Minulla on 2,5 kk -ikäinen kääpiövillakoirauros. Se olisi tarkoitus tutustuttaa kaverini aikuiseen, vilkasluonteiseen dreeveriin!
Uskallanko näin nuoren kääpiövillakoiran kohdata näinkin voimakasrakenteisen (verrattuna villakoiraan) dreeverin ja miten kohtaaminen pitäisi järjestää? Vienkö pennun dreeverin kotiin vaiko dreeverin meille? Olisiko järkevintä tavata ensimmäistä kertaa sisällä vai ulkona? Olisiko koirat pidettävä varmuuden vuoksi koko ajan hihnassa?
Villakoira ja dreeveri kavereiksi!
kukukukukukukukukuku
1
83
Vastaukset
- :):):):):)
No tottakai voit viedä jos se dreeveri on sosialinen koira. Oma koirasi tarvitsee nyt paljon sosiaalistamista. Mulla on kaksi kääkkää ja toinen ei hyväksy mitään muita koiria kuin tämän kanssa asuvansa. Oli talvi kun hän meille tuli ja kellään ystävällä ei ollut koiraa joten sosiaalistaminen jäi hyvin huonoksi ja nyt ei voi kuvitellakaan vievänsä esim koirapuistoon tätä tyyppiä... Voitte tavata ihan missä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712