Pelaako kukaan vanhus COD sarjaa tai BF3:sta ?

40 v reserviläinen

Tuntuu että tuolla MW-verkkopeleissä on ihan lapsia tai teinejä joten meni vähän maku ja hommasin juuri Battlefieldin kokeillakseni onko se hyvä, en vielä ole juurikaan pelannut mutta lupaavalta vaikutti.. Vanhuksilla tarkoitan lähinnä 30 ikäisiä.. MW3:sta pelaan nyt enään Survivalia kun alkoi älytön camperöinti ottaan kupoliin. TDM pitäisi olla TEAM-peli mutta kaikki sinkoilee yksin ja ainoa tavoite on kostaa kuolema eikä puhettakaan taktiikoista tms. Se on varmaan pelin henki? Pelaan illalla myöhään PS3:lla ja jos jotain kiinnostaa yhteispeli varttineemma väen kanssa niin tarttis tehdä jotain ?

6

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalakkuna

Tietokone puolella ainakin pelaa paljonkin, eiköhän siellä ps3 puolellakin joitakin vanhempia pelaajia ole, keskustelupalstojen kautta voi myös sopia nuita privaatti pelejä joihin tulee vaikka vain vanhempaa/tosimaisempia pelaajia esim. konsolifinissä on niitä.
      Tuossa itsekin olisi tarkoitus hommailla tuo bäfä ps3 versiona kohtapuoliin.

• old geek

totta vatussa pelaa ja soon hyvä...

• Psn_id_spurkumies

täällä ois 30v battlefield 3 pelaaja..ja enemmän tuo battlefieldis niitä vanhempia pelaajia on, kuin jossain mw3:ssa

• Kyllä bf3 on paljon 30 ainakin tuos claanissa minkä perustin

• 40v...

Kiitos vinkeistä, pitääpä palata asiaan kun pääsen Suomeen takaisin ja tutustumaan BF3:seen.

• driving tdu2 & gt5

Olen 37v mutta en pelaa näitä pelejä vaan ajopelejä. Joskus harmittaa itseänikin esim. TDU2 pelissä jossa on open world maailma kun pennut ihan varsin tahallaan kolaroivat eivätkä aja siististi. Itse kun yrittää ajaa siististi niin sitten joku tulee miljoona km vauhdilla takakonttiin niin että sinkoutuu pitkälle metsähallituksen puolelle, tässä pelissä ei voi edes valita ketä on ajamassa vaan siellä on ihan ketä tahansa kuten oikeassakin liikenteessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe