Onko kellään kokemusta virittämisestä?
Ohjelmoinnilla lupaavat 60hp ja 100nm
kestääkö moitteetta?
Vastaavan tehoisessa Cupra R on kuitenkin konehuoneessa pieniä muutoksia, joten siksi arveluttaa kestääkö kaikki osat tuollaisen tehon noston.
Seat Leon 2.0 Tfsi 147kw viritys.
4
1680
Vastaukset
- FRLEON 2007
Kestää hyvinkin, mutta kortti lähtee vielä helpommin kuin tuossa otsikonmukaisessa autossa. DSG:llä oli minulla varustettuna tuollainen Leon 200hv johon lisätty 60 hv viriohjelmalla. Kulkee kuin tauti, mutta lähtee myös kortti...
- --..--
Kortti nyt lähtee vain jos ajaa ylinopeutta.
Kuinka paljon oot ehtinyt ajamaan ohjelmoinnin jälkeen?? - Är miäs savoost
Itse Sanoisin että kone kyllä kestää, mutta muut osat joutuvat koville. Muilla osilla meinaan kytkintä, vetoniveliä yms. Jotka joutuvat tekemään enemmän töitä.
Oliko miettinyt jotain valmis softaa, vai jotain muuta? - --..---
No kytkin ja vetarit ym ovat täysin samat kuin Seat Leon R:ssä jossa on 265hp. Joten ne osat kestävät kyllä.
Ihan valmis softalla meinasin ja korkeintaan Dump valve olisi tarkoitus vaihtaa.
60hp ja 80nm pitäisi tulla ohjelmoinnilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712