Mistä aineksista saisi hyvän makaronilaatikon, kun en käytä jauhoja, enkä tietenkään munaa ja jauhelihaa.
Paras vegemakaronilaatikko?
4
154
Vastaukset
- kulinaaaaaari
Itse en syö viljaa, joten minulle paras laatikkoruoka syntyy kesäkurpitsasta, lihasta ja aurajuustosta. Nam.
- poste restante
Tyhmäkö oot ? pyydät semmosta ohjetta jota ei ole olemassakaan. Oikeeseen makrulaatikkoon tulee jauhelihaa, maitoa, kananmunia ja juustoa.
Sano sitten sitä tekemääsi makarooni sössöä ihan miksi huvittaa, makaroonilaatikkoa se ei ole.- Puoliksi kasvissyöjä
Oletkos itse tyhmä? Makaronilaatikon voi tehdä myös lihaa,maitoa,kananmunia ja
juustoa,sellaisen mikä sopii myös vegaanille ja kasvissyöjälle.Ei ole mitään oikeaa ja ainutta makaronilaatikon ohjetta,vaan niitä monia jokaisen ruokavalioon sopiva ja niitä
voidaan soveltaan ja muuttaa,niinkuin parhaaksi katsoo.Syö sinä lihansyöjä niitä
omia sössömössöjäsi ja opettele laittamaan ruokaa,äläkä tule aukomaan päätäsi,et
näytä tietävän veganismista ja kasvissyönnistä yhtään mitään,joten painu mielummin
liharuokapalstoille.Aloittajan ei kannata välittää tuollaisista idiooteista,vegemakaroni
laatikko onnistuu kyllä vaikkapa kokeilemalla paprikaa,kesäkurpitsaa,herkkusieniä,
kukkakaalia ja tofua.
- juttaMK
Munakoiso kuulemma sopii hyvin tähän. Sain vihjeen kaveriltani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709