorison ystävyys.
- pakoon..............
Onko uusi puheenjohtaja missään tuominnut nämä lestadiolaisten touhut viime vuosikymmenten aikana. Hän kuuluu ko yhdistyksiin, näin ilmoitti iltapäivälehdessä. Minä en ainakaan äänestä kepua koska tällaiset ryhmät ovat ottaneet vallan puolueesta. Moni siirtyy PS-ään...
- G. Pula-aho
Nauratti todella tuo Väyrysen käytös. Hänellä ei näytä enään olevan kaikki muumit laaksossa.
- kiusankappale...
Jostain luin että Väyrynen kokosi joukkojaan eilen keminmaalle? Epäilyttää että alkaako puolueen yhtenäisyys jota Väyrynenkin kuulutti? Mutta jos järkeä löytyy paven päästä, niin lopettaisi vastahankana olemisen. Käytännössä ollutkuin kivi kengässä ja jokaisen seuraajansa - pj:n kiusankappale. Vain Esko Aho sai sai pv:n aisoihin.
- yhteistyökyvytön
kiusankappale... kirjoitti:
Jostain luin että Väyrynen kokosi joukkojaan eilen keminmaalle? Epäilyttää että alkaako puolueen yhtenäisyys jota Väyrynenkin kuulutti? Mutta jos järkeä löytyy paven päästä, niin lopettaisi vastahankana olemisen. Käytännössä ollutkuin kivi kengässä ja jokaisen seuraajansa - pj:n kiusankappale. Vain Esko Aho sai sai pv:n aisoihin.
Taisi olla Suomen Kuvalehdessä analyysia viime vuoden puolella joka toi esiin että Väyrynen ei kykene yhteistyöhön kenenkään kanssa. Minä minä minä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039